![]() |
|
|
|
|
RSS From gathering.org
|
Tired of noodles, why not try a proper meal?
Are you tired of eating eating noodles, cup a soup or whatever food you can prepare in a microwave oven? Then you're in for some luck, this year The Gathering is offering you a ticket for three breakfasts and three proper dinners.
Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. |
|
|
|
|
|
|
|
Registered User
|
Eventuelt bare kjøpe noe slikt som dette i Sverige.
(selges blandt annet på Maximat for 25-30,- stykket om jeg ikke husker feil) Holder seg fint i romtemperatur, lett å varme i microen, og smaker mange ganger bedre enn det skvipet man får kjøpt i skipet.
|
|
|
|
|
|
Registered User
|
If you eat it 2,3 times in a week then it is good , more then that is really a boring thing..
|
|
|
|
|
Registered User
|
Var jo godt med mat og sånn, men man fikk kun en kylling og kun så så mange kjøttboller(hvis jeg ikke husker feil) men jeg tror jeg skipper det til neste år slik at jeg ikke trenger å få rassen opp ei stund før tolv for å spise frokost
|
|
|
|
|
Registered User
|
jeg likte det jeg. Men wrapsene var litt små ^^. Men hvis jeg blir crew til neste år slipper jeg nordre sving da
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|