Results 1 to 6 of 6

Thread: Klnete hyllekonkuranse r etter r

Registered User DarkHarald's Avatar

Klnete hyllekonkuranse r etter r

Hvorfor skal det vre umulig f vite om "Pimp my reol" konkurransen har en deadline og s f vite at vi er for sene ute til bli med i konkurransen. Det skal ikke mye til skrive p nr pmeldingen stenger nr den penbart hadde en stengetid p "competitions.gathering.org". Vi fikk ikke meldt oss p fordi vi skulle vente med at de ble litt mrkere fr vi tok bilde. Disse konkurransene pleier jo ikke bli kret fr i slutten av arrangementet, hvorfor skal det da stenge s tidlig?

Kontaket info desk, de sendte meg til creativia og creativia sendte meg til info desk, ingen hadde noe peiling p denne konkurransen. Det er mulig dere gir langt f*** i denne konkurransen men dere kan da i det minste gjre det litt ordentlig

Det var ikke noe "suggestions" forum i r s da ble det her.
    TG11 | TG12 | TG13 | TG14 | TG15 | TG16

The Gathering 2015
    Event:Organizer
    Fiol's Avatar
    Hei DarkHarald!

Pimp My Reol ble arrangert av crewet Event og var en del av vr live-sending "Afternoonish" som gikk hver ettermiddag.
    Vi i produksjonen valgte hvilke fem hyller som gikk videre til finalen og deretter nsket vi at deltagerne skulle gi stemme p hvilke finalister de likte best.

P grunn av begrensninger i vrt brukersystem ble vi teknisk sett ndt til opprette en Pimp My Reol som en konkurranse for f tilgang til funksjoner som opplasting av bilder og stemmefunksjonen.
    Vi forstr at Pimp My Reol av den grunn ble oppfattet som en konkurranse deltagerne kunne melde seg p selv, men det var aldri intensjonen.

Tilbakemeldingen om at Pimp My Reol oppfattes som klnete r etter r skal vi ta til etterretning og gjre vrt beste for endre p.
    Du m gjerne ogs komme med forslag til hvordan vi kan bedre konkurransen, da du er i mlgruppen vr som en flott hylle-bygger.
    Fiol

Registered User DarkHarald's Avatar
    Takk for svar Fiol
    • Hyllekonkurranser burde vre en offisiell konkurranse, det er mange som bruker mye tid og penger p det s vi setter pris p bli litt anerkjent.
    • Det kan godt vre forskjellige kategorier ettersom noen satser p funksjon fremfor utseende men kan vre like godt gjennomfrt.
    • Det burde vre en jury som bedmmer hyllene, jeg fler at "public vote" blir som at de som er flest/har flest venner vinner. (her har jeg ikke noe data p hvordan det egentlig er eller hvor mange som faktisk stemmer p konkurransene)
    • Oppmelding p competitions.gathering.org
    • "Pimp my reol" navnet er kanskje litt spesielt, det er jo tross alt ingen som kaller det en reol

Dette er mine meninger, setter pris p andre forslag.
    TG11 | TG12 | TG13 | TG14 | TG15 | TG16

The Gathering 2015
    Fiol's Avatar
    Takk! Det var gode forslag som vi tar med oss videre.
    Bare ps p med flere forslag i de ulike forumpostene her, det settes alltid pris p tilbakemeldinger og forslag/ris og ros!
    Fiol

Registered User SuperTeD's Avatar
    Av alle formater hyllekonkurransen har hatt de siste 6 rene var dette det beste. Men det er selvsagt fortsatt rom for forbedringer.
    Jeg liker at et crew har ansvaret for konkurransen heller enn at det blir kastet frem og tilbake og faller mellom stoler. Kudos for det. Event virker ogs som et ganske logisk valg her.
    I utforming burde konkurransen kansje ta etter cosplay konkurransen. Man melder p sin egen hylle p UNICORN, man blir forhndsdmt av en jury og siden presentert p scenen p et vis.
    Som cosplay burde det og vre en blanding av jurye- og publikumspriser (alt etter hvor mye man legger i en slik konkurranse), for som DarkHarald sier er det lett "bandwagon'e" til seier med bare publikumsstemmer.
    Flere kategorier kan og funke, men en hylle br storme frem som den ultimate TGhylla.
    -06 -07 -08 -09 -10 -11 -12 -13 -14... -15...

Skriver ALDRI mine egne meninger!

The Gathering 2015
    Fiol's Avatar
    Det var mange bra forslag til forbedringer!
    Takk for tilbakemelding, SuperTeD
    Fiol