Log in

View Full Version : Mulighet for LACP til deltaker?

hawken
16-03-2013, 14:47
Under TG13 kommer jeg og venner til å ha med en egen switch med støtte for LACP. Spørsmålet er om vi kan dele på en LACP-trunk med to porter. Dette vil gjøre at vi kan ha filservere med 2Gbit/s trunks til vår egen switch, som gir mulighet til å laste opp/ned 2Gbit/s på en enkelt filserver.
887

eok
16-03-2013, 16:25
Vi kan dessverre ikke bruke tid på å konfigurere spesielle oppsett til deltagere. Vist dere tar med en switch, ikke koble til mer enn en uplink.

hawken
16-03-2013, 17:30
Vi kan dessverre ikke bruke tid på å konfigurere spesielle oppsett til deltagere. Vist dere tar med en switch, ikke koble til mer enn en uplink.

Jeg mener jeg har hørt dette tidligere år også. Tror du det kan bli tid til dette underveis under the gathering, ettersom tech:net på et tidspunkt blir ferdige med nettverksoppsettet? Eventuelt dersom jeg sender en søknad om dette?

neuro
17-03-2013, 17:13
På kantswitchene våre har vi en strikt mal vi følger.
Dette er noe vi er nødt til å gjøre slik at disse skal være enkle å konfigurere, enkle å skifte ut og enkle å wipe i etterkant. Vi kommer dessverre ikke til å gjøre spesialoppsett på noen av kantswitchene.