Log in

View Full Version : Useful Utility på TG12

JoMs
02-02-2012, 15:11
Hei,

På TG var det helt frem til for to år siden(?) to konkurranser rundt å lage programmer/applikasjoner. Den ene het Useless Utility, og dreier seg om å lage en applikasjon som er fullstendig unyttig. Den andre het Useful Utility, og dreide seg om å lage en nyttig applikasjon.
Desverre er ikke Useful Utility lenger med pga. lav/ingen deltagelse, men i år har jeg en idè til en applikasjon som jeg kunne tenkt meg å sluppet i en Useful Utility konkurranse.

Jeg vet at det er mange som har gode idèer til nyttige applikasjoner og som kunne tenkt seg å slippe de på f.eks. TG som en sjanse for å få promotert applikasjonen sin.

Desto fler vi er, desto større sjanse er det for at konkurransen vil bli åpnet igjen. Og jeg syns derfor at alle som vil prøve skal rope et høyt og rungende "vi vil ha useful utility tilbake!". :)

-JoMs

marky
03-02-2012, 13:32
Er enig det du skriver! Vet ikke selv om jeg hadde fått laget noe til den (har mer enn nok med skole, mulig demo, evt. freestyle music og hardcore programming), men en ide kan komme plutselig. Er sikkert flere der ute som har gode ideer de kan delta med :) Jeg er for å ha denne konkurransen,, så; "vi vil ha useful utility tilbake!" :D

sebbern
05-02-2012, 11:09
Helt enig i dette her! Hadde vært kult å få snekra sammen et lite verktøy :)

petterroea
06-02-2012, 07:15
Jeg har en ide til noe som jeg skulle laget, så helt enig!

bondehagen
07-02-2012, 18:28
Konkurranser er ikke låst ennå, så hvis det viser seg at mange vil levere i en slik kategori så er det ikke utelukket. Uansett kommer vi nok til å ha en åpen kategori som wild hvor du kan levere hva som helst.
Hvis vi skal fortsette med awards som vi har hatt de siste årene så kan man vinne premie selv om man ikke kommer på førsteplass.
Det jeg kan avsløre så langt med sikkerhet, er at det blir "hardcore programming" og jeg tror det kommer til å bli skikkelig moro i år ;)

sebbern
08-02-2012, 13:47
Nice! Gleder meg til å se noen gode AIer ;)

JoMs
10-02-2012, 22:24
Om dere har en idè, så er det ingen grunn til å ikke gjennomføre den! :)
Dette er definitivt en gylden sjanse til å lære seg et nytt språk! Appen min er blant annet for å lære meg programmering til Android-baserte enheter.

Kjør på! :D