Log in

View Full Version : Samkjøring til TG. Drammen - Hamar. Nattkjøring.

G0ny
21-01-2014, 08:31
Hei.

I år som de siste årene, prøver jeg og lage samkjøring/kolonne i fra Dammen til Hamar. I fjor veit jeg ikke om det ble en kolonne siden jeg har var Crew.

Kolonnen vil gå i fra Liertoppen, siden dette er et lett møtested.

Avreise fra Liertoppen er ca kl 3 natt til onsdag 16.04, er opp på Hamar rundt 6-7 tiden.
Denne kolonnen er åpen for alle som vil slå følge. Det er også mulighet og slå følge etter Drammen også.

Normalt stopper vi minimum ett par ganger, en gang ikke så lenge etter Oslo, neste gang på ESPA.
Vi prøver og holde kontakten i kolonnen så vis det er behov for ett stopp, ha vi muligheten til det.

Når vi kommer fram til Hamar så kommer jeg til og tenne på en engangsgriller som jeg har tatt med med meg. Her blir det da mulighet til og grille pølser, eller bare varme seg litt.

Det er ikke noe påmelding til denne samkjøringen. det er bare å slå følge! jeg kommer til å stå på parkeringsplassen på nord-enden av lier toppen litt før kl.3. jeg kommer til å kjøre så fort klokken blir 3, med mindre noen vil at jeg skal vente.

Jeg håper vi får til en liten kolonne i år også :)
Det er bare å komme med spm.

Mvh
Ola E aka G0ny aka Cuddly-Viking

Chimeric
27-01-2014, 22:03
Dette høres kult ut. Bor 3 min fra Liertoppen, men har ikke bil. Hvis noen har en ekstra plass og vil fylle et spot, så sitter jeg gjerne på! :)

Extreme_H_H_H
11-02-2014, 12:01
Hehe, Ola. Høres kult ut. Jeg tror kanskje jeg må få til å joine det derre, om jeg får dratt tidlig nok. må Ordne fri fra alt av jobber først. Måtte til og med si ifra meg crewspot pga dette =/