Log in

View Full Version : Compolista er ute!

Duckers
02-03-2012, 20:43
Yes folkens, det er den. Omsider. Det tar lang tid å få informasjon ut til universets ende :)

Check it out: http://www.gathering.org/tg12/en/creative/competitions/

Hvem lager hva? :)

etse
03-03-2012, 14:15
Ser frem til å starte på "Hardcore programming", og finne ut hvilket spill det er vi skal spille i år. Med god deltakelse kan vi se mange kreative løsninger der =)

Vetle
03-03-2012, 15:31
Lager foto!
... Så får vi se om jeg får ferdig freestyle music-bidraget mitt til 2013.

petterroea
05-03-2012, 07:29
Demo. Spill.

Og skal prøve med på hardcore programming ;)

marky
05-03-2012, 11:08
Selv har jeg startet på en demo, og har tenkt å prøve meg på hardcore programming. Kanskje blir det mer også. Vi får se :)
Blir mer og mer usikker på om jeg skal gidde å melde på demoen min... Blir mindre og mindre fornøyd med den ettersom tiden går, og jeg ser demoer som er levert tidligere :( Menmen... Håper hvertfall på å se litt foredrag, så fyller jeg på kunnskapen. :)

Cashman882
05-03-2012, 11:46
blir nok et bidrag til "Rendered Graphics"! Litt spent på hvor mye jeg rekker. Skole, arbeid og sosialt liv er også viktig å holde ved like i tillegg.

SiH
06-03-2012, 16:42
Rendered kortfilm/musikkvideo som handler om verdensrommet med noen raske klipp som kan se ut som stop motion animasjon. Innom alle punktene her ;D

Duckers
10-03-2012, 06:49
Selv har jeg startet på en demo, og har tenkt å prøve meg på hardcore programming. Kanskje blir det mer også. Vi får se :)
Blir mer og mer usikker på om jeg skal gidde å melde på demoen min... Blir mindre og mindre fornøyd med den ettersom tiden går, og jeg ser demoer som er levert tidligere :( Menmen... Håper hvertfall på å se litt foredrag, så fyller jeg på kunnskapen. :)

Hey Marky :) Lever inn demoen din'a ! ;)

Man må starte et sted, og det er mye bedre å få levert noe og så kunne starte på nytt med neste produksjon enn å sitte å ruge på den samme demoen til man synes den er "verdig" å levere inn. I praksis blir man aldri fornøyd. Man må bare lære seg å levere for å komme videre.

Det er kanskje skremmende å se på ting som er levert tidligere år, men ta en titt på de første demoene de gruppene som nå hevder seg i toppen laget, så ser du at de har alle vært i den situasjonen du er nå. Lever, delta, få tilbakemeling og kom sterkere tilbake. Uansett vil ditt bidrag bli satt pris på :)

Joakim Skurk
10-03-2012, 18:00
Fast remix og freestyle music her. Forhåpentligvis kan jeg også bidra med musikk til en demo og/eller fast intro. GLÆR MÆ!

F4celess
11-03-2012, 18:25
Gleder meg sykt til Freestyle graphics og themed graphics. har WIPs gående på begge.