Results 1 to 9 of 9

Thread: The Gathering - TV

Registered User ingis95's Avatar

Lightbulb The Gathering - TV

Hei, jeg syntest The Gathering bør skaffe sei en egen Live Stream TV kanal(mener på internett) hvor det vil bli diskutert evt. evne som er tatt opp på forumet eller til og vise compo's. Ikke bare vil det være letter for andre utenfra og få en sikt på hva TG dreier sei om, men det vil også være lettere for deltakerene og følge med på diverse compo's og konkuranser som arrangeres på scenen.
    Bare noe jeg syntest TG burde prøve i 2011.

Jeg syntest også TG bør skaffe sei en egen youtube channel hvor man legger ut compo's og andre aktiviteter som forgår under TG, alltid gøy og mimre litt
    Junior FX and Music producer.
    Check me out on YouTube

Registered User
    helt enig der... men trenger ikke være bare compos å aktiviteter... syns at den kan brukes til å legge ut vanlige klipp fra tg også.hadde vært mere ryddigere for oss som vil se på klipp fra tg som nevnt

Registered User Kepler's Avatar
    The Gathering 2015 Event:Creativia:Compo - Music

https://soundcloud.com/keplermusic

Registered User ingis95's Avatar
    Quote Originally Posted by Kepler View Post
    Nå tenker jeg mer på sånn "Studio" med 2 personer eller noe som har 1 reporter ute i hallen som raportere f.eks hvordan livet i hallen er osv. han kan stille spørsmål til deltagere(trenger ikke være live) om hva dem syntest om eventen. Ikke bare aktiviteter som fårgår.
    Jeg tok en liten kikk på tv.gathering.org å jeg må si jeg savner "studio"....alt vi trenger er 2 folk med PC som forteller om forskjellige ting som har blitt tatt opp på forumet eller som har reportere ute i hallen. Så kan di jo ha videoer tv.gathering.org har også.
    Junior FX and Music producer.
    Check me out on YouTube

Registered User JoMs's Avatar
    Quote Originally Posted by ingis95 View Post
    Nå tenker jeg mer på sånn "Studio" med 2 personer eller noe som har 1 reporter ute i hallen som raportere f.eks hvordan livet i hallen er osv. han kan stille spørsmål til deltagere(trenger ikke være live) om hva dem syntest om eventen. Ikke bare aktiviteter som fårgår.
    Jeg tok en liten kikk på tv.gathering.org å jeg må si jeg savner "studio"....alt vi trenger er 2 folk med PC som forteller om forskjellige ting som har blitt tatt opp på forumet eller som har reportere ute i hallen. Så kan di jo ha videoer tv.gathering.org har også.
    De har vel egentlig gjort litt av dette i år. Med litt intro av de forskjellige rekkene, backstage osv. Men er enig i at det kunne vært litt mer av dette.

I år var det også en lastebil ute som ble brukt som tv-studio, eksisterer noen bilder av dette. Så de var ikke bare 2, men nærmere 10 bare i det studioet. Tør ikke tenke på hvor mange de var totalt.
    JoMs of Indigo
    TG16 - Co-Chief Event:Creativia:Enhjørninger
    TG15 - Crew Event:Creativia | TG14 - Deltager & Mentor Kode | TG13 - Deltager & Mentor Kode- Demo, Fast Intro, Small HTML | TG12 - Deltager - Demo, Fast Intro | TG11 - Deltager (Creative lounge) - Demo, Fast intro | TG10 - Deltager - Demo | TG09 - Deltager

Registrered User Scampi's Avatar
    Quote Originally Posted by JoMs View Post
    De har vel egentlig gjort litt av dette i år. Med litt intro av de forskjellige rekkene, backstage osv. Men er enig i at det kunne vært litt mer av dette.

I år var det også en lastebil ute som ble brukt som tv-studio, eksisterer noen bilder av dette. Så de var ikke bare 2, men nærmere 10 bare i det studioet. Tør ikke tenke på hvor mange de var totalt.
    Hvilken lastebil og hva slags studio hadde de der...?
    Mats B. - Scampi
    TG05 prod | TG06 vision | TG07 vision | TG08 stage | TG09 stage co-chief | TG10 arena co-chief | TG11 arena co-chief | TG12 arena co-chief | TG13 core OC CTO/production | TG14 core OC CTO/coordinator event | TG15 OC CTO/coordinator event | TG16 OC CTO/shiftassistant sec:sec
    mats@matsbristol.no | MatsBristol.no

Registered User jocke's Avatar
    Quote Originally Posted by JoMs View Post
    Så de var ikke bare 2, men nærmere 10 bare i det studioet.
    Nærmere 5, enn 10.

Quote Originally Posted by Scampi View Post
    Hvilken lastebil og hva slags studio hadde de der...?
    Lastebilen bak scenen, utenfor. Helt vanlig TV-buss -- slik som NRK etc bruker. Du som satt bak scenen, regner jeg med visste om denne?
    ipsex er best

"I think there is a world market for maybe five computers."
    - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
    lenge leve apple | kek lol wtf?

Registrered User Scampi's Avatar
    Quote Originally Posted by jocke View Post
    Lastebilen bak scenen, utenfor. Helt vanlig TV-buss -- slik som NRK etc bruker. Du som satt bak scenen, regner jeg med visste om denne?
    Selvsagt, jeg kjenner _veldig_ godt til OB-bussen vår...har jobbet i en del slike.
    Men det er nok ikke noe studio, ei heller inneholdt det 10 mann...
    Mats B. - Scampi
    TG05 prod | TG06 vision | TG07 vision | TG08 stage | TG09 stage co-chief | TG10 arena co-chief | TG11 arena co-chief | TG12 arena co-chief | TG13 core OC CTO/production | TG14 core OC CTO/coordinator event | TG15 OC CTO/coordinator event | TG16 OC CTO/shiftassistant sec:sec
    mats@matsbristol.no | MatsBristol.no

Registered User LIIT's Avatar
    We tried having a studio during TG09, but it's a lot more work than people think. We are hoping to expand the "TV" coverage next year, to have even more live streaming.

We appreciate getting feedback on what we are streaming - and hope even more people will sign up for TG11 Crew
    Kasper Kristoffersen
    TG09: Event:Productions Co-Chief, TG10: Event:Productions Chief, TG11: Event:BroadcastUnit Chief,
    TG12: Event:BroadcastUnit Crew, TG13: @home, TG14: Event:Studio Manager
    TG15: Event:Producer

Tags for this Thread