Results 1 to 11 of 11

Thread: TG-musikk?

Registered User Nopros's Avatar

Registered User jaggis's Avatar
    Har ei liste med musikk eg plar spele når eg er på LAN.

http://open.spotify.com/user/ghaul/p...DUdHLG5WNoSPuo

Registered User chissi100's Avatar
    Hvis dere liker dette håper jeg for deres egen skyld at dere ikke sitter ved siden av meg på TG.....

[ Hint: Suicide Silence ]
    [TG'11] - R57S40
    [TG'12] - R65S27

Registered User
    Quote Originally Posted by chissi100 View Post
    Hvis dere liker dette håper jeg for deres egen skyld at dere ikke sitter ved siden av meg på TG.....
    Da håper jeg at jeg sitter ved siden av deg, for jeg ønsker å se om du har baller nok til å gjøre noe med det.

Registered User jaggis's Avatar

Det er ikkje alltid eit spørsmål om å like, min gode mann(?).
    Men når ein er på ein slik sammenkomst, så forventes det musikk som er litt utanom det som ein vanligvis nyt. Slik er det iallefall for meg. Til vanleg er eg ein ihuga Black Metal fan. Menså snart eg setter beinet mitt innenfor Vikingskipets vegger, så er det som om eg blir transformert! Det sømmer seg liksom ikkje å høyre på Immortal eller Taake på TG. Eller andre LAN for den del. Det er rart det der, men slik er det no ein gong.
    Derfor har eg kalla den eine spelelista mi for "LAN". Og kvar gong eg føler meg nedfor og savner sammværet, den felles brennande interessa for data/spel, eller bare vil nyyte gode minner.... så sett eg på LAN lista mi på Spotify. Den bllir oppdatert etter kvart som eg deltek på forskjellige LANparty.
    Så, om ein i utgangspunktet ikkje er noko glad i LAN-musikken, så prøv å kast alle hemningar og ta eit stup inn i den andre verden! den med tusenvis av fordommar og kule typer på nett! Det er så herlig! for det er ingen som føler seg støtt, uansett kor stor skylle bøtte dei får servert om kor stor NOOB(!!!!!!!!!!!!) dei er. Eg seier deg; prøv det! Ta handa mi så skal eg vise deg vegen. for den kan vere skummel og fullt av mobs. Men det skal eg seie deg; den imaginere verden er den beste for kropp og sinn! så føll på! alle som vil kan kome til meg og høyre på mens eg taler til dykk. På TG skal eg halde tale til alle som slit med tilpasning til den imaginere verden. eg skal saktens ikkje la nokon vandre i mørket åleine. for eg- Herren- skal lede dykk gjennom transar av musikk, og føre dykk trygt vekk frå denne verden som me lever i idag. På TG skal me vandra laaangt vekk frå våre daglege gjeremål, og me skal verkeleg ha det kjekt! Det var ein gong ein falsk profet som sa: "la borna kome til meg". eg seier nesten som den falske messias; La borna, som slit med tilvenning til transe musikk og som slit med å slippe taket for å hengi seg til den imaginere verden, kome til meg!

Jau, i mi sekt er det plass til så mange fleire. Eg og øvsteprestane mine, samt Moder Tove, held til i Bergen, om nokon skulle vere interessert. Det blir som vanleg servert altervin og sprø kjeks.

Moderator #PK's Avatar

La nå folk få like det de vil! Jeg er sikker på at en god del av TG's deltakere hater den musikken du hører på, uansett hva det er.
    Dette er uansett en tråd folk kan legge inn spillelister på, så hold dere til det.
    Forumreglene
    TG07 - Deltaker
    TG08,09,10,11,12,13 - Crew:Security
    TG14 - Søknad til Security sendt!
    Jeg skriver kun personlige meninger, med mindre annet presiseres

Registered User Nopros's Avatar

Som Jaggis skrev, det var foresten et veldig flott og godt beskrivende innlegg. Det er ikke alltid et spørsmål om hva man liker. TG er dårlig techno, trance og hva annet. Det som lyder best i høytallerene man har, er også ofte det som blir spilt mest.

Jeg liker så absolutt ingen av sangene som er i TG-spillelista mi. Men, på TG får jeg plutselig evnen til å like slik musikk. Slik musikk er TG.

Registered User Marsipangris's Avatar
    Pk, når kommer TG11 siden opp? theme etc
    TG 2010: Seat 69 Row 73 (first timer)
    TG 2011: Seat 19 Row 50
    TG 2012: Seat 25 Row 10 Kort tid igjen nå

Registered User killin1's Avatar
    ^ Troll .