Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 19 of 19

Thread: øl telt

Registered User Mosy's Avatar
    Setter man opp et øltelt vil det ALLTID bli noen fylliker som raver og er drittsekker. DA forsvinner den viktigste delen av TG som Vi forsvinner fra dagslyset hver påske.
    TG00, TG01, TG02, TG03, TG04, TG05, TG06 (med et nødskrik, forcen, takk Lt. troppsjef), TG07, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13 , TG14, TG15, TG16

Registered User ZpiFF's Avatar
    Har jo vært øl telt på ymse andre parties, men det er små sceneparties sånn som solskogen også videre (syntes jeg at jeg husker), men reine sceneparties består gjerne av folk som har passert fjortis alderen også videre, pluss at det er litt mer private.

Øl telt er nok ikke tingen å ha på TG med tanke på alle gangsterne og tøffe fjortisene som øker i antall vært år
    ZpiFF / Dark CodeX 21:50
    Skrekkugle.net

ZpiFF's TG05 Galleri

Registered User HellBoy's Avatar
    De som ønsker å ta seg ett glas øl eller tolv kan jo alltids gå ut på byen, men de som drikker seg dritings kommer ikke inn igjen og blir jo da fucket, og må finne seg ett sted å sove for natten til de er edru igjen.

Drikker man seg snydens, og klarer å komme seg inn vil jo da bli kastet ut, tror dette faktisk er en permantent ban, dvs. man blir utelykket fra kommende TG's... Mener å huske at dette skjedde på TG99.

Så altså, drikke kan dere gjøre 360 andre dager i året, så ikke klag nå.

Registered User HellBoy's Avatar
    Originally posted by kroz
    Hvis HellBoy får opp en bar får han gudestatus av meg
    Tjah, jeg har jo ca. like mye makt som dere jeg da, jeg gav meg som crewleder nå i sommer, pga... vel... jeg begynnte å bli lei crew-tingen, har lyst til å være vanlig kjedelig deltager osv.
    Så jeg er en av dere nå.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2