Log in

View Full Version : Bruk av hylle? (Første gang på TG)

kenneett
14-03-2015, 20:45
Hei,

Dette kan virke som et dumt spørsmål. Hva bruker dere egentlig hyllen til på TG? Er det for å plassere skjermen i så du ikke blir distrahert av det i rundt? Hyllen de på TG leier ut, noen av dere som vet om det er verdt å kjøpe en slik en eller bygge en selv?

Takker for alle svar!

ilo112
14-03-2015, 22:18
Ja hei! =)

Det med hylle er kjekt for bagger samt mye mye mer! da slipper du å sitte med alt ved beina dine forsåvidt! :)

( jeg bruker hylle kun pga anlegg )

hyllene du kan kjøpe på Geekevents ser slik ut :1053
Utvendige mål :
H: 559 mm
L: 800 mm
W: 320 mm

Vil si dette er nok for de som kanskje ikke skal ha så mye mer enn en bag eller noe annet! ( kanskje et lite pc anlegg eventuelt )

Hylla vår så langt! 1054

Håper dette ga deg litt innblikk! =)

Mosy
14-03-2015, 22:40
Det er også veldig kjekt å ha kabinettet i hyllen, siden plassen på bordet er såpass begrenset.

solidmarius
15-03-2015, 16:44
Bruker hylle til bager og oppbevaring, også til og trille ting lett inn og ut av skipet. Pc'en liker jeg å ha på gulvet, da gulvet er litt kaldere så det kjøler "bittelitt" :)

Vetle
16-03-2015, 19:27
Det er også veldig kjekt å ha kabinettet i hyllen, siden plassen på bordet er såpass begrenset.

Nå er det rett nok noen år siden jeg har hatt plass på gulvet, men er det ikke like greit å sette kabinettet på gulvet?

Mosy
16-03-2015, 19:44
Nå er det rett nok noen år siden jeg har hatt plass på gulvet, men er det ikke like greit å sette kabinettet på gulvet?

Er ikke så god plass på gulvet heller (60x80cm), og her har jeg allerede kjølebaggen (strømløs), sekken med alle tingene mine, og bena mine.
Og som noen andre har påpekt, så er det en del støv/skitt på gulvet.

Snusmumrikken.
16-03-2015, 20:03
60x80 er ikke nok plass til Pc, skjerm Og utstyr. Som Mosy påpeker er ikke plassen på gulvet særlig stor i og med at bena skal også ha sin plass.

Ville aldri dratt på TG uten en hylle, er rett og slett for dårlig plass til å leve komfortabelt i så mange dager.

Ekvivokk
16-03-2015, 21:12
Dratt på TG 2 ganger uten hylle og har funka fett begge gangene, er bare litt lite plass hvis du skal ha brett med brus etc.

Simmic
16-03-2015, 22:41
Dratt på TG 2 ganger uten hylle og har funka fett begge gangene, er bare litt lite plass hvis du skal ha brett med brus etc.
Jeg har sett noen satte brusen på en "rulle plate". Det var to som delte, så de trillet brusen fram og tilbake mellom hverandre.