Log in

View Full Version : Tidsplan?

offwhite
30-03-2012, 23:21
Hei, som en med kronisk dårlig tid skulle jeg gjerne vite når de forskjellige deadlinene er. Da blir det lettere å vurdere hva man må prioritere, og å fordele tiden. Har dere et lite estimat på når tidsplanen kommer opp? Evt. hvilke dager de forskjellige compoene kommer til å ha deadline?

nevera
31-03-2012, 18:01
Ja synes det er litt dårlig med info på deadlines her. Mildt sagt stressa hvis jeg kommer på TG, så får vi deadlines samme dag eller noe..

offwhite
04-04-2012, 01:50
Takk for svar :) Nå som schedule'n er lagt ut så ser jeg det er over ett døgn mellom de første deadlinene og den første planlagte compo-visningen. Er det virkelig nødvending med innlevering så god tid i forveien for compoer som foto, mspaint og themed gfx?

NRgyScopiN
05-04-2012, 13:55
Jeg rakk ikke å levere bildet mitt på grunn av alt rotet

lug00ber
05-04-2012, 15:29
Den offisielle tidsplanen er ute:
http://www.gathering.org/tg12/en/schedule/

(slettet noen poster for å unngå forvirring)

Takk for svar :) Nå som schedule'n er lagt ut så ser jeg det er over ett døgn mellom de første deadlinene og den første planlagte compo-visningen. Er det virkelig nødvending med innlevering så god tid i forveien for compoer som foto, mspaint og themed gfx?
Hver compo sett for seg: nei.
Når du tenker over at vi har mange compoer som skal forberedes for visning samme dag: ja.

:)