Log in

View Full Version : Trådløst, PS3

Kt0wnPlayah
27-03-2013, 18:50
Hei

Finner ikke det trådløse hovednettet til TG 2013 på ps3, finner flere HOA nettverk men ikke det hovednettet som står på lappen som var på plassen.

Noen som har noen tips?

eok
29-03-2013, 01:48
Hei

Finner ikke det trådløse hovednettet til TG 2013 på ps3, finner flere HOA nettverk men ikke det hovednettet som står på lappen som var på plassen.

Noen som har noen tips?

Uheldigvis fungerer 2,4Ghz WLAN i vikingskipet dårlig, og så vidt jeg vet støtter ikke PS3 5Ghz. Jeg skal ikke gå inn i detaljer på hvorfor 2,4Ghz er så vanskelig (nærmest umulig) å få til i vikingskipet, men vist du er interessert kan du lese om det på bloggen vi har her: http://technet.gathering.org/2013/03/26/wireless-2/

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre trådløs dekning i skipet, og vi har sett forbedringer det siste døgnet etter en del tweaking. Men som sagt vil det sannsynligvis ikke fungere bra på SSID "The Gathering 2013", dog du burde få relativt ok kvalitet på SSID "The Gathering 2013 5Ghz"

Siden du ikke en gang ser SSID tipper jeg du er uheldig med der du sitter, men følg med å se om det blir bedre. Vi jobber som sagt stadig med å få bedre tråløst, dette er en ny erfaring for oss!

-eok