Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 22 of 22

Thread: Signal Horn

Registered User merilin's Avatar
    Hm. Jeg er faktisk hørselshemmet og bruker Cochlea Implantant. Uten det er jeg stokkdøv. Selv om jeg med CI ikke har helt fullverdig hørsel som dere vanlige folk har, så synes jeg at signalhornet er utrolig irriterende. Mulig vi bare hører det ganske godt siden vi i content-gjengen sitter på fugleberget som er litt høyt oppe (ved glassburene med rød/grønn-lampa), men.. Jeg kan jo selvfølgelig slå av CI'en, men stakkars de som ikke kan :S Håper det blir minst mulig lyd fra signalhornet på TG09
    TG 02/04/05/06
    Info:Content 07/08/09/10 - x-forumadmin.
    Shredding 4 life! - So long, and thanks for all the fish.

Registered User
    I løpet av mine år på TG har jeg flere ganger vært nær å grisebanke drittunger som går rundt å plager folk som sover med slike signalhorn ... neste år forholder jeg meg neppe like rolig ...

Registered User Vektern's Avatar
    da må man si ifra til security, det er dem som skal ta seg av slike saker
    Eileen S. Tennebø

2003 Var stor og barsk Falken vekter, og gikk runder i skipet, og skvatt når jeg pluttselig så mennesker og datamskiner der.... fun fun
    TG-04 Medic
    TG-06 Deltagerombud ass
    TG-07 Deltagerombud
    TG-08 Deltagerombud
    TG-09 Deltagerombud

Administrator marilla's Avatar
    Da kan det bli et kortvarig tg for deg. security ser ikke blidt på folk som banker andre, selv om de blir provoserte. For alt jeg vet er du bare stor i kjeften, men jeg anbefaler deg å heller gå til security enn å ta saken i egne hender. Det er ikke kult å bli kastet ut.

Signalhorn er irriterende, håper det ikke blir så mye av det til neste år, men det vil tiden vise.

Registered User lilfire's Avatar
    signalhorn er grusomt og barre irriterende. og starter en forsetter en annen.
    TG02, TG03, TG04, TG05, TG06, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13, TG14, TG16

se opp for skriveleif

Registered User Mosy's Avatar
    Har bare hørt signalhorn fra "andre siden av hallen", aldri noen i nærheten av meg som har brukt det. Om den er rettet opp i luften, eller øret på en eller annen stakkar vet jeg ikke, men på avstand syntes jeg ikke signalhorn er noe skjemmende.
    TG00, TG01, TG02, TG03, TG04, TG05, TG06 (med et nødskrik, forcen, takk Lt. troppsjef), TG07, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13 , TG14, TG15, TG16

Registered User oleerik's Avatar
    Quote Originally Posted by Mosy View Post
    Har bare hørt signalhorn fra "andre siden av hallen", aldri noen i nærheten av meg som har brukt det. Om den er rettet opp i luften, eller øret på en eller annen stakkar vet jeg ikke, men på avstand syntes jeg ikke signalhorn er noe skjemmende.
    Du har hørt det fra "andre siden av hallen" ja.. Da sier det seg nesten selv at det å få en slik i trynet kanskje er værre?

Jeg synes ikke signalhorn har noe på TG å gjøre..
    TG10

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2