Log in

View Full Version : Hvor switchene blir plassert?

Fixafux
05-03-2013, 12:36
Er det noen som veit ossen plassnummer nettverkswitchene vil bli plassert?

ALS
05-03-2013, 13:03
Denne illustrasjonen gir deg en oversikt over hvordan det har vært tidligere år, det er dog ingen garanti for at det blir slik i år.

http://obrestad.org/bilder/tg/forum/tgbord2010.png

Fixafux
09-03-2013, 23:36
Denne illustrasjonen gir deg en oversikt over hvordan det har vært tidligere år, det er dog ingen garanti for at det blir slik i år.

http://obrestad.org/bilder/tg/forum/tgbord2010.png

Hva vil de med de svarte prikkene si?

Kepler
10-03-2013, 00:04
"Skraveringen av rutene er et forsøk på å vise hvor skillene på bordplatene går." står det i den siste setningen i oversiktsbildet. jeg antar at det er disse prikkene du mener.

krage
10-03-2013, 12:08
Merk at det kartet på ingen måte er offisielt, men er basser på en forumbrukers erfaringer gjennom noen år.

Et triks for å ikke få en switch ved seg er å sitte helt på enden av en rad.

neuro
10-03-2013, 13:10
Merk at det kartet på ingen måte er offisielt, men er basser på en forumbrukers erfaringer gjennom noen år.
Et triks for å ikke få en switch ved seg er å sitte helt på enden av en rad.

Nåh, du kan risikere å få deg en coreswitch som nærmeste nabo om du setter deg ved midtgangen ;)

Ellers er det kartet så vidt jeg kan se helt korrekt. Vi planlegger ikke å benytte andre kantswitcher enn tidligere, så plasseringen vil være den samme som i fjor.

The Crusher
25-03-2013, 21:39
Nåh, du kan risikere å få deg en coreswitch som nærmeste nabo om du setter deg ved midtgangen ;)

Ellers er det kartet så vidt jeg kan se helt korrekt. Vi planlegger ikke å benytte andre kantswitcher enn tidligere, så plasseringen vil være den samme som i fjor.

Så om bildet stemmer, så er det en switch mellom S9 og S10? Om så, hvordan blir det da for oss som har søkt i god tid om trippelhylle som har plass R11 S9-11? Får dere flytta på den før vi kommer, eller blir det en lang diskusjon og krangel med dere når vi kommer dit?

Fixafux
25-03-2013, 22:14
Så om bildet stemmer, så er det en switch mellom S9 og S10? Om så, hvordan blir det da for oss som har søkt i god tid om trippelhylle som har plass R11 S9-11? Får dere flytta på den før vi kommer, eller blir det en lang diskusjon og krangel med dere når vi kommer dit?

da jeg telte på livebilde, så var det mellom 11 og 12. så det kartet som er lengre oppe kan ikke stemme, samme med pall mellom beina på de over midtgangen

HeroinHero
25-03-2013, 22:19
det med switchene mellom 11 og 12 ble flyttet på i løpet av går kveld så vidt jeg så på cammen.

The Crusher
25-03-2013, 22:55
så de har blitt flyttet til mellom 11 og 12? Fikk vite at de var montert mellom bordplatene, som da var på s9 og s10. blir jo problematisk for oss om den er der ihvertfall :P

prøvde å telle på livebildet før idag og kom til både 8, 10 og 12, så er usikker.

HeroinHero
26-03-2013, 00:38
så de har blitt flyttet til mellom 11 og 12? Fikk vite at de var montert mellom bordplatene, som da var på s9 og s10. blir jo problematisk for oss om den er der ihvertfall :P

prøvde å telle på livebildet før idag og kom til både 8, 10 og 12, så er usikker.
så vidt jeg veit så så det ut som om de sto i mellom 11 og 12 fra starten av i går men ble flyttet til 9-10 i løpet av kvelden. Så jeg tror de står som på kartet vist over nå.

obrestad
26-03-2013, 11:22
Det stemmer. De stod mellom 12-13, men ble så flyttet. Noen tenkte sikkert 2 svitsjer = 1/3 og 2/3 inn på bordet, men kom så på at det bør være 1/4 og 3/4 inn på bordet, for å få folk så nærme som mulig. KArtet lenger opp i tråden er fremdeles korrekt for de fleste radene.

http://filer.rothaugane.com/bilder/stativflytt.jpg