Log in

View Full Version : Band vs DJ

[4th-age] Tirza
03-12-2007, 19:46
Mulig det er jeg som er litt vel obsessed med den musikalske underholdningen på TG, og ja - jeg kranglet mye etter DJ-greiene på TG07. Either way, så håper jeg inderlig at styret går tilbake til vante rutiner og smeller opp et par band fremfor en jalla DJ og et disko-lignende område foran.

Band eller DJ på TG08 - vad tycks?

existemi
03-12-2007, 20:04
Bare til info flyttet jeg denne til Entertainment, hvor den hører hjemme. Husk på å legge tråden i rett forum. ;)

Forresten.. Band ftw ;)

marilla
03-12-2007, 20:43
Band er gøy, men jeg synes ærlig talt at det er bedre med en DJ som spiller for litt få folk enn et band. Det er generelt få folk foran scenen når det er musikk der siden mange har forskjellig musikksmak, og band er gjerne litt mer avhengige av å få litt igjen fra publikum enn en DJ er. Jeg digget DJ-ene fra i fjor, så jeg stemmer DJ. :)

[4th-age] Tirza
03-12-2007, 20:50
Band er gøy, men jeg synes ærlig talt at det er bedre med en DJ som spiller for litt få folk enn et band. Det er generelt få folk foran scenen når det er musikk der siden mange har forskjellig musikksmak, og band er gjerne litt mer avhengige av å få litt igjen fra publikum enn en DJ er. Jeg digget DJ-ene fra i fjor, så jeg stemmer DJ. :)

Sant at en DJ krever mindre publikum enn et band, men jeg finner ingen underholdningsverdi i å se/høre på en dude som spiller LP'er bak et bord. Techno- og dancemusikk hører man jo konstant hele uka likevel, så jeg mener det ville vært et sunt innslag å få inn et band (eller to eller fem). Hvordan man skal lokke folk frem er en annen sak. Skal tenke ut en mesterplan, jeg :p

saXin
03-12-2007, 21:40
Band er fett, men DJ passer jo bedre inn på TG. Jeg var fornøyd med DJ-ene i fjor, og ser gjerne at de kommer igjen. Skal man gå for band, så må det hvertfall være noe skikkelig bra. Et spennende og nytt band kanskje, som gjør at det kommer mange frem til scena. Jeg endte opp med å stemme DJ, men ønsker også spennende band velkommen. :)

Badfuru
04-12-2007, 13:09
skal det være band eller dj føler jeg det må være en litt mer halvkjent for at publikum skal komme bort til scenen. I fjor og alle andre årene egentlig har det vært max 10 -20 stk som har stått og sett på.

Zarbon
04-12-2007, 13:51
Få til noe annet enn trance/techno/dance i år da. F.eks. mer typ.. metal/rock. <3

Aiin
04-12-2007, 14:08
Få til noe annet enn trance/techno/dance i år da. F.eks. mer typ.. metal/rock. <3

Word up! :)

MaxXima
05-12-2007, 15:34
skal det være band eller dj føler jeg det må være en litt mer halvkjent for at publikum skal komme bort til scenen. I fjor og alle andre årene egentlig har det vært max 10 -20 stk som har stått og sett på.

Noe sånt som Jim & Stian K live:) Likte DJ'ene i fjor, men variasjon hadde ikke skadet..

Kvanli
05-12-2007, 16:37
Hadde vært kjekt å få Infected Mushroom til å komme :) Da blir jeg kjempeglad

Haakky
05-12-2007, 23:44
Hadde vært kjekt å få Infected Mushroom til å komme :) Da blir jeg kjempeglad

Helst ikke :D

Oh, Band ; )

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 17:17

Enig. Det hender det er så få folk foran scena at det blir pinlig å stå der i ensomheten og klappe. Forøvrig har det ikke vært dårlig band der oppe, men jeg har inntrykk av at de markedsføres ganske dårlig. Jeg er som regel veldig ivrig etter å finne ut hvem som spiller, men det er sjelden jeg klarer å finne det ut før TG er godt i gang, og da står bandnavnet bare skrevet inn i en oversikt over underholdningstilbud.

Jeg tror mye av nøkkelen ligger i å gjøre deltakerne oppmerksomme og nysgjerrige på hvem som spiller, og å være mer pågående rundt det å skaffe bevissthet rundt bandene. Dessuten, nå som billettprisen er blitt rimelig stiv, er det ikke noen hindring i å legge på 20-30 kroner i prisen, og få råd til et velkjent og bra band.

rzr82
06-12-2007, 18:58
Problemet er at folk ikke tør å danse. Det er da det blir liv da DJ'ene spiller. Jeg gjorde mitt på forrige TG, synd det bare var én av dem som spilte musikk jeg faktisk ville danse til da. :P

Jeg har søkt/spurt om å få spille på TG i år, med forhåpentligvis litt mer dansbar musikk (for de fleste). Jeg har ikke fått noe definitivt svar, men jeg krysser fingrene. Kan jo alltids overraske alle som DJ og spille metallåter så lenge folk gidder å komme fram og headbange/moshe litt. ;)

Da det gjelder band, så er jeg absolutt for det, men det må jo være noe som er såpass interessant at det blir liv av det.

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 19:06
Problemet er at folk ikke tør å danse. Det er da det blir liv da DJ'ene spiller. Jeg gjorde mitt på forrige TG, synd det bare var én av dem som spilte musikk jeg faktisk ville danse til da. :P

Det er fordi TG er rusfritt. Nordmenn er stive som stokker med mindre de er drita. Så enten må man åpne for ølservering under DJens show, eller ganske enkelt kjøre band.

Enten eller.

TheCursedMuffin
06-12-2007, 19:50

Jeg har søkt/spurt om å få spille på TG i år, med forhåpentligvis litt mer dansbar musikk (for de fleste). Jeg har ikke fått noe definitivt svar, men jeg krysser fingrene. Kan jo alltids overraske alle som DJ og spille metallåter så lenge folk gidder å komme fram og headbange/moshe litt. ;)

Da det gjelder band, så er jeg absolutt for det, men det må jo være noe som er såpass interessant at det blir liv av det.

Eller hva med litt heftig dansebandmusikk? Kjenner det rykke i dansefoten bare ved tanke på gamle Ole Ivars eller Vikingarna slagere.:rolleyes:

rzr82
06-12-2007, 20:24
Tirza;91676']Nordmenn er stive som stokker med mindre de er drita. Så enten må man åpne for ølservering under DJens show, eller ganske enkelt kjøre band.

Trist, men sant. I hvert fall første setning. Er folk så mye mer løsslupne når musikken blir spilt analogt altså? :P Hvis det er snakk om alkohol eller ei, så hjelper det vel lite hva slags musikk det er eller hvordan den fremføres. Dessuten så er det jo ingenting i veien for å ha begge deler. Det er ikke bare én kveld på TG hvor man kan ha artister på scenen.

Og nei TheCursedMuffin, danseband ftl!

TheCursedMuffin
06-12-2007, 20:29

Du mener ikke seriøst at du foretrekker å swinge deg til metal?

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 20:30
Trist, men sant. I hvert fall første setning. Er folk så mye mer løsslupne når musikken blir spilt analogt altså? :P Hvis det er snakk om alkohol eller ei, så hjelper det vel lite hva slags musikk det er eller hvordan den fremføres. Dessuten så er det jo ingenting i veien for å ha begge deler. Det er ikke bare én kveld på TG hvor man kan ha artister på scenen.

På konsert trenger man ikke danse, bare trampe takten og klappe. Piece of cake.

Men joda, jeg kan til nøds inngå et kompromiss, med både band og DJ. Det er ikke noe i veien for det, bare det ikke blir slik som TG07, med null band. Fysj!

rzr82
07-12-2007, 16:34
Du mener ikke seriøst at du foretrekker å swinge deg til metal?

Jo, absolutt. Mye mer energi i det da gitt! Banger og hopper rundt som bare det jeg. :)

TheCursedMuffin
07-12-2007, 19:45
Jo, absolutt. Mye mer energi i det da gitt! Banger og hopper rundt som bare det jeg. :)

Det er vel kanskje noe bedre ja :p Jeg tror kanskje trailersjåfører hører mye dansebandmusikk siden det kun er det og fjorårets listepop som selges på bensinstasjoner :|

cLtmstr
07-12-2007, 22:42
jeg er metal så det holder men når jeg er på lan synes jeg at en DJ passer bedre enn et band da :P

haakond89
09-12-2007, 21:55

Grunnen til at kjente artister ikke kommer å spiller på TG er enkel=)
de fleste artister holder konserter for å skaffe seg økt PR. og dermed tjene mer penger! Det eneste som skjer når de holder konsert når de holder konsert på tg er at 3000 nærder begynner å laste ned piratkopiert musikk av dem:p

Rabagast
09-12-2007, 22:18
Erik og Kriss ftw :p

Nei, jeg skjønner problemet med at man bør ha DJ fordi de krever mindre folk(er Dj selv), MEN, en av grunnene til at det er lite folk er akkurat fordi det er fullstendig ukjente band som spiller jalla musikk, eller en eller annen DJ ingen gidder å se på. Grunnen til at man går på konsert foran å sitte hjemme mtp band, er jo sceneshowet. En DJ høres jo likedan ut på egne høyttalere som de han spiller på "live".. :) stort sett..

Band!

sureup
09-12-2007, 23:36
få et skikkelig metal band så lager vi mosh pit \m/ da blir det "dans"

bio-java
10-12-2007, 16:01
jeg danser dagen Transformers G1 season 1 themet dundrer ut av høytalerne

kskjon
11-12-2007, 22:40
Machinae Supremacy?

solbekk
12-12-2007, 11:16
Næ vi må ha en DJ eller 3 slik som på 2007.. Fan så fett!

GoGo DJ! :D

Aiin
12-12-2007, 14:07

Haha, kunne ikke vært mer enig ;D

rzr82
12-12-2007, 17:49

Hva med variert (forskjellige band og sjangere) metal spilt av en DJ? Funker da like bra det. :)

onTop
12-12-2007, 18:59
Jeg stemmer på dj i og med at jeg selv produserer den slags musikk :) Kommer i år, og håper noen vil høre min musikk i hvert fall ;)

aviruse
12-12-2007, 19:00
meld deg på musikk compoen så får du nokk høre den (de spiller som regel alle bidragene)

onTop
12-12-2007, 19:04
nice :) Hva slags sjanger er mest hørt?
Blir første året på tg btw! ;)

aviruse
12-12-2007, 19:21
nice :) Hva slags sjanger er mest hørt?
Blir første året på tg btw! ;)

har er en lite over reultatene fra i fjord i de forskjellige kreative compone: http://ftp.gathering.org/TG/2007/results.txt
den jeg tror du er etter er "høykvalits musikk"

sureup
13-12-2007, 15:19
Hva med variert (forskjellige band og sjangere) metal spilt av en DJ? Funker da like bra det. :)

man kan ikke moshe til en fyr forran to cd plater. Må være et band som spiller live, ellers blir det bare teit. Ekke så gøy å sitte og høre på cder bli spilt, sånn er det jo hele tida på TG med alle som har med anlegg osv, og de gjør det gratis, men så spiller de ikke metal da hmm...

Og jeg må poengtere, Live metal og CD Metal er helt forskjellig. Å høre et band spille sangene sine live med ekte, direkte pumpende energi slår alle cdene i hele verden ;) Men selvfølgelig for å oppleve dette må det være et band man virkelig liker, og det kan være vanskelig å skaffe skikkelig gode metal band til et arrangement som dette.

Men om det blir DJ's så håper jeg at det kan bli noe mer enn bare en nerd som putter sammen 3 forskjellige lyder 1000 ganger og kaller det en sang, og at de heller spiller no forskjellig som metal-hard rock osv ;) Da er jeg enig i ideen din, men det er fortsatt ikke i nærheten av å ha f.eks. Slayer spillende forran seg :D

aviruse
13-12-2007, 15:22
[......] men så spiller de ikke metal da hmm...

nå synes jeg du er litt vel generaliserende her... vi spiller metal

foresten så støtter jeg ideen om å ikke ha en dj som spiller metall, det passer dårlig i og med at det peier å være struktur i metall, og hvis man setter en dj på saken blir det metaltechno

TheCursedMuffin
13-12-2007, 15:30
Må all musikken være metal egentlig? :p Virker som om folk bare vil ha det, evt techno. Hva med litt variasjon, da tenkter jeg ikke på listepop, men det finnes mye annen bra musikk som rock, punk osv...

sureup
13-12-2007, 16:05
hehe generaliserende. faktum er at 1 av 100 med anlegg på tg spiller alt annet enn metal ;)

btw jepp cursed seff så er d mye annet bra. Men bedre å bare bruke metal som en helt annerledes musikk type enn det som vanligvis blir spilt. Masse bra rock og hard rock osv som burde spilles mer :) Men jeg gidder ikke liste opp hver eneste sjanger som vanligvis blir glemt spesielt under TG ;) Men ja, det er mer enn bare metal man kan spille for å få variasjon enn bare techno og sånt hele tida ;)

rzr82
13-12-2007, 21:27
man kan ikke moshe til en fyr forran to cd plater. Må være et band som spiller live, ellers blir det bare teit.

Jeg har hatt mang en vellykket fest med metal musikk spilt av fra album jeg, og jeg har ikke noe problem med å bange eller slenge meg rundt til metal selv om det ikke spilles av live foran meg. Så lenge folk elsker musikken så kan de føle energien uansett hvordan musikken blir spilt av for dem.

Og jeg må poengtere, Live metal og CD Metal er helt forskjellig. Å høre et band spille sangene sine live med ekte, direkte pumpende energi slår alle cdene i hele verden ;) Men selvfølgelig for å oppleve dette må det være et band man virkelig liker, og det kan være vanskelig å skaffe skikkelig gode metal band til et arrangement som dette.

Helt enig. Jeg er ikke uerfaren på dette feltet. Jeg er bare så lei av whinere (spesielt metalheads) som ikke gjør noe annet enn å klage på musikken som blir spilt på scenen på TG. Hvis en DJ er villig til å spille av metallåter så klager de til og med da, fordi det er "feil". Helt utrolig.

Men om det blir DJ's så håper jeg at det kan bli noe mer enn bare en nerd som putter sammen 3 forskjellige lyder 1000 ganger og kaller det en sang, og at de heller spiller no forskjellig som metal-hard rock osv ;)

Men det er jo akkurat det jeg har foreslått, men det virker ikke som det er bra nok? Og den kommentaren kunne du spart deg. Mengden variasjon du foretrekker i musikk er irrelevant i forhold til definisjonen av musikk.

rzr82
13-12-2007, 21:30
foresten så støtter jeg ideen om å ikke ha en dj som spiller metall, det passer dårlig i og med at det peier å være struktur i metall, og hvis man setter en dj på saken blir det metaltechno

I'm sorry? Vi snakker om å spille av låtene direkte fra originale album her, ikke live rekonstruksjon. Det kan jo ikke beatmixes (siden musikk som blir spilt av mennesker har en tendens til ikke å ha perfekt rytme slik elektronisk musikk gjør), så det blir jo bare for gøy, for å spille noe annerledes på anlegget.

rzr82
13-12-2007, 21:34
Og har folk en gal oppfatning av begrepet "DJ"? Virker som om de fleste her tror at det innebærer en elektronisk musikkartist som fremfører musikken sin "live" via forskjellige synther og maskiner. Det er det jo ikke. En DJ mixer allerede ferdigproduserte låter, enten med CD, vinyl, eller digitale lydfiler. En DJ produserer ikke nødvendigvis eget materiale, ei heller fremfører sitt eget materiale live selv om han/hun produserer.

aviruse
13-12-2007, 22:07
Og har folk en gal oppfatning av begrepet "DJ"? Virker som om de fleste her tror at det innebærer en elektronisk musikkartist som fremfører musikken sin "live" via forskjellige synther og maskiner. Det er det jo ikke. En DJ mixer allerede ferdigproduserte låter, enten med CD, vinyl, eller digitale lydfiler. En DJ produserer ikke nødvendigvis eget materiale, ei heller fremfører sitt eget materiale live selv om han/hun produserer.

jeg ville anbefale at du samler alt du har sagt i en post før moderator sletter to av de (dobel og spesielt tripel posting er forbudt)

foresten så snakket vi om dj slik vi hadde det i fjord på tg, der var det stort sett enten mixing eller hjemeproduert

rzr82
14-12-2007, 08:16
jeg ville anbefale at du samler alt du har sagt i en post før moderator sletter to av de (dobel og spesielt tripel posting er forbudt)

foresten så snakket vi om dj slik vi hadde det i fjord på tg, der var det stort sett enten mixing eller hjemeproduert

Takk, godt poeng. Skal prøve å huske det.

Ja okay, poenget mitt var hvertfall at "DJ" betegnelsen kun kan brukes riktig om en som mixer låter.

sureup
14-12-2007, 12:38
rzr for å oppklare litt:
Ja man kan høre på metal på fest, men om det er på TG så trenger vi ikke å leie inn en DJ for å spille metal musikk og samle oss forran han lizm? Da er det like greit å bare spille d på anlegget og vi kan kose oss med å høre på det mens man chiller :)

Og det siste delen var for å si at forslaget ditt var egentlig greit hvis det måtte bli en DJ ellno sånt (men som ovenfor så mener jeg at det er bedre å bare spille av låter på anlegget istedenfor at en DJ skal komme og mixe sanger)! Og resten av inlegget er nettopp for å si hvorfor jeg mener det kanskje ikke er bra nok (nettopp fordi jeg mener at et live band vil være MYE bedre)

og den kommentaren du mente jeg kunne spart meg for så ok whatever :P det var bare for morroskyld, må ikke ta alt seriøst ;)

rzr82
14-12-2007, 17:53
rzr for å oppklare litt:
Ja man kan høre på metal på fest, men om det er på TG så trenger vi ikke å leie inn en DJ for å spille metal musikk og samle oss forran han lizm? Da er det like greit å bare spille d på anlegget og vi kan kose oss med å høre på det mens man chiller :)

Hehe, joda, men med den logikken ville det jo ikke vært noe poeng med DJs i det hele tatt uansett hva slags musikk man ville høre på. Noe av greia med at en DJ velger ut låter og spiller de av er at det skal bli variert, kanskje også helst noe du ikke har hørt før, og at man samler likesinnede foran scenen for å ha det gøy. DJen fungerer ikke bare som musikkavspiller, hvis han/hun er riktig innstilt så samler de også publikum og får folk med seg i musikken sin, uansett om publikum har hørt det før eller ikke. Og de behøver ikke nødvendigvis leies inn - Jeg spiller gratis på TG hvis jeg får sjansen, helt klart. Det er noe eget med å dundre musikk ut gjennom det anlegget der tror jeg.

Anyway, jeg vet jeg ville med glede stått foran scenen i en time mens en kar dundra ut rå metal låter på TG anlegget, og jeg ville banga og hoppa rundt som faen. :)

sureup
14-12-2007, 18:12
Hehe, joda, men med den logikken ville det jo ikke vært noe poeng med DJs i det hele tatt uansett hva slags musikk man ville høre på. Noe av greia med at en DJ velger ut låter og spiller de av er at det skal bli variert, kanskje også helst noe du ikke har hørt før, og at man samler likesinnede foran scenen for å ha det gøy. DJen fungerer ikke bare som musikkavspiller, hvis han/hun er riktig innstilt så samler de også publikum og får folk med seg i musikken sin, uansett om publikum har hørt det før eller ikke. Og de behøver ikke nødvendigvis leies inn - Jeg spiller gratis på TG hvis jeg får sjansen, helt klart. Det er noe eget med å dundre musikk ut gjennom det anlegget der tror jeg.

Anyway, jeg vet jeg ville med glede stått foran scenen i en time mens en kar dundra ut rå metal låter på TG anlegget, og jeg ville banga og hoppa rundt som faen. :)

hehe ikkesant der er vi forskjellige :> Jeg ville tvilsomt giddi å banga for en DJ ;) derfor synes jeg ihvertfall for min del at det er bare bedre å spille originale låter over anlegget uten DJ =) Men seff, for meg så er det jo samma om det er DJ eller ikke, så hvis de er valgene så er det ett fett for meg :)

ehapuz
20-12-2007, 15:36
Var på et LAN-party for en liten stund siden, der crew hadde satt opp en internettside hvor man kunne gå inn å stemme på sanger. Dette var da koblet istand med en pc, og et skikkelig PA-anlegg. :)
Da ble de fleste fornøyd.

Edit: dukeboccs het det.

sureup
20-12-2007, 19:49
Var på et LAN-party for en liten stund siden, der crew hadde satt opp en internettside hvor man kunne gå inn å stemme på sanger. Dette var da koblet istand med en pc, og et skikkelig PA-anlegg. :)
Da ble de fleste fornøyd.

Edit: dukeboccs het det.

jepp d hadde vært bra

Winaxiz
26-12-2007, 01:06
Hva med den verdens kjente italienern Benny Benassi!!! :D Det hadde vært driit tøft ! Selvom han ikke ønske ok komme på TG tror jeg, den vil han vel ikke ;(

Go Benny!

[VK]Boogieman
26-12-2007, 16:10
Jeg kunne tenke meg å se Machinae Supremacy live på TG :) Har hørt på de i mange år, og de stakk en liten tur innom Play! i Lillestrøm, og de kan virkelig spille tøff musikk av typen som appelerer til de fleste på TG :)

aviruse
27-12-2007, 00:00
Boogieman;93144']Jeg kunne tenke meg å se Machinae Supremacy live på TG :) Har hørt på de i mange år, og de stakk en liten tur innom Play! i Lillestrøm, og de kan virkelig spille tøff musikk av typen som appelerer til de fleste på TG :)

gi de gratisbiletter til lanet og mat så kommer de nokk. de er jo trossalt "ganske" interesert i spill...

Crow
31-12-2007, 16:51
Få med familjen!

Men seriøst... Band? På TG?

Jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske lei av akustikkforkjempere som ikke overlever uten kassegitar og visesang (evt annen "ekte" musikk i motsetning til "uekte" musikk hvor man bare "trykker på noen knapper på en datamaskin").

DJ ftw.

Helt alvorlig tviler jeg på at oppmøtet blir stort dersom det blir band. Nesten uavhengig av hvilket/hvilke band som spiller. Mest fordi det er... Kjedelig å se på band man ikke brenner for live. Med en DJ trenger man ikke konsentrere seg, da kvaliteten på live vs opptak er så og si lik, men med band blir vokalen helt annerledes, instrumentlyden annerledes, feedback, rallrallrall...

[4th-age] Tirza
03-01-2008, 22:14
Helt alvorlig tviler jeg på at oppmøtet blir stort dersom det blir band. Nesten uavhengig av hvilket/hvilke band som spiller. Mest fordi det er... Kjedelig å se på band man ikke brenner for live. Med en DJ trenger man ikke konsentrere seg, da kvaliteten på live vs opptak er så og si lik, men med band blir vokalen helt annerledes, instrumentlyden annerledes, feedback, rallrallrall...

Helt ærlig, du må ha hatt noen skikkelig stusselige konsertopplevelser opp gjeonnom årene. JA - vokalen er annerledes, JA - instrumentlyden er annerledes. Det er jo det som er hele poenget med livemusikk. Langt mer energi, mer show, mer følelser! Og det er digg :p

Jeg kan nok se meg enig i at oppmøtet kan bli stusselig med et band, men jeg mener fortsatt at det er mange ting som kan gjøres for å lokke folk frem. Blant annet bruke mer penger på underholdning, og dermed kapre et større navn, som folk kjenner og har et forhold til. Ikke nødvendigvis Motorpsycho, men du skjønner hva jeg mener. Og basert på erfaring vet jeg hvor lite oppmerksomhet det er rundt underholdningen på TG. Jeg er sikker på at bedre markedsføring kan gjøre store forskjeller, man må bare sørge for at folk er klar over tilbudet, og ikke bare dem som med vilje leter opp informasjon selv. Slik som meg...og de tretten andre som pleier å stå foran scene. :)

Doomed_Panther
12-02-2008, 18:58
Hva er galt med å spille noe annet enn techno, rap o.l. ?;) METALL?!=D

slitar
04-03-2008, 12:31
Jeg stemmer så definetivt for et Band istedenfor en ekkel DJ, så lenge det ikke er Stratosphere!
Men om det blir DJ, ikke få inn han "DJ hoppeslott" som har lagd Botten anna (Jeg husker ikke navn på han, nei)

Band blir bare mye kjekkere, sånn er det bare. Så pleier det å være bedre musikk også! :)

slitar
04-03-2008, 12:32
Tirza;93415']Helt ærlig, du må ha hatt noen skikkelig stusselige konsertopplevelser opp gjeonnom årene. JA - vokalen er annerledes, JA - instrumentlyden er annerledes. Det er jo det som er hele poenget med livemusikk. Langt mer energi, mer show, mer følelser! Og det er digg :p

:)

HELT enig med deg! :)