Results 1 to 3 of 3

Thread: Sprsml om biletter og det nye reglementet

Registered User

Sprsml om biletter og det nye reglementet

Vi var fem venner som kulle til TG i r, men n har desverre ev av oss trukket seg. S da er vi fire personer med fem kjpte plasser, blir det veldig strengt med ikke ha ekstra plass i r? hvis ja: what do?

Co-chief Location:Service
    Forum administrator
    krage's Avatar
    Da br den som kjpte billettene, refundere den ene billetten via Geekevents, da fr hen pengene tilbake, og en annen fr anledning til kjpe den.

S slipper den som ikke kan vre med betale, og en annen fr lov komme

Vinn-vinn
    Co-chief Location:Service
    Husk Forumreglene.

Registered User WriteX's Avatar
    Beklager for at jeg bumper threadn, men jeg sitter her med akkurat samme sprsml. Vi var 4 venner som skulle til TG i r, men i lpet av de siste ukene har 1 person trukket seg.

Refunderingsfristen hos Geekevents har gtt ut og vi lurer da p hva vi skal gjre med den siste billetten i og med at vi ikke har ftt solgt den. Vi vil gjerne ta i bruk de plassene vi har betalt for, men vet ikke rets regler angende det kjpe "ekstra plass"... Kan jeg bytte bruker p den siste billetten over til en av oss 3 som faktisk skal delta? Da vil isfall vedkommende st registrert som bruker p 2 billetter...

EDIT: S nettopp p Geekevents at det ikke lenger gr overfre billetter. Hva skjer om vedkommende som str registrert som bruker p billetten aldri checker seg inn i skipet?
    Last edited by WriteX; 31-03-2015 at 22:35.