Log in

View Full Version : TG-Bussen Kristiansand

VivaLatrina
02-12-2013, 18:19
TUREN ER DESSVERRE AVLYST PÅ GRUNN AV FOR LITEN INTERESSE!
DE SOM ALLEREDE ER PÅMELDT JOBBER VI MED EN LØSNING FOR.

Antall påmeldte: 12 (11. Mars)
Hei!

Tradisjonen tro (andre året nå!) arrangerer noen ildsjeler fra Sørlanet-crewet felles busstur fra Kristiansand.
For at prisen ikke skal bli for høy per person, tar vi denne gangen forbehold om minimum 45 passasjerer. Dersom interessen blir svært stor, kan to busser være aktuelt.

Avreise: Budget Hotel Kristiansand, kl. 07:00 (med forbehold om justeringer)

Det vil bli mulighet for påstigning følgende steder:
Lillesand (Borkedalen)
Grimstad (Odden)
Arendal (Harebakken v/Statoil)
Tvedestrand (Statoil Fianesvingen)
Larvik (Busstasjonen i Storgata)
Avreisetidspunkt for disse stoppestedene kommer nærmere påska

Pris: +/-550NOK for tur/retur, uavhengig av påstigningssted
Bagasje: Det mest nødvendige (PC, skjerm, bag med klær/soveutstyr/rasjon, håndbagasje, godt humør). Det blir dessverre ikke mulighet for å ta med hyller og egen stol.
Har du ryggproblemer og TRENGER egen stol, så tar du kontakt med oss så ordner vi noe!

Bindende påmelding sendes inn HER (https://docs.google.com/forms/d/1IXAB2ceU7lzWXQR7mY1fkbcUvE4tyq8vWso_GmqHglQ/viewform) (PS: Husk forbehold om 45 påmeldte. Ligger turen an til å bli avlyst vil alle påmeldte kontaktes for å finne en løsning)

Betalingsinformasjon kommer på et senere tidspunkt. Vi skal ikke tjene noe på dette, det er et rent spleiselag!

For spørsmål, kontakt per[dått]flodin[at]live[dått]no på mail, eller ta kontakt med meg (Morten/VivaLatrina) her på forumet!

Jeg holder dere oppdatert i forhold til antall påmeldte og lignende!

Thomitoraaz
13-04-2014, 19:06
Synes det er fantastisk synd at det ikke ble noe av denne TG bussen altså! Da står jeg plutselig uten mulighet for å komme meg til og fra TG! ;o

roht
13-04-2014, 19:27
Synes det er fantastisk synd at det ikke ble noe av denne TG bussen altså! Da står jeg plutselig uten mulighet for å komme meg til og fra TG! ;o

Ja, selv om jeg ikke akkurat er i Kristiansand selv, så er det ganske synd at det ikke ble noe av bussturen - kunne hjulpet en del for transporten sin del. (Er det ikke det som er vanskeligst med TG da: transporten til og fra når man skal ha så mye diverse med seg?)

Thomitoraaz
13-04-2014, 22:57
Ja, selv om jeg ikke akkurat er i Kristiansand selv, så er det ganske synd at det ikke ble noe av bussturen - kunne hjulpet en del for transporten sin del. (Er det ikke det som er vanskeligst med TG da: transporten til og fra når man skal ha så mye diverse med seg?)

Jo, og spesielt når man har begrenset reisebudsjett!