Results 1 to 11 of 11

Thread: Et par forslag om info

Registered User

Et par forslag om info

Jeg har noen forslag på vegne av flere, men har ikke noen mail på denne maskinen. Har du mulighet til å komme til rad 33 plass 12 så vi kan ta en prat eller er det et sted hvor jeg kan finne deg?

Forslagene gjelder info over høytalere (tror jeg har nevnt dem for deg før en gang) og også logistikken i forbindelse med starten av dette partyiet.

Og dersom du mener at jeg kan ta disse tingene ved å bli med i crew neste år, noe du også har foreslått før, så tror jeg vi skal ordne det til neste år, men dette gjelder også årets party.

The Tsar
    TG99 - TG07 Pause TG09 - TG12 and counting!
    "Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin
    (har også hørt at han sa "deserves neighter and will loose both")

Administrator marilla's Avatar
    Jeg tror ikke Eileén har tid til å lese så mye på forumet, men dersom du går til info:desk, så kan de kalle henne opp for deg. :-)

Registered User
    Det går bra, jeg har fått bra oppfølging på mitt forslag.
    TG99 - TG07 Pause TG09 - TG12 and counting!
    "Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin
    (har også hørt at han sa "deserves neighter and will loose both")

Registered User Breiker's Avatar
    informasjonen over anlegget i hallen er jo ganske så bra. All ære til John Morten. Var en tur der oppe og gikk litt rundt med han der i dag. Han videreformidlet den informasjonen han fikk på to forskjellige språk klart og tydelig
    Everyone's a critic!

Registered User
    Quote Originally Posted by Breiker View Post
    informasjonen over anlegget i hallen er jo ganske så bra. All ære til John Morten. Var en tur der oppe og gikk litt rundt med han der i dag. Han videreformidlet den informasjonen han fikk på to forskjellige språk klart og tydelig
    Tviler ikke på at han gjør sitt beste, men problemet er at enkelte steder i skipet er det umulig å klare å tyde hva som blir sagt. Dette er vel HOAs utstyr og tipper at de ikke er kjøpt med tanke på TG og støynivået som holdes her.

Registered User Breiker's Avatar
    ja det stemmer nok. Det er jo flere soner i hallen som er mer berørt av støy enn andre. og i disse sonene kan det være vanskelig.
    Everyone's a critic!

Registered User Elverum's Avatar
    Hørte han klart og tydlig alle dager uten om på lørdagen.. Da var det heelt umulig å forstå hva som ble sakt.. Ble mere mumlemumle lyd. Måtte spørre folk på irc om hva som ble sakt, så fikk jeg infoen uansett!
    TG05 - TG06 - TG07 - TG08 - TG09 - TG10 - TG11 - TG12 - TG13
    TG er et must!

Registered User
    I disse twittertider så hadde det kanskje vært en idé at noen sørget for å twitre alle meldingene som leses på PA-anlegget?
    Stian
    TG99-TG05 Deltaker
    TG06 Deltakerombud

Registered User Evelen's Avatar
    en egen irc channel som kun høyttalermannen hadde skriverettigheter til kunne jo godt, så kunne han skrevet alt han sa.

Registered User
    Quote Originally Posted by Evelen View Post
    en egen irc channel som kun høyttalermannen hadde skriverettigheter til kunne jo godt, så kunne han skrevet alt han sa.
    Mye av problemet med det er jo at "høyttalermannen" ofte ikke er i nærheten av en PC når han leser beskjeder. Min ide gikk mer på at noen (infocrew eller hvem som helst) kan legge ut meldingene som blir lest f.eks. på Twitter eller IRC.
    Stian
    TG99-TG05 Deltaker
    TG06 Deltakerombud

Registered User
    jeg hadde ikke sjangs til og høre hva han sa ,, hadde vært fint med en irc kanal ått detl,.
    Jeg bruker bare Bimme som nick,

The gathering 2009 - Ts rekka
    The gathering 2010 - Ts rekka crew