Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 30 of 30

Thread: Offisiell L4D compo på TG 2010?

Registered User
    Skapet er effektivt fjernet i 2'ern
    Si JA til kabelspaghetti!

Registered User killin1's Avatar
    Da har enern fått sin første stemme :P

Registered User Sameboe's Avatar
    Left for dead er gøy Har det kun på konsoll nå pågrunn av dårlig PC :P Men i Januar skaffes det TG PC med MASSE spill! Blir å kjøpe toeren, fordi jeg hører det er awesome
    HW-rekka TG10 - Seat 41 Row 65
    Event:Game TG11

Registered User
    Quote Originally Posted by killin1 View Post
    Jeg har ikke prøvd dem jeg -.- tf2 og cs er på vei til å dø ut... 6/10 servere er fylt med botter.... Gi meg noen måneder så skal jeg knuse dere med skapet!
    CS er ikke litt dødt.

Registered User JonasStris's Avatar
    Quote Originally Posted by Tomken View Post
    CS er ikke litt dødt.
    Skulle til å si det samme. Er ekstremt mange aktive i både 1.6 og CSS. Og snart kommer CSPromod, lurer på om ka som vil skje da, men men

Cs 1.6 (merk mine ord "-1.6-") er ikke død ut enda nei... men flere slutter enn starter. Det er heller ikke like populært som for et år siden. Selvfølgelig spiller JEG det enda og jeg har eller ikke noe som helst imot det. Nå som så mange nye spill kommer/har kommet, Vil ikke CS "1.6" fortsette som et så populeært spill som det er nå. Ærlig talt, så vil ikke jeg spille til jeg blir 60 akkurat...

Registered User
    TF2 holder heller ikke på å dø ut...

Registered User Extreme_H_H_H's Avatar
    Cs 1.6 (merk mine ord "-1.6-") er ikke død ut enda nei... men flere slutter enn starter. Det er heller ikke like populært som for et år siden. Selvfølgelig spiller JEG det enda og jeg har eller ikke noe som helst imot det. Nå som så mange nye spill kommer/har kommet, Vil ikke CS "1.6" fortsette som et så populeært spill som det er nå. Ærlig talt, så vil ikke jeg spille til jeg blir 60 akkurat...
    Jeg spiller ikke CS, men CS er ett av de spillene som har levd lengst på mmo basis i sin klasse vil jeg vel tro? vet ikke om mange andre fps spill som har vært like populære så lenge... herregud jeg husker jo CS fra da jeg var 8-9 år eller noe sånt... Kan med sikkerhet si at ett sånt spill ikke dør ut på 1, 2, 3...

Så nå syntes jeg vi alle kan komme oss på topic igjen, og jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke skulle vært arrangert en compo som det er nok interesse i. Men det er da spørsmålet er om L4D er populært nok til det da?
    personlig tror jeg det er mer sannsynelig med CoD, CS, Battlefield, eller noe sånt...
    TG: 05 TG: 07 TG: 09 TG: 12 Sec: Sec TG: 14
    TG: 06 TG: 08 TG: 10 TG: 13 Sec: Sec

Offtopic: Tf2 ER på vei til å dø ut nå som bottene forbedrer seg.... Det Kommer til å sje.. akkurat som på tfc..... Masse botter på mange servere = Få gidder å spille det pub. Der det gjelder cs er ikke det helt på vei til å dø ut, men pub er det det.

Ontopic: Det med at vi ikke vet hvilke nye spill som er populære burde man fikse.... Om vi ikke bruker partyticket, og kjøper bilettene fra gathering.org eller noe, Kunne noen lagd en poll om hva deltageren kommer til å gjøre/ha interesse for. Om noe slikt kunne blitt gjennomført hadde det vært mye lettere for crewet og finne ut hva som egentlig er værdt å satse på!

Flamecount: 2
    Last edited by killin1; 11-11-2009 at 20:10. Reason: Flamecount

Registered User Wishy's Avatar
    Man har ikke sjans til å exploite seg gjennom L4D mot et godt samspilt team, så det er bare å slutte å whine..
    Om dere har matchet mot gode lag, eller i det minste sett gode lag spille, så er det ikke noen av de som benytter seg av såkalte exploits.. Så jeg tror ikke det er et reelt problem, da et godt lag LETT tar ned skapcampere (for eksempel)
    It's not what you wear, but how you wear it
    08: Hmm, remembering is hard.. // 09: Row 55; Seat 10-11 // 10: Row 69; Seat 9-10 // 11: Row 3; Seat 26-27

Registered User Magnus10b's Avatar
    Offtopic: Tf2 ER på vei til å dø ut nå som bottene forbedrer seg.... Det Kommer til å sje.. akkurat som på tfc..... Masse botter på mange servere = Få gidder å spille det pub. Der det gjelder cs er ikke det helt på vei til å dø ut, men pub er det det.

Ontopic: Det med at vi ikke vet hvilke nye spill som er populære burde man fikse.... Om vi ikke bruker partyticket, og kjøper bilettene fra gathering.org eller noe, Kunne noen lagd en poll om hva deltageren kommer til å gjøre/ha interesse for. Om noe slikt kunne blitt gjennomført hadde det vært mye lettere for crewet og finne ut hva som egentlig er værdt å satse på!

Flamecount: 0
    du er jo ikke mye smart. tf2 kommer "inn" igjen etter l4d2 er ute hvis det i det hele tatt var på vei ut. for da får utviklerene tid til tf2 folkene. tf2 er en av de mest suksefulle fps spillene som har blitt lagd. selvom cod4 ligger på tronen. Men jeg må si l4d begynner å miste en del folk. jeg liker l4d2 bedre, det er mere "utvalg" som gjør det bedre, men heller ikke perk fest som mange hater fra cod4
    nick: Holycrap
    http://www.battlefield.no http://www.battlefield.no/forum/inde...showuser=15246
    TG09: Seat 2 Row 43 (første år!) TG10: Seat 34 Row 78 Vant PS3 ^^ TG11

Gameadmin eSport Norway - Gameadmin Sørlanet - Skribent Battlefield.no

Quote Originally Posted by Magnus10b View Post
    du er jo ikke mye smart. tf2 kommer "inn" igjen etter l4d2 er ute hvis det i det hele tatt var på vei ut. for da får utviklerene tid til tf2 folkene. tf2 er en av de mest suksefulle fps spillene som har blitt lagd. selvom cod4 ligger på tronen. Men jeg må si l4d begynner å miste en del folk. jeg liker l4d2 bedre, det er mere "utvalg" som gjør det bedre, men heller ikke perk fest som mange hater fra cod4
    Når "alle" adminene på tf2 vil ha flere folk på serveren sin, setter de opp botter.... Dette kommer til å skje, no doubt. Det som skjedde med tfc var at "Gode" Botter kom.. ingen liker å spille public med botter!

Registered User Magnus10b's Avatar
    Når "alle" adminene på tf2 vil ha flere folk på serveren sin, setter de opp botter.... Dette kommer til å skje, no doubt. Det som skjedde med tfc var at "Gode" Botter kom.. ingen liker å spille public med botter!
    De trenger ikke å sette opp botter fordi det er nok folk som spiller tf2 som det er. Jeg har spilt TF2 lenge, og jeg vet hvordan situasjonen er. Det går jo bare oppover for faen
    nick: Holycrap
    http://www.battlefield.no http://www.battlefield.no/forum/inde...showuser=15246
    TG09: Seat 2 Row 43 (første år!) TG10: Seat 34 Row 78 Vant PS3 ^^ TG11

Gameadmin eSport Norway - Gameadmin Sørlanet - Skribent Battlefield.no

Registered User
    Er jo haugevis med botter til CS også, så jeg skjønner ikke helt hva du prøver å komme frem til

Jeg sier ikke at verden går under i morgen

Det jeg sier er:
    Populære servere som monkey og dice, med mange servere vil ikke sette opp botter, NEI!
    Hva med den 11 åringen som akkurat har lært seg å hoste via youtube? En server vil ikke plutselig bli populær...

... løsningen er botter!
    Dette vil sje:
    -halvferdige noob bots kommer
    -flere 8-12 åringer lærer å hoste
    -flere 8-12 åringer får ingen å hærse med på serveren sin
    -flere blir lurt av de bottene, til å tru at når de joiner game, så møter de SPILLERE
    -flere SPILLERE blir lut lei av å trykke seg inn på 5-6 servere får å spille
    -flere spillere SLUTTER...

Selvfølgelig kan ikke du tro at dette vil skje, men det er AKKURAT slik det skjedde med tfc.

Og nei... ... Tfc mistet ikke popularitet pga tf2 kom....

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Tags for this Thread