Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 91 to 103 of 103

Thread: Oppdeling av salen etter lydbehov

Registered User Estella's Avatar
    Quote Originally Posted by HLSolbjorg View Post
    Soneopplegget er helt greit. Vi har med høyttalere, og vi setter oss utenfor silent zones. Problem solved. Jeg har ingenting i mot stillesoner, men i og med at "party-sonene" er i nærheten av stillesonene håper jeg at vi får ha på musikk uten at folk skal krysse sonene for å be oss om å dempe oss. Vi spiller ikke hull i skipet, bare så det er sagt. De som vil ha det "helt stille" bør sette seg i enden av stillesonen, og ikke forvente at det er still på grensa mellom to slike soner.

Første år (?) med et sånt her opplegg, får se hvordan det funker!
    Evt kan de med høytalere ikke sitte på første rad siden av stillesonen med høytalere pekene mot stille sonen på full guffe.
    S58 R59-The Gathering 2007---------S3 R13-The Gathering 2008----- s33 r49-The Gathering 2009
    s64 r76-The Gathering 2010---------S57 R27-The Gathering 2011---Info: Desk- The gathering 2012--info:desk 2015(skriver på vegne av meg selv)

Registered User HLSolbjorg's Avatar
    Quote Originally Posted by Estella View Post
    Evt kan de med høytalere ikke sitte på første rad siden av stillesonen med høytalere pekene mot stille sonen på full guffe.
    Ser den og har tenkt på den, men det var ikke det posten min handlet om. Folk som setter seg i stillesonen skal forvente at det er lyd der, ikke at det er helt stille (som nevnt tidligere)
    Folk som sitter med ryggen (anleggene) mot stillesonen bør vurdere å flytte seg så man ikke peker mot en stillesone. Selv har jeg satt meg i sektor 3 med ansiktet mot stillesonen. Anleggene våre peker derfor inn mot skipet, mot scena.
    Next up: TG'14
    Attended: TG'13 (Guest) | TG'12 | TG'11 | TG'10 | TG'09 |

Registered User Ede's Avatar
    Bra, HLSolbjorg.

Det er nå TG og jeg vil benytte anledningen til å gi fingeren til alle som var negative til dette forslaget og mente det ikke var gjennomførbart. Fuck you guys, really. Er flere på tg enn dere.

Jeg vil også benytte anledningen til å gi crewet en tommel opp for å ha utført det så bra.

Og til alle som trodde det var silent i silent-zone, it's not. Det er noisy, men just about right, ingen irriterende høytalere som får blodet til å renne ut av ørene. Jeg har faktisk ikke kost meg så bra på et TG før.
    TG'04-'11 oh yeah.

Registered User Dranzar's Avatar
    jeg sitter og tenker på at lyden virker døvere enn ifjor men er nok sikkert bare meg
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User lilfire's Avatar
    Enig med Dranzar
    TG02, TG03, TG04, TG05, TG06, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13, TG14, TG16

se opp for skriveleif

Registered User Estella's Avatar
    Quote Originally Posted by Dranzar View Post
    jeg sitter og tenker på at lyden virker døvere enn ifjor men er nok sikkert bare meg
    Opplever begge deler.Enten spiller de ikke, ellers dreper de ørene til folk :P
    S58 R59-The Gathering 2007---------S3 R13-The Gathering 2008----- s33 r49-The Gathering 2009
    s64 r76-The Gathering 2010---------S57 R27-The Gathering 2011---Info: Desk- The gathering 2012--info:desk 2015(skriver på vegne av meg selv)

Registered User
    Personlig syns jeg det bråker for mye i gaming zone. Er et sett med høytalere som pumper ut den samme bassrytmen konstant og Black Ops compoen som spiller musikk og har speakeren på full guffe.

Don't get me wrong. Jeg har ingenting imot lyd på TG, men repetitive lydkilder som spiller høyt er grusomt kjedelig og fryktelig plagsomt når en ønsker å konsentrere seg.
    Brekkjern@QuakeNet/Freenode/EsperNet

Registered User Ede's Avatar
    Jeg reagerte litt på det. Fikk inntrykk av at gaming-zonen skulle være ganske så stille og for pro-gamerene som trenger konsentrasjon, men som sagt, den Black Ops-standen pisser ut uhyre høy musikk.
    TG'04-'11 oh yeah.

Registered User
    Jeg er også meget fornøyd med sektorinndelingen i år.

Satt i HW sonen, og det var deilig. Noen som følte å dra på litt noen ganger men ikke ille.

Virka også som de krative koste seg, da de fikk endelig ett godt sted å sitte.

Så stor Thumbs up for dette Crew. Ikke glem det til neste år

Til "Døvere lyd" gutta:
    Da få dere sette dere i partysonen da, eller samarbeide med PAfolk så dere kan seates sammen.

Registered User Dranzar's Avatar
    Quote Originally Posted by T3X4C0 View Post
    Jeg er også meget fornøyd med sektorinndelingen i år.

Satt i HW sonen, og det var deilig. Noen som følte å dra på litt noen ganger men ikke ille.

Virka også som de krative koste seg, da de fikk endelig ett godt sted å sitte.

Så stor Thumbs up for dette Crew. Ikke glem det til neste år

Til "Døvere lyd" gutta:
    Da få dere sette dere i partysonen da, eller samarbeide med PAfolk så dere kan seates sammen.
    T3X4C0: Vi gjorde faktisk det.... vi satt i party sone. men der måtte jo alle være stille fordi de seriøse gamerene ville ha stillhet. lyd er en del av tg og det var altfor lite lyd i år -.-"
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User lilfire's Avatar
    likte inndelinga, Men syntes det var for lite lyd i party sonene
    TG02, TG03, TG04, TG05, TG06, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13, TG14, TG16

se opp for skriveleif

Registered User SuperTeD's Avatar
    Quote Originally Posted by lilfire View Post
    likte inndelinga, Men syntes det var for lite lyd i party sonene
    for lite musikk i partysonene... har fortsatt pipelyder i ørene etter gjøken i s3 som spilte frekvenstester, basstester, unødvendig feed og jallalyd på 110dB... Satt foran pcen sin i wifebeater og ørepropper... curse you sir...
    -06 -07 -08 -09 -10 -11 -12 -13 -14... -15...

Skriver ALDRI mine egne meninger!

Registered User tigersager's Avatar
    syntes også det sector oppdeltingen av et fungerende tiltak.
    TG07-TG16: Deltager

The Gathering 2016 blir mitt 10. år i skipet

Creativia

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7