Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 24 of 24

Thread: Hva synes du om The Gathering 2003?

Registered User Breiker's Avatar
    Ting og tang

+ nettverk / inett ( som alle sikkert har nevnt. )
    + Folket ( untatt noen på rekka som var for opptatt med å spille å skrike )
    + Soveplassene
    + plassen min
    + Folka som jeg møtte..
    + Dama til Zpiff ( hihi )

- størrelsen på plassen
    - for lite oppmerking av plassen. ( dybde og den type ting )
    - idioter som tar å plugger ut TPn din.. argh!
    - idioter som tar å plugger ut høyttalera dine. F¤%&¤#""!¤%¤#"
    - for lite søplebøtter ( vi svømte i søppel )
    - idioter som ikke dusjer og vasker seg etc!
    - lite papir på dassene.
    - lite info i infodesk
    - lite info i forhold til web
    - litt for lite søvn
    - altfor bra så jeg fikk lite søvn

Et lite forslag til neste gang er å legge 1 stk svart søplesekk i f. eks annen hver goodiebag. da har du minst 2500 søplesekker i omløp. Kanskje sette ut litt flere søplekasser og.. måtte gå ca 5 rekker bort for å finne ut at jeg måtte gå en del rekker til for å få kasta litt søppel. Ikke bra.

Sette opp en slik "LO" stand som var i 2002. da det var vannkokere tilgjenglig osv.

Men fy faen så bra TG03 var. selv med en del negative punkter
    Everyone's a critic!

Registered User HaanZ's Avatar
    så enig. TG03 var prima. Det er umulig å få det perfekt, så dette var virkelig et bra gjennomført TG. Savnet frukt
    Hoot, woot, joot..eh.. q00t?
    Rad 34, Sete 37

Registered User
    Holmen som er litt nedenfor Røa, Oslo, Norway
    Ja frukt hadde virkelig vært noe. husker i fjor at jeg gikk og kjøpte meg to bananer og et eple. Fy f*** så godt det var, og godt det gjorde for magen min. helt ubeskrivelig nesten.
    ellers var bare plassen litt for liten.
    utenom dette var TG03 helt topp, og jeg ser frem mot et nytt TG i 04.
    "If something's hard to do, then it's not worth doing" - Homer J. Simpson

Registered User Mosy's Avatar
    Originally posted by 2fst4u
    Ja frukt hadde virkelig vært noe. husker i fjor at jeg gikk og kjøpte meg to bananer og et eple. Fy f*** så godt det var, og godt det gjorde for magen min. helt ubeskrivelig nesten.
    Frukten på TG02 var jo faktisk gratis, delt ut av LO. Helt genialt. I år (måtte) vi gå og kjøpe oss frukt.
    TG00, TG01, TG02, TG03, TG04, TG05, TG06 (med et nødskrik, forcen, takk Lt. troppsjef), TG07, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13 , TG14, TG15, TG16

Registered User
    Hallo.

Alt var bra med TG. Selv køen! Alltid gøy i tg køen og når det er sol og varmt i tillegg blir det bra.

Men.

- Lydrestriksjoner. Det blir liksom ikke det samme trykket som det var ved tidligere TG'er, husker i "gamle dager" hehe.. da man satt på plassen sin og ikke hørte hva han rett ovenfor deg eller sidemannen sa. DET VAR GØY!

Det var kanskje ikke så gøy å være elektriker på den tiden da....

Og det var gratis frukt på TG03 også, husker det ble delt ut noen klaser med bananer og noen epler, det var digg det.

Registered User
    Tenkte jeg skulle slenge inn mine forslag sånn når det nærmer seg TG04.. Har fått alt i litt perspektiv nå

+ Nettverk/Internett - Fortsett sånn!
    + Seminarer - litt kjipt at 90% av de som var på directx seminaren var der for å vinne xbox, men bra uansett.
    + Bawls! Helt konge
    + Stemning
    + Folka som kom - litt for mange gamere, men la gå

- Compoer. Alt for lite fokus på dem enda.. Synes det skulle lages noen skikkelige compo crews denne gangen. Selv useless utility compoen bør bli dømt, og det bør bli gitt mer informasjon om hver compo. Deadlines, regler, etc (useless utility - mest useless eller best kodet? f.eks).
    - Info! Alt for dårlig informasjon. Veldig lite info på nettet.. Og all info bør bli postet på forsiden, ikke på en eller annen underside du må grave deg frem til. Tavler bør vise mer info.
    - Oppmerking av plasser.
    - Kø. Burde starte tidligere med å få på folk armbåndene og registrere folk. Bør vel ikke være det største problemet?

Det eneste jeg ville håpe på til neste år er altså bedre info, og bedre compoer. Kan aldri få for mye info (untatt over høytalerene, som du aldri får med deg uansett).
    - Rexxie
    BF Nation

Registered User Breiker's Avatar
    Originally posted by ZpiFF

Negative ting:
    [list][*]Norske Nerder var utestengt fra å lage stemning (fy faen så kjedelig og uten sjel tg egentlig var når jeg tenker på det.. NN gjorde TG til så mye mer enn det var i år)
    Argh Norske Nerder BRENN et visst sted. Verre til tamsinger har jeg aldri vært borti. Med sine store høyttalere og spinkle stemmer. Jada.. Jeg får ikke lov til å ligge bak høyttalera dems fordi jeg sperret veien.. Men hvordan sperrer jeg en vei som allerede er sperret av høyttalere fra før av. ( greit.. Litt crew fyfy men )

Men ikke nok med det.. Det må da gå an å holde kjeft litt da. Grunnen til at du savnet dem Zpiff er fordi du alltid sitter mellom rad 1-10. Dermed hører du dem så vidt.. Men vi som liker rad nr 44 veldig godt misliker NN sterkt. Fjern høyttalera dems så har vi en avtale. La dem få en liten stand slik som LO hadde.. Så ok..

Men eller vi tar å bytter NN med LO.. De kan få sine store bigass høyttalere som JOMER "HER ER DET FRUKT Å FÅ!!! KOM Å FÅ UNGER!!!!" i hele hallen.. *løpe å hente et eple*.. Tilbake..
    Faen som frukt er godt på TG.
    Everyone's a critic!

Forum member
    bare ett forslag til å kutte ned på køen...

de som ønsker det (alle) burde mot et tillegg i prisen kunnefå tilsendt armbåndet eller noe slikt... kanskje litt kjipt forsåvidt da folk da sikkert kan kopiere armbåndene...
    -gå å dø...

Registered User Tell's Avatar
    Originally posted by Horepatron
    bare ett forslag til å kutte ned på køen...

de som ønsker det (alle) burde mot et tillegg i prisen kunnefå tilsendt armbåndet eller noe slikt... kanskje litt kjipt forsåvidt da folk da sikkert kan kopiere armbåndene...
    Takk! Stor applaus! Bukker! Genial idé!

Personlig tror ikke jeg at kopiering av armbåndene utgjør noen stor trussel, hva med armbånd med ID på? Ville gladlig betalt hvilket som helst tosifret (gjerrige meg) beløp for å få en slik tjeneste til å rulle!
    TG07 Chief Event:Vision
    TG06 Chief Event:Vision
    TG05 Co-Chief Event:Production
    TG04 Crewmedlem Event:Production
    TG03 Crewmedlem Event:TGT
    TG02 Deltager
    www.damsleth.com | www.mil.no

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2