Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 29 of 29

Thread: Crew søknader for 2012

Registered User ingis95's Avatar
    Quote Originally Posted by krage View Post
    Tidligere år, har det bare vært security som har hatt aldersgrense (da på 18 år). Hvordan det blir for 2012, er ikke bestemt enda (siden ledergruppen ikke er nedsatt). Hver organizer setter i samråd med sine chiefs reglene for sine crew.

Når det blir mulig å søke crew, vil dette bli publisert på www.gathering.org, du vil da kunne lese kravene for de enkelte crew og hva som forventes og tilbys i dem :-)
    Ah, ja. Men da er det ikke annet å gjøre en å vente tipper jeg Ser fram til TG12 allerede
    Junior FX and Music producer.
    Check me out on YouTube

Registered User Dranzar's Avatar
    Quote Originally Posted by tigersager View Post
    håper jeg kommer inn i Sec i år, og ikke bare som CFAD XD
    Enig i den tiger håper på sec jeg og kveld / natt
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User
    Får vel søke jeg og da.

Er det noen som har tidligere erfaring fra Crew som anbefaler noen spesielle typer crew for first timers?
    Check me out on YouTube

Registered User tigersager's Avatar
    Quote Originally Posted by ingis95 View Post
    Er det noen som har tidligere erfaring fra Crew som anbefaler noen spesielle typer crew for first timers?
    firt timers på TG eller Crew? For vis du er first timer på TG så ville jeg valgt å være deltager værtfall 1 år før du begynner å søke om crew
    TG07-TG16: Deltager

The Gathering 2016 blir mitt 10. år i skipet

Creativia

Registered User
    firt timers på TG eller Crew? For vis du er first timer på TG så ville jeg valgt å være deltager værtfall 1 år før du begynner å søke om crew
    Med join date 2009 og 85 posts tviler jeg på han er first-timer på TG, men hva vet vel jeg..

Quote Originally Posted by Zarbon View Post
    Med join date 2009 og 85 posts tviler jeg på han er first-timer på TG, men hva vet vel jeg..
    Er jo ikke nødvendigvis sikkert at han nødvnedigis har vært på TG av den grunn står helleri kke noe om det i signaturen så hvorfor ikke da spørre

Creativia

Er jo ikke nødvendigvis sikkert at han nødvnedigis har vært på TG av den grunn står helleri kke noe om det i signaturen så hvorfor ikke da spørre
    Er dessverre first timer ja, men har vært med å arrangere et mindre lokalt lan her (zululan) der jeg deltok på Event. Med andre ord så hadde jeg ansvarer for at event gikk som det skulle.
    Check me out on YouTube

Quote Originally Posted by ingis95 View Post
    Er dessverre first timer ja, men har vært med å arrangere et mindre lokalt lan her (zululan) der jeg deltok på Event. Med andre ord så hadde jeg ansvarer for at event gikk som det skulle.
    forkjellen her er at zululan er et lan, og ikke et data party, og TG har mange flere deltagere. Jeg vil ikke utale meg om hvordan Event på TG jobber ettersom jeg ikek har den erfaringen, men jeg srr for meg at det er relativt store greier. Som sakt så vil jeg anbefale deg å ta 1 år på TG som bare en deltager for å rett og slett bli litt skjennt med hele TG opplegget. For ditt tilfelle som vil også CFAD være en god idee, da er det kun en av dagene du jobber som fullverdig crewmedlem og du får en liten smakebit i det å være med i crew. Sannsynelighetene dine vil også øke for å få komme inn i selve hovedcrew ved neste års TG.

Creativia

forkjellen her er at zululan er et lan, og ikke et data party, og TG har mange flere deltagere. Jeg vil ikke utale meg om hvordan Event på TG jobber ettersom jeg ikek har den erfaringen, men jeg srr for meg at det er relativt store greier. Som sakt så vil jeg anbefale deg å ta 1 år på TG som bare en deltager for å rett og slett bli litt skjennt med hele TG opplegget. For ditt tilfelle som vil også CFAD være en god idee, da er det kun en av dagene du jobber som fullverdig crewmedlem og du får en liten smakebit i det å være med i crew. Sannsynelighetene dine vil også øke for å få komme inn i selve hovedcrew ved neste års TG.
    Ja, men det har seg sånn at jeg liker å jobbe med slike ting som dette. Å med litt små erfaring fra mindre LAN som faktisk var litt stressende (grunnen liten event gruppe) så tror jeg at jeg kan takle arbeid på TG selv om jeg er first timer. Som du sier så er jo CFAD et alternativ, men vil helst jobbe under hele lanet eller før/etter lanet.
    Check me out on YouTube

Registered User
    Det er jo ingenting i veien for å søke crew første gang du drar på TG.
    Hvis du har interesse for det du søker til, så går det helt bra, da TG-crew ikke er en gjeng med profesjonelle aktører, men nettopp mange frivillige som hjelper til med det de kan best
    The Gathering 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2016

Registered User Everest's Avatar
    Etter mitt første TG tidligere i år visste jeg at Crew var noe jeg kom til å søke på.
    Vi får holde øynene åpne alle sammen - lykke til
    TG11 | Rad: 26 Plass: 18

Registered User Dranzar's Avatar
    Er faktisk veldig enig med deg her tiger jeg vil også annbefale å være Deltager ett år så man får sett litt og vært med som en vanlig deltager og
    Selv så har jeg vært der to år nå og vil heller være crew fra nå for syns de gjør en spennende og viktig jobb
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User
    Jeg hadde mitt første år i Crew. Kommer aldri til å dra som deltaker!
    TG11 : First timer! Crew: Event ENG

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2