Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 46 to 51 of 51

Thread: Da er TG04 på vei

Registered User UnRealist's Avatar

Elgen!/Spacesaver

Originally posted by ZpiFF
    ...men er på en annen side også litt redd for at jeg skal bli syk på TG denne gangen også sånn som de to siste årene...
    Ikke noe fett å være syk på TG nei... Fikk influensa i fjor jeg også (eller en annen spysjuke, hadde 'fluvaksine)
    Kanskje var det jeg som smitta deg ZpiFF, jeg gikk nemlig ned i knestående og kalte på elgen foran både GeekStuff og Linuxstanden i fjor
    (muahaha, biologisk krigføring!)
    Du kan jo alltids rane et apotek for antibiotika, og hive innpå en 10-12 piller en ukes tid før og under TG, så blir du nok i fin form
    Off topic: digg med lappen ja, fikk den i oktober jeg, så kommer nok til å bile til TG jeg også

PowerBook: Husk Spacesaverne i år, mail GeekStuff ASAP!
    fine Spacesaveren deilig å slippe å ha keyboardet i fanget.

Jeg HATER forresten Cola! ÆSJ! og pepsi er ENDA verre! ville bare nevne det siden alle her er så forbanna cola/pepsiholics!
    flame all you want, men det er litt drøyt å ha brusautomater på TG som selger UTELUKKENDE cola. Gi oss i det minste EN fanta-slot på EN maskin!
    Cokehaters unite!
    Jeg har talt
    TG 02
    TG 03
    TG 05
    TG 07
    TG 09

Registered User Breiker's Avatar
    Originally posted by powerbook
    ... med unntak av 4.999 andre personer i hallen som deler nøyaktig de samme interessene som deg, og som er mer en villige til å få nye venner...

Godt nytt år, alle sammen!
    Saken er at det er litt dritt å dra alene for da får jeg ikke hatt med meg høyttalera mine.. Pleier å mekke hylle mellom 2 towere..
    og det er litt dumt hvis man er alene..
    Everyone's a critic!

Registered User HellBoy's Avatar

Re: Elgen!/Spacesaver

Originally posted by UnRealist
    PowerBook: Husk Spacesaverne i år, mail GeekStuff ASAP!
    fine Spacesaveren deilig å slippe å ha keyboardet i fanget.
    For oss med LCD er da ikke detta noe problem uansett

Slike spacesavers er vel strengt tatt ikke verdt tusen spenn, da man fint kan lage en selv med fire sponplater og noen spiker. Kamerat av meg mekket en slik i fjor, og den holdt iallefall ut TG

Registered User Tell's Avatar

Re: Re: Elgen!/Spacesaver

Originally posted by HellBoy
    Slike spacesavers er vel strengt tatt ikke verdt tusen spenn, da man fint kan lage en selv med fire sponplater og noen spiker. Kamerat av meg mekket en slik i fjor, og den holdt iallefall ut TG
    Okay, morsom historie:

- Jeg lager SpaceSaver
    - Jeg tar med mange til TG, selger for 200/250 kr
    - Jeg får ikke solgt SpaceSavere, fordi ikke nok pr/en million andre grunner
    - Jeg selger SpaceSavere til GeekStuff

... og nå selger de MINE SpaceSavere for 1.000??? WTF!?!? Fortjeneste på en god del flere hundre prosent der, gitt!

Men, men. Jeg er tilbake med SpaceSavere til neste TG, og hvis du vil ha en, så er det bare å kontakte meg ALLEREDE NÅ (250 kr.), og da får du den FØR TG. Egentlig når som helst. Og kanskje spesialtilpasset i din egen farge?

Vel, vel. Nok SpaceSaver-PR.

Godt å se deg tilbake, UnRealist. Det er noe kjent over deg, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det.
    TG07 Chief Event:Vision
    TG06 Chief Event:Vision
    TG05 Co-Chief Event:Production
    TG04 Crewmedlem Event:Production
    TG03 Crewmedlem Event:TGT
    TG02 Deltager
    www.damsleth.com | www.mil.no

Registered User HellBoy's Avatar

Re: Re: Re: Elgen!/Spacesaver

Originally posted by powerbook

... og nå selger de MINE SpaceSavere for 1.000??? WTF!?!? Fortjeneste på en god del flere hundre prosent der, gitt!

Vel, vel. Nok SpaceSaver-PR.
    Hvorvidt de faktisk får solgt dissa SpaceSaverene er noe jeg stiller et spørsmål ved, åssen ser saken ut forresten?

Forum member Indrazor's Avatar
    Åhhh gleder meg til TG nå. Håper bare det blir like bra som i fjor som året før å årene før der igjen.

Kommer nok dagen før igjen i år som i fjor. Sette opp gamle 8 manns millitærtelt utafor skipet fyre opp grillen å sitte der å grille utover natta. Opp tidlig neste morgen å skaffe billeter da køen tar ca 5 minutter. Så pakker noen ned teltene mens resten av gjengen byner å kjøre skytteltrafikk med trallene så vi får med oss alt inn. Joda planene for TG i år er klare nå er det bare å skaffe seg billet noe som har gått uten større problemer de 3 siste årene.

Godt nytt TG år alle sammen!!
    Its all for the love of the game

[IDDQD]

Death is not an option!

Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4