Log in

View Full Version : TG08 Tour "Guide"

2K3
12-12-2007, 10:48
Hei

Hadde på TG06, noe som jeg valgte å kalle TG06 Tour Guide. Var hovedsakelig tenkt på folk som var førstegangs kommere, men det kom folk som hadde vært der i mange år. Vi gikk rundt i skipet og snakket løst og lett. Hadde litt historier, tanker og idèer om og fra The Gathering.

Siden jeg hadde en liten pause ifjor, så ble det dessverre ingen tour guide, men i år kommer jeg sterkt tilbake! Så da inviterer jeg dere. TG Geeks! Om å bli med på en av TG's happenings! Bare meld dere på i en post under, kom med tanker og idèer på nye ting vi kan gjøre. Så blir dette døds bra!

Det jeg har planlagt er at vi møtest ved sør-enden (motsatt av scenen?) av skipet på torsdag, klokkeslett er ikke fastbestemt enda. Så introduserer vi oss for hverandre, "having some laughs". Før vi tripper videre. Rundt omkring i skipet før vi avslutter ved toppen av trappen til auditoriumet. Der vi nyter utsikten. Underveis av touren er det bare for folk å komme med innspill, historier og lignende. Vise hvor man sitter for eksempel.
Er i kontakt med Vekteren (DO) for å høre om det er muligheter for noe bak kulissene eller lignende underveis.

Her har dere et bilde over den tenkte ruten markert med en grønn rute. Det grønn sorte krysset er start. Følg linken (http://2k3.org/tg-stash/kart.png)til et stort png bilde!

Håper dere setter pris på mitt lille tilbud/happening.

Påmeldte (40stk): mdj, Aiin, TheCursedMuffin, Mosy, saita, espen112, saXin, Extreme_H_H_H, anki, +1, Glenn^ ^, bdj, +1, Kimnazk, Mr.Kringle, klokkemann, Unn Kristin, Eijik, Zallarn, LeAf, Sitron +3, mezhone, solbekk, mezhone, toril, +1, Phoenix-JE, MaxXima, +1, Mobkiller, Palex, Tinmar, Gwethir, kuldesjokk, your_dentist, Pruppelupp, zoylster

mdj
12-12-2007, 17:54
Nice 2K3 :D I år skal jeg greie å komme :p andre gangen blandet jeg med tidene hehe^^ Men i år, da skal det huskes! :) Bra insiativ (eller åssen det skrives) forresten ;) Tror mange "first timers" setter pris på dette :)

aviruse
12-12-2007, 17:57
jeg kan godt være guide
og er gjerne med turene! (hare ennå ikke fått sett tg ovenifra:()

mdj
12-12-2007, 17:59
jeg kan godt være guide
og er gjerne med turene! (hare ennå ikke fått sett tg ovenifra:()

Heldig som jeg er vant jeg resirk lotteriet første dagen eller hva det var og fikk oppleve å se tg ovenifra! På den "midtgangen oppi taket i midten av skipet. Det var en opplevelse for seg selv ^^

2K3
12-12-2007, 19:02
Har sendt PM til Vektern (DO) ang det med å se TG fra ovenifra. Hadde vært kjempe kult om det ble noe av det! Skal se hva andre ting vi også kan få til. Kanskje en liten "presse-konferanse" med Vektern eller noen andre høyt der oppe? Vi får se hva som er mulig. Skader jo ikke å spørre!
Bare å komme med flere idèer!

aviruse
12-12-2007, 19:06
Har sendt PM til Vektern (DO) ang det med å se TG fra ovenifra. Hadde vært kjempe kult om det ble noe av det! Skal se hva andre ting vi også kan få til. Kanskje en liten "presse-konferanse" med Vektern eller noen andre høyt der oppe? Vi får se hva som er mulig. Skader jo ikke å spørre!
Bare å komme med flere idèer!

det beste er hvis vi kan få et lite minicrew (f.eks: Info:TourGuides) og kansje få arangert et par turer...

det bør heller ikke sies hva som skal spesefickt på turen, men mer av typen: det blir omvisning også bak kulissene... slik at de faktis får seg noen overaskelser

2K3
12-12-2007, 19:10
det beste er hvis vi kan få et lite minicrew (f.eks: Info:TourGuides) og kansje få arangert et par turer...

det bør heller ikke sies hva som skal spesefickt på turen, men mer av typen: det blir omvisning også bak kulissene... slik at de faktis får seg noen overaskelser

Det med minicrew hadde vært dødskult. Kanskje noe å tenke på til TG09.
Og vi kan gjerne ha flere turer. Vi får se hva interressen er.

Vi vil heller ikke si konkret hva vi skal. Det vi vet nå er at det blir en tur rundt skipet, der vi vil snakke løst og fast om historier og lignende. Er vi heldige så får vi kanskje en liten bak-kulissene. Så blir overraskelsen hva vi får se!

Vektern
12-12-2007, 21:02
Jeg syns det er helt fantastisk at dette blir gjort, jeg digger TG og skipet så jeg smetter nok innom og gir litt historier og fakta og div:)
Av sikkerhetsmessige årsaker så er en tur på taket ikke så lett, derfor er det så få som har fått vært der oppe. Det er trolig flere deltagere enn crew som har fått oppleve denne hærligheten. Men jeg skal se om jeg kan få hostet sammen kanskje en konkuranse eller lignende så kanskje en eller to er heldige som kan være med. Men da må vi snakk litt med sikkerhets ansvarlig. det er hans ansvar så hans ord er lov på denne saken, Men som sagt det skader aldrig å spørre:)

Men jeg å lover dere at dere virkelig skal få se TG på en litt mer spennende måte
og hvordan ting er lagt opp, mye man ikke tenker over er der og hvor viktig småting kan være:)

Gleder meg til å hilse på alle sammen:D

Aiin
12-12-2007, 21:04
Det høres ihvertfall ut som et kjempeflott initiativ, og noe som kan gjøre at first-timers (som meg selv) føler seg ENDA bedre velkomne når de entrer Vikingsskipet med 5499 andre =)
Blir mer enn gjerne med på en tur jeg :D

TheCursedMuffin
12-12-2007, 21:15
Det høres ihvertfall ut som et kjempeflott initiativ, og noe som kan gjøre at first-timers (som meg selv) føler seg ENDA bedre velkomne når de entrer Vikingsskipet med 5499 andre =)
Blir mer enn gjerne med på en tur jeg :D

Herlig, tror nok jeg kunne tenke meg å bli med også, sikkert mye nyttig som førstegangs TGer =)

Mosy
12-12-2007, 21:35
Hmm, ja, kan tenkes at jeg blir med på denne turen. Kanskje mer for å lære bort enn for å lære, men man lærer da så lenge man lever;).

saita
12-12-2007, 21:54
Om jeg ikke har vakt, så løper jeg gjerne med jeg og! Fikk ikke vært med på touren forrige gang, da jeg surra med tiden og sovna litt tidligere enn jeg burde :)

espen112
12-12-2007, 22:14
er sikkert med jeg :D

2K3
12-12-2007, 23:16
Flott med all responsen. Til dere første gang kommere, er det noe dere kunne tenke dere å oppleve på denne touren?

Til dere "eldre" deltagere, begynn å kom på historier ;)

Jeg har begynt å tenke litt på hvilken dag det skal være, og jeg tror torsdag ettermiddag kan være en fin tid, men det blir ikke fastsatt før jeg får vite mer om bak kulissene opplegget. For må jo klaffe med det. Ellers så blir det ikke store greiene.

evil_t
12-12-2007, 23:22
Melder meg sånn halvveis på. Får se om det blir så jeg drar. Satse på at det blir flere folk en forrige gang. :)

saita
13-12-2007, 09:01
Melder meg sånn halvveis på. Får se om det blir så jeg drar. Satse på at det blir flere folk en forrige gang. :)

Tror grunnen til at det var lite folk i fjor, var at mange surret med tiden (inkludert meg ^^ )

saXin
13-12-2007, 13:42
Jeg er med!

2K3
19-12-2007, 13:54
Vært litt stille på denne posten nå. Tenkte jeg skulle ta opp det igjen med t-skjorte. For sjekket ut spreadshirt som jeg har brukt et par ganger før. Der vil en t-skjorte med trykk og tekst koste en 160kr. Er jo ikke så ille det, så kanskje vi skulle hatt en liten konkurranse på det?!

saXin
19-12-2007, 15:25
Hørtes bra ut det, 2K3. :)

Aiin
19-12-2007, 19:45
Tja, hvorfor ikke :) En t-skjorte f.eks er et flott minne å ha med hjem fra TG, som jeg, og helt sikkert andre, hadde satt pris på =)

aviruse
19-12-2007, 21:05
da er det store problemet jeg har spurt meg: Hva skal være på trøya?

mdj
19-12-2007, 21:09
"Jeg var på guidet tur TG08"
Noe sånt, skal man ha noe litt humoristisk kan man jo dra "n00b på omvisning", eller noe sånt hehe.

Aiin
19-12-2007, 21:35
'Fresh on Tour' Eller lignende ;) Noob i disse dager er ofte et nedlatene ord :P Men hvorfor ikke =)
Eller, hvis det skal være mer i den seriøse tonen, så er jo det som mdj skriver sikkert fint..

aviruse
19-12-2007, 21:36
Noe sånt, skal man ha noe litt humoristisk kan man jo dra "n00b på omvisning", eller noe sånt hehe.

det på forsiden og kartet over tg på baksiden?

^Bear
19-12-2007, 22:20
Hmmm? jeg er jo med i crew i år, så den omvisninga, trur jeg ikke at jeg trenger :P hehe

Godt tilbud og ide for de som ikke har vært i det magiske skipet før da ;)

saXin
19-12-2007, 23:24
Likte ikke forslagene jeg. Blir mitt 6 TG nå, så jeg vil ikke gå under kategorien noob i hvertfall :( Må vel gå ann å komme på et skikkelig forslag vel? Ikke at jeg har noen nå men ;)

2K3
19-12-2007, 23:27
"Jeg var på guidet tur TG08" Høres ikke dumt ut det, med kart på baksiden. Evt kunne det vært den klassiske "Iv been guided around TG and all I got was this lousy t-shirt!"

Passer vel heller ikke med n00bs, med tanke på at alle invitert. For første gang var det jo egentlig retta til førstegangs folk.

saXin
19-12-2007, 23:34
Beklager mdj, jeg klarte å overse forslaget. Denne er jeg helt med på. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å overse det. Den virket seriøs og fin ;)

krage
19-12-2007, 23:41
En engelsk tittel kan jo være greit, om en får med seg noen av de som kommer fra andre land enn Norge :-)

aviruse
20-12-2007, 00:24
Høres ikke dumt ut det, med kart på baksiden. Evt kunne det vært den klassiske "Iv been guided around TG and all I got was this lousy t-shirt!"

eller en ny vri?
"Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!"

saita
20-12-2007, 02:14
<-- I'm with guide

Samme typen som sier "<-- i'm with stupid" og alle de andre variantene av den.

jallamann
20-12-2007, 07:16
LFG tg08 <_<

2K3
20-12-2007, 10:54
LFG tg08 <_<

Hehe...hadde vært morsomt og gjort noe spill basert ja. LFG med litt class og slikt kanskje. Kan bli litt mye uenigheter...

eller en ny vri?
"Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!"

Likte denne veldig godt! Min favoritt til nå.

Er vi alle enige med kart på baksiden?

saXin
20-12-2007, 11:17
Ja, gå for kart på baksiden. :)

Breiker
20-12-2007, 11:33
Bedre med: We are lost. PLEASE HELP!!!

Aiin
20-12-2007, 17:25
Kart på baksiden høres fint ut :)
Men folkens, "<--- I'm with stupid" osv, passer vel ikke så veldig? I og med at _flesteparten_ av dem som evt. skal være med på tur, er ferskinger.. Førsteårige. Skal heller gi dem en varm velkomst enn en litt 'haha' en :D Nå sier jeg ikke at vi ikke kan være morsomme og ironiske, men dere ser poenget mitt =)
Må si jeg likte denne jeg óg: "Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!"

2K3
20-12-2007, 23:31
Bedre med: We are lost. PLEASE HELP!!!

Hva med denne..."We are lost! Please show us a map!" også har vi et kart på baksiden...haha...ha...ahha...trøtt!

krage
20-12-2007, 23:31
Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt! er fin, men for å gjøre den litt mer «nerdete»

Sett en /* */ på hver side, så er det helt helt tydelig at det er en komentar :D

saita
20-12-2007, 23:48
Kart på baksiden høres fint ut :)
Men folkens, "<--- I'm with stupid" osv, passer vel ikke så veldig? I og med at _flesteparten_ av dem som evt. skal være med på tur, er ferskinger.. Førsteårige. Skal heller gi dem en varm velkomst enn en litt 'haha' en :D Nå sier jeg ikke at vi ikke kan være morsomme og ironiske, men dere ser poenget mitt =)
Må si jeg likte denne jeg óg: "Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!"

I'm with stupid var bare grunnidèen til forslaget mitt, selve forslaget var: "<-- I'm with guide" : ) Men må si at "I've been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!" var mye bedre : )

Også veldig for kart på baksiden, kanskje også med en Nord\Sør pil og skøyta som henger i taket markert?

Extreme_H_H_H
21-12-2007, 17:12
hehe, 2k3, bare sign meg på =) var ikke med på noe spess i fjord, annet enn å stappe en marshmellow i nesa, så fikk jeg en sånn svart t-skjorte fra chillout, som jeg også fikk trykt med en tg logo, er ganske sikker på at det ikke er såååå mange andre deltagere som har en sånn t-skjorte :D men jo annyways, har mange morsome historier jeg kan dele med ferskinger hvis du har lyst til å ha meg med? :p

2K3
22-12-2007, 01:09
Da var du lagt til Extreme_H_H_H. Og vi vil så klart ha deg med! Alle er velkomne!

Anki
22-12-2007, 01:33
jeg å 1 til blir med :)

Aiin
23-12-2007, 12:21
I'm with stupid var bare grunnidèen til forslaget mitt, selve forslaget var: "<-- I'm with guide" : ).............

Haha, stemmer det :D Sliten når jeg skreiv tror jeg ^^

Men er med jeg, hvis jeg ikke har sagt det før :)

mdj
23-12-2007, 18:58
Jeg er med! ;)
Kan bli kos, i allefall om endel av de gamle traverne blir med :D

Glenn^_^
23-12-2007, 19:05
Jeg kan slenge meg på om jeg ikke er på vakt ;)

bdj
25-12-2007, 12:43
Jeg og en annen er med bare sett opp som sammen med meg.
Forslag til hva som kunne være med kunne jo f.eks at dere kunne vist hvor cafeteria og all moroa skjer Compos etc..

2K3
25-12-2007, 13:41
Da har jeg lagt til dere alle i den første posten. Får ikke gjort noe med siden, pågrunn av at jeg er hjemme på ferie. Så tar det på ny året. Vil nok legge ut litt mer planer da.

Winaxiz
26-12-2007, 01:00
Jojo dette var jo veldig hyggelig at du tenker på andre 2k :D Veldig bra forslag, jeg fikk dessverre ikke lov nå til påsken:( Men !

Hvis du har tenkt og komme i 09 også så skal jeg nok bli med på den "Touren" din, sikkert veldig veldig nyttig for meg som for første gang skal dra dit!

Kansje jeg kan få med meg noen av kammeratene mine? :o Jeg er ganske så usikker på om dem får lov , men jeg skal give it a try!

Kimnazk
02-01-2008, 02:59
Jeg blir med på dette jeg også (^_^)

2K3
05-01-2008, 08:35
Vi begynner å bli en del nå! Det er flott. gleder meg veldig :)

Regner med at det blir en tour i 2009 Winaxiz. Så sant som om jeg skal ditt, evt så kan jo andre også arrangerre det.

Phoenix-JE
05-01-2008, 14:22
Hadde vært hyggeleg å joina dette^^
Blir min første gong.. når eg får billetxD I kø=O

Men visst det eg får.. så vil eg gjerne bli med på dette visst det lar seg gjør^^

Phoenix-JE
05-01-2008, 14:27
"Iv been guided around TG and all I got was this extraordinary fine t-shirt!" den eide^^

Kart på baksia.. ohh yeah:D

Extreme_H_H_H
05-01-2008, 17:28
Hehe, 2k3, vi begynner å bli fler som har vært på TG noen ganger og har litt peil, jeg bare liker å møte folk fra Forumet, crew osv, på slike eventer, og jeg digger at folk arangerer dette, ikke bare at folk som er helt nye får en mer "Velkommen-følse" men det gir oss som har vært der noen ganger en mulighet til å kjattre om historier fra "den gang på tg 05 når det skjedde"-ting osv. og det er genialt :D

Mr.Kringle
08-01-2008, 21:11
høres tøft ut, jeg er med

2K3
09-01-2008, 11:36
Da er du lagt til Mr.Kringle. Har også laget en egen t-skjorte vote!
http://forum.gathering.org/showthread.php?t=5027

Aiin
09-01-2008, 18:29
Creds for initiativet, 2K3.. Et av de bedre så langt, etter min mening :-)
Keep up the good work ;)

klokkemann
13-01-2008, 03:21
Nei, dette hørtes morsomt ut! :D
Dette melder jeg meg på med en gang, fint å kunne ha det litt hyggelig med andre mens jeg er på TG med folk av samme interresse ;> blir nå mitt andre år på TG =)
Kan man ta med flere om de ikke er påmeldt?

Aiin
13-01-2008, 03:24
Nei, dette hørtes morsomt ut! :D
Dette melder jeg meg på med en gang, fint å kunne ha det litt hyggelig med andre mens jeg er på TG med folk av samme interresse ;> blir nå mitt andre år på TG =)
Kan man ta med flere om de ikke er påmeldt?

Regner med at kanskje påmeldingen er pga. organiseringen av gruppene evt. Vet ikke helt hvordan 2k3 har tenkt det :)

2K3
13-01-2008, 11:47
Da var klokkemann lagt til. Er litt uvist om man kan ta med folk som ikke har sagt ifra. Kan komme med mer info når ting er litt mer klart/til rettelagt. Så inntill videre få dem til å meldt seg på via forumet ;) Tar jo ikke så lang tid!

TheCursedMuffin
13-01-2008, 13:23
Jeg har meldt interesse før, men kan godt si tydelig nå at jeg gjerne vil være med ;)

Unn Kristin
13-01-2008, 19:35
Jeg er med ;)

Aiin
13-01-2008, 20:12
Herlig at folk viser såpass interesse for dette:D Begynner å glede meg virkelig mye til TG, og da spesielt Tour Guide.. T-skjorte + møte andre forum-trolls :D

TheCursedMuffin
13-01-2008, 20:31
Herlig at folk viser såpass interesse for dette:D Begynner å glede meg virkelig mye til TG, og da spesielt Tour Guide.. T-skjorte + møte andre forum-trolls :D

Burde har forum-nicket skrevet på t-skjortene da:)

Aiin
13-01-2008, 20:42
Burde har forum-nicket skrevet på t-skjortene da:)

Åjadda :D Fikser vel en eller annen finurlig avstands-ID vel :P

Eijik
13-01-2008, 22:19
Jeg er med!

Zallarn
14-01-2008, 19:21
jeg er med! gleder meg sykt hvis det blir :)

2K3
16-01-2008, 09:54
Da var alle sammen lagt til!
Og vi kan jo bare skrive navnet vårt med sprit tusj foran....

jeg er med! gleder meg sykt hvis det blir :)
Sjangsen for at det ikke blir noen tour er like som stor at det ikke blir noe TG, så ta det med ro :)

klokkemann
17-01-2008, 17:47
Da var alle sammen lagt til!
Og vi kan jo bare skrive navnet vårt med sprit tusj foran....

Sjangsen for at det ikke blir noen tour er like som stor at det ikke blir noe TG, så ta det med ro :)

Herlig! Dette høres lovende ut :P Når kommer mer info osv? =) og hvor?

LeAf
17-01-2008, 22:33
Jeg kan sikkert bli med : )

Lisejeanine
17-01-2008, 22:39
Hvis det blir arrangert tar jeg gjerne en tur :D
Hmm, hva jeg vil se... Ihvertfall få et slags overblikk over hele hallen med alle dataene ;D

Aiin
17-01-2008, 22:43
Hvis det blir arrangert tar jeg gjerne en tur :D
Hmm, hva jeg vil se... Ihvertfall få et slags overblikk over hele hallen med alle dataene ;D

Et slags overblikk, får du vel kanskje.. Men jeg vet faktisk ikke hvordan dette har utviklet seg, det med å se TG ovenfra, med security osv (?). Tviler også på at hele Tour gjengen kan opp dit å se uansett, men kan jo hende en heldig jente/gutt/dame/mann blir trekt ut e.l. til å ta turen opp, men jeg kan ikke si noe sikkert uten å vite hvordan Security ser på saken:)

TheCursedMuffin
18-01-2008, 08:50
Et slags overblikk, får du vel kanskje.. Men jeg vet faktisk ikke hvordan dette har utviklet seg, det med å se TG ovenfra, med security osv (?). Tviler også på at hele Tour gjengen kan opp dit å se uansett, men kan jo hende en heldig jente/gutt/dame/mann blir trekt ut e.l. til å ta turen opp, men jeg kan ikke si noe sikkert uten å vite hvordan Security ser på saken:)

Hva er det egentlig dere snakker om å "ta turen opp dit"? Er det noen slags plattform elns i taket?

aviruse
19-01-2008, 00:39
Hva er det egentlig dere snakker om å "ta turen opp dit"? Er det noen slags plattform elns i taket?
tja, det er en gangvei som henger i taket

Big D
19-01-2008, 16:47
Den burde være lov til å bruke :P:P:P

Anki
19-01-2008, 17:25
det er en kar til som skal være med (han er med meg ^^ )
emile heter han :)

2K3
19-01-2008, 19:12
Detr vil nok komme litt mer info når TG nermer seg. Så mot slutten av februar vil nok all "bestemt" info komme. Det blir dessverre ikke noe tur over skipet grunnet at det er stengt område for TG-crew. Ellers så har vi ikke fått noe mer bestemt, unntatt at det blir tur :)

evil_t
20-01-2008, 00:15
Du får nok ta og skrive meg av lista 2K3. Ble ikke noe tg på meg i år.

2K3
20-01-2008, 11:54
Du får nok ta og skrive meg av lista 2K3. Ble ikke noe tg på meg i år.

Synd å høre, men neste år ;) Da får du være med!

LeAf
20-01-2008, 12:18
Når på døgnet og på hvilken dag er det planer om å utføre touren da? :)

Aiin
20-01-2008, 12:44
Når på døgnet og på hvilken dag er det planer om å utføre touren da? :)

Detr vil nok komme litt mer info når TG nermer seg. Så mot slutten av februar vil nok all "bestemt" info komme. Det blir dessverre ikke noe tur over skipet grunnet at det er stengt område for TG-crew. Ellers så har vi ikke fått noe mer bestemt, unntatt at det blir tur :)

Tipper dette svarer på spørsmålet :D

LeAf
20-01-2008, 13:16
Ah, my bad! :)

mezhone
29-01-2008, 15:21
Jeg har gjerne lyst til å bli med på TG touren :P

solbekk
30-01-2008, 12:11
Sign me up! Skam at du ikke skreiv meg opp med en gang :|

2K3
31-01-2008, 12:56
Kunne jo ikke være 100% om du ville være med vet du ;) Pluss tenkte du skulle få en ekstra post bare ved å si "Sign me up!". Tenker langt jeg.

mezhone
31-01-2008, 19:19
Count me in! ;P det kan bli veldig morsomt det her da :P få se mer av viking skipet, spess digg for de som ikke har vært der før ;P

og T-Shirten med "We are lost. PLEASE HELP!" blir bare Genialt =)

Aiin
31-01-2008, 19:42
Count me in! ;P det kan bli veldig morsomt det her da :P få se mer av viking skipet, spess digg for de som ikke har vært der før ;P

og T-Shirten med "We are lost. PLEASE HELP!" blir bare Genialt =)

For å ikke glemme å møte alle forum-trollsa :D:D Er det jeg gleder meg mest til =) Skal bli kos, eller hva folka? ;)

TheCursedMuffin
31-01-2008, 20:03
For å ikke glemme å møte alle forum-trollsa :D:D Er det jeg gleder meg mest til =) Skal bli kos, eller hva folka? ;)

Som meg f.eks? :p Har lagt merke til at du har en tendens til å snakke til meg personlig her på forumet^^

Aiin
31-01-2008, 21:28
Som meg f.eks? :p Har lagt merke til at du har en tendens til å snakke til meg personlig her på forumet^^

Nei, det er bare noe du forestiller deg, er jeg redd ;)

TheCursedMuffin
31-01-2008, 21:35
Nei, det er bare noe du forestiller deg, er jeg redd ;)

Så du mener at jeg lider av forfølgelsesvanvidd? Det er tilfeldig at du gjentatte ganger har tatt opp "forbannet muffin" helt tilfeldig der det egentlig ikke hadde noe med saken å gjøre? Ja jøss, tror deg jeg...:rolleyes:

klokkemann
31-01-2008, 23:45

Jeg og muffin skal treffes på do.

Muffin, er det en grunn til at du du har Location: Doskåla?
:P:P

TheCursedMuffin
01-02-2008, 08:21
Jeg og muffin skal treffes på do.

Muffin, er det en grunn til at du du har Location: Doskåla?
:P:P

Det er fordi at jeg noen ganger blir litt redd. Jeg kan være ganske skummel om jeg bare vil, og da hender det til og med at jeg skremmer meg selv. Da pleier jeg å ta på meg bestemors festkjole og sette meg i doskåla med en rugbrødskive med makrell i tomat til jeg har roet meg ned :)

toril
11-02-2008, 16:38
Jeg og en kompis vil også være med på dette, skriv oss opp!:cool:

Breiker
11-02-2008, 18:11
Husk!!!
Stem her: http://forum.gathering.org/showthread.php?t=5027

2K3
12-02-2008, 12:27
Husk og stem ja, for den går ut den 19 Februar, og det er ikke lenge til. Vi er også oppe i 29 påmeldte! Det er mange, så tror dette blir et kjempe bra påfunn :D Gleder meg!

TheCursedMuffin
12-02-2008, 13:34
Husk og stem ja, for den går ut den 19 Februar, og det er ikke lenge til. Vi er også oppe i 29 påmeldte! Det er mange, så tror dette blir et kjempe bra påfunn :D Gleder meg!

Kan du liste hvem som er påmeldt i tilfelle det er noen som har blitt glemt/utelatt fra listen av en eller annen grunn? :) Og dessuten, når i løpet av TG hadde du tenkt at det skulle være?

Aiin
12-02-2008, 15:25
Kan du liste hvem som er påmeldt i tilfelle det er noen som har blitt glemt/utelatt fra listen av en eller annen grunn? :)

Du er sikker på at han ikke bare har editet den første topic-posten eller? Står nemlig en liste der:)

Og dessuten, når i løpet av TG hadde du tenkt at det skulle være?

Utifra det 2K3 har sagt, så kommer ytterligere informasjon nærmere TG. =)

TheCursedMuffin
12-02-2008, 15:49
Du er sikker på at han ikke bare har editet den første topic-posten eller? Står nemlig en liste der:)
Ahh, så ikke det jeg :p Har en tendens til å lese de siste postene istedet.^^

2K3
18-02-2008, 09:34
Hehe....er lett det TheCursedMuffin. Sjekk første post. Ang når på Tg så satser jeg på å få det ordnet i løpet av denne evt neste uke. Må sende litt e-mail og slikt (viktig viktig :p). Minner også på at T-skjorte compoen går ut imorgen. Blir bra saker dette gutter og jenter!

Chris
18-02-2008, 10:58
I supposed it would be a bit hard to do it for the english speaking people as there may not be enough? :x

Rabagast
18-02-2008, 21:18
I supposed it would be a bit hard to do it for the english speaking people as there may not be enough? :x

That shouldn't be much of a problem, since most of the ppl at TG is very used to english, and should have no problem understandig it. Power to the minorities! .. or something :p

2K3
19-02-2008, 08:50

I think mostly would not be any problem. Not sure the age of everyone who is joining, but as Rabagast mention. Nearly everyone manage to speak english. Plus, this is a great way to maybe learn some norwegian!

PS: Minner om at t-skjorte compoen er ferdig!

Phoenix-JE
19-02-2008, 15:25
Nærmer seg nå^^

Synes torsdagen kanskje hadde passet bra:P Har jo aldri vært der før.. er vel på fredag, lørdag og søndag det meste skjer?:P ^^

2K3
28-02-2008, 20:48
Har endelig fått et kart over stedet. Så skal få begynt å ordne med opplegget til helgen. Reiser hjem imorgen, så vet ikke hvor mye jeg får gjort, men noe skal skje. ville bare oppdatere dere

krompraft
28-02-2008, 22:34
Mulig jeg blir med på en runde jeg også. Første året jeg er der. Kan jo være kjekt med litt info første dagen. Jeg får følge med i tråden når det nærmer seg.

2K3
01-03-2008, 23:57
Her har dere et bilde over den tenkte ruten markert med en grønn rute. Det grønn sorte krysset er start. Følg linken (http://2k3.org/tg-stash/kart.png)til et stort png bilde!

En annen kjekk info er at touren er på torsdag. På dagen er planen. Spesefikk tid får dere vite senere.

MaxXima
09-03-2008, 20:22
Meld på meg du + 1 til:)

2K3
17-03-2008, 18:14
Ville bare si at jeg har ikke fått bestemt klokkeslett på torsdag pågrunn av at jeg venter på svar fra en i crewet. Så fort jeg får svar så poster jeg et klokkeslett. Det vil bli postet minst 12 timer før selve touren. Bare så folk er klar over det :)

Aiin
17-03-2008, 18:49
2K3 - Hvordan blir det med trykking av T-skjorter? Har du en ferdig template som vi kan levere til dem som trykker T-skjorter og gensere på TG? Eller hvordan gjør vi dette?

zoylster
17-03-2008, 19:10
Jeg er med. Det kan tenkes at noen av de jeg drar med vil være med, men det vil jeg komme tilbake til :)

Pruppelupp
17-03-2008, 20:38
Høres bra ut=) er der for første gang i år og en Guide ville ikke være så dumt. Count me in!:D

your_dentist
17-03-2008, 21:27
Så utrolig koselig :O Kjempefint at noen gjør sånne ting:) Jeg stiller min status som de sier på facebook : I might show up :)

kuldesjokk
17-03-2008, 21:37
Why not, signer meg som mest sannsynlig, kanskje jeg drar med meg fem til :p

Gwethir
17-03-2008, 21:47
Meld meg også på!

2K3
18-03-2008, 13:15
Så flott at så mange har lyst. Er bare å komme selv om dere ikke har sagt at dere skal være med, eller jeg har glemt å skrive dere opp på den første siden ;)

2K3 - Hvordan blir det med trykking av T-skjorter? Har du en ferdig template som vi kan levere til dem som trykker T-skjorter og gensere på TG? Eller hvordan gjør vi dette?

Har ingen ferdig template, men holdt på å skrive en mail til de som skal trykke ting under TG og der spørte jeg følgende:

En ting til. Det kan hende det er flere som kan komme til å bestille den samme t-skjorten på grunn av en TG Tour Guide (http://forum.gathering.org/showthread.php?t=4953). Så lurte på om det gikk ann å få en type pakke som heter noe som TG Tour Guide t-skjorte der folk bare oppgir størrelse. For alle skal være like :)

Så vi får se hva de svarer. Du kan jo prøve deg på en mail til dem.
T-skjorten er hvit med sort tekst. Enkel og grei :)

Tinmar
18-03-2008, 14:40
Melder meg på! Er førstegangsdeltaker så sikkert lurt å få en liten omvisning :)

Mobkiller
18-03-2008, 14:55
Jeg og en kompis melder oss på, er det noe forhånds betaling eller?

Mobkiller og Palex

Seat 57 og 58 på rad 45

2K3
18-03-2008, 19:19
Jeg og en kompis melder oss på, er det noe forhånds betaling eller?

Mobkiller og Palex

Seat 57 og 58 på rad 45

Ingen forhåndsbetaling. Alt er gratis (unntatt t-skjorten, men den er valgfri og må skaffes på eget iniativ). Bare møt opp på torsdag :)

2K3
20-03-2008, 10:08
Tiden for Tour Guiden er klokken 1400! Viktig. Idag klokken 1400 :) Altså om ca 6 timer. Spre ordet :)

TheCursedMuffin
20-03-2008, 10:11
Og kl 1400 skjer hva? Møtes? Og isåfall hvor? Forresten så er det 4 timer til 1400, ikke 6.:)

2K3
20-03-2008, 10:59
hehe...true true. Nå er det bare tre timer. Se på kartet. Uansett så møtest vi nede ved trappa ved radio 3 :)

Sitron
20-03-2008, 14:34
Kjipt at kl.slett. kom så sent da...
hadde ikke peiling

Aiin
20-03-2008, 15:16
Synd for dem som ikke rakk å få med seg klokkeslett i tide, og ja det kom litt sent ut.. Dessverre.

Uansett, jeg vil takke for en kjempeflott tur, 2K3 - og spesielt Eileen (Deltakerombudet) - som gjorde det mulig at vi fikk se TG ovenifra ;) Kjempeherlig!
Takk igjen 2K3 for et herlig og minneverdig arrangement =)

Unn Kristin
20-03-2008, 15:23
Takk for en kjempeflott tur :D

TheCursedMuffin
20-03-2008, 15:23
Jepp, det var en herlig tur dette, takk til 2K3 og DO.=) Hva skjer med bildet du tok 2K3?:)

2K3
20-03-2008, 15:28
Beklager det med sendt klokkeslett. Sovnet før jeg fikk posta det i går, og våknet sendt idag. Bra dere setter pris på turen. En fin måte å bli kjent med folk på forumet på! Hvilke bilde? Felles bilde? Legger de opp så kan dere se på dem :)

Kimnazk
20-03-2008, 16:02
Takk for et kjempeflott tur, var en stor opplevelse å se tg ovenfra

MaxXima
20-03-2008, 16:13
Takk for et kjempeflott tur, var en stor opplevelse å se tg ovenfra

Kjempe morsomt:D Var mye høyere enn jeg trodde.. Takk for turen 2k3:) *venter på bilde*

2K3
20-03-2008, 18:53
Nå har jeg endelig fått postet bilder! Se her (http://2k3.org/tg-stash/tg_tour_gruppebilde_lite.jpg)

Unn Kristin
20-03-2008, 19:43
Yay :D der er jo gjengen jo!

TheCursedMuffin
20-03-2008, 19:45
Se på øynene til folk. xD

Extreme_H_H_H
20-03-2008, 22:34
UWAH!!!! >.< jeg missa den touren >.< *whine* serr, jeg gleda meg til den jo >.<

Aiin
20-03-2008, 23:42
Man kan se nemo tøflene mine :D Ihvertfall den ene :p

zoylster
21-03-2008, 02:23
Glemte det helt jeg :(

Unn Kristin
21-03-2008, 11:15
Man kan se nemo tøflene mine :D Ihvertfall den ene :p

Haha, så tøffe tøfler! :D

Aiin
21-03-2008, 18:34
Haha, så tøffe tøfler! :D

:D
Tøfler kommer av ordene "Tøff" og "ler"
Moaha

2K3
31-03-2008, 11:08
Ville bare si at jeg har lagt ut alle bildene jeg tok på turen her: http://www.2k3.org/?p=114

Unn Kristin
31-03-2008, 22:51
Kjempefine bilder :)

TheCursedMuffin
01-04-2008, 09:28
Jeg trodde ikke det var lov å ha med kamera opp jeg?^^ Og hva er det som skjer rundt på slutten av bildeserien? Alle bildene blir uskarpe og plutselig er det mye lysere. Uansett, fine bilder og gode minner.:)

2K3
02-04-2008, 09:25
Hehe, tror vi var litt ekstra heldige som fikk gå opp første runden. Det som skjer er at kameraert mitt går nesten tom for strøm og føkker seg. Derfor uklare og dårlige bilder, men tenkte jeg skulle poste dem for det :) Er egentlig mammas kamera så har ikke så mye peil på det.

Aiin
02-04-2008, 09:35
Stemmer det 2K3, det var Eileen som guidet oss opp, ikke han security fyren, som var endel mer strikt. Hehe ;) Kameraet mitt suger uansett, det! Har det bare for å ta bilder, som det ikke blir noe særlig av.. Dos, dos atter dos.. Svart skjerm? Slå litt i det, skru det av og på, så funker det! Bankers.. Akk,ja..

MaxXima
16-04-2008, 17:28
Skjelven når du tok bildene på toppen?:P Fine bilder:) Kan se om jeg får lagt ut noen av de jeg tok

2K3
17-04-2008, 08:29
Det og at kameraet var teit. Brukte kjempe lang tid på å ta bilder med blitz.