Log in

View Full Version : Søker transport (m/utstyr) fra Bekkestua (Bærum), tur/retur (leiebil ev.)

roht
15-04-2014, 10:35
Hei!

Transportlogistikken kom litt brått på i dag, og med de usikkerhetene som er, så er på utkikk etter noen som vet at de har plass og mulighet til å plukke opp én på turen oppover!
Jeg har noenlunde normalt med ting med: tårn, 2x24", stor bag med sovepose og mer, pluss litt mindre datautstyr. (En del usunn energidrikke også, men ikke noen store brett akkurat.)

Alternativt vurderer jeg å leie inn en leiebil, og ønsker i så fall å finne to andre som har lyst å være med å spleise - ettersom det burde fungere med bilen jeg titter på. Da er det snakk om ca. 800-900,- per pers, tur/retur - noe som ikke er _billig_, men som er billigere enn f.eks. taxi - og billigere enn nederlaget som kommer med å ta bærbar maskin med når du spesifikt hadde planer om å ta med stasjonær.

Om det er noen som enten skal kjøre og har plass, eller noen som fortsatt leter: ta gjerne å skrive her, ev. PM om det skulle passe bedre. :)

Oppdatering: Grunnet ingen tilbakemelding har det blitt leiebil, men heldigvis da med noen andre. Om du skulle trenge utstyrstransport kan jeg kanskje hjelpe fra Hamar.