Results 1 to 7 of 7

Thread: ticket salget

Forum member

ticket salget

vil det være like store problemer med bestilling av billetter i år og. i fjor var jo siden nede i flere timer før man fikk bestilt billett...
    Drain bamage

Registered User
    Det var ikke gathering crewets skyld - Det var noe gæli med linken til banken for de som skulle betale med kort eller no sånnt.
    Dobbeltmoral er dobbelt så god som vanlig moral!

Kroz / Dark Codex

Forum member
    var det ikke no feil med serveren eller no? det var jo det admin folka sa i fjor...
    Drain bamage

Registered User
    Jo, servern som fiksa betaling til banken eller no sånnt. Stakkars crewet som får all skylda når de jobber rævva av seg 24/7.

Synes vi skal ha sånn hyll-crewet-dag nest siste dag på TG eller no, hadde vært moro
    Dobbeltmoral er dobbelt så god som vanlig moral!

Kroz / Dark Codex

Forum member
    er enig med deg der. Jeg la jo heller ikke skylda på admin folka... Jeg håper bare at serveren(e) blir fixa i år, så vi får litt søvn ;-)
    Drain bamage

Registered User ZpiFF's Avatar
    Er det her hyll crewet posten din kom fra Veber Ifjor var det no uheldige bugs med partyticket serverne som førte til mye nedetid også videre. I år vil det nok gå knirkefritt ettersom systemet har vært brukt på en god del parties uten problemer i det siste! *Glede seg til å slite ut F5*

ZpiFF / Dark CodeX 21:50
    Skrekkugle.net

ZpiFF's TG05 Galleri

Registered User HellBoy's Avatar
    I fjor var det Partyticket.net-serveren som trynet, pga. utrolig stor userload, satser på at de nå har lært og at ting vil gå litt bedre i år...

ZpiFF, jeg tror egentlig ingen andre party's som har gått via PTN har hatt så mange mennesker interessert som når det kommer til TG, det var umåtelig mange mennesker som lå på F5 når billettene ble lagt ut, hadde jeg vært server så hadde jeg òg drept meg selv.