Log in

View Full Version : Hvem koder demo til 2012?

petterroea
29-10-2011, 00:16
Hei! Hvem andre her er det som koder/skal kode på en demo til 2012?

JoMs
29-10-2011, 18:50
Jeg tenkte å begynne med et prosjekt som kan utvikle seg til en demo på Kindergarden, så får vi se da. Håper uansett å få snekra en prod til KG :)

Ellers håper jeg vi får sett Playpsyco, Excess, Outracks og mange av de andre gruppene i aksjon med noen heftige bidrag!

Sandoon
07-12-2011, 18:44
Jeg skal se om jeg kan få prøvd meg på noe om jeg får tid. Alltid gøy å jobbe i et så stimulerende miljø!

sebbern
12-12-2011, 21:02
Jeg og en annen hadde opprinnelig tenkt å kode vår første demo til TG12, men det ble ikke noe av.

marky
27-01-2012, 19:10
Jeg hadde egentlig tenkt å lage en demo til TG i fjor, men det ble det ikke noe av.... I år derimot har jeg startet på noe, men det er ikke Playpsyco eller Outracks kvalitet, men kommer til å bli ganske fornøyd med den når den er ferdig. Det viktigste for meg når jeg får levert den er at jeg har arbeidet hard og lært mye om det å lage demoer (eller andre grafikkprogrammer i OpenGL). Så selvom man blir dårligst har man mye ny kunnskap man kan bruke på forskjellige måter :)
(arbeider også med noe som kan bli med i Freestyle music, men der ser det dårligere ut.. så vi får se. frister også litt å delta i Hardcore Programming, så får se når oppgaven kommer ut)