Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: do kø

Registered User

Lightbulb do kø

På tg er det stort sett ganske lange do køer. Det hadde vært fint hvis det ble leid inn mobile toaletter. Ser ikke så dyrt ut i forhold til størelsen på arrangementet. http://www.finn.no/finn/torget/annon...y=leie+toalett

Co-chief Location:Service
    Forum administrator
    krage's Avatar
    Dette er en sannhet med modifikasjoner

Det er kø på "noen" toaletter, i hovedsak doen ved inngangen, og den ved trappa opp til sec-bula / fugleberget, og noen flere. Hovedgrunnen til at det er kø på disse to: De er et rom med en do.

På alle de andre doene, hvor det er flere båser, er det stort sett aldri kø. Det samme er også ofte tilfellet med doene innover gangen ved dusjene. Altså doene som er i tilknytning til garderobene.

Så om du er pissatrengt i påsken, vil jeg anbefale å gå til noen av de andre toalettene. Om du lurer på hvor de er, ta en tur bort til info: desk, de kan nok svare

HINT: Det er toaletter bak tribunene på begge sider (men flest på østsiden / mjøssiden). Det er toaletter i alle garderobene på vestsiden. Det er også toaletter ved auditoriet helt i nord og oppe på platået i sørenden. Spesielt de på platået i sør, er det lite folk på.

BTW. jeg har egentlig bare erfaring fra herretoalettene, men sånn med tanke på fordelingen av gutter og jenter i skipet. Tror jeg at dametoalettene har god kapasitet.
    Husk Forumreglene.

Registered User
    Visste ikke at det var doer på østsiden. Greit å vite. Kan være jeg sjekker ut dametoalettene.

Registered User Dranzar's Avatar
    Quote Originally Posted by roypur View Post
    Visste ikke at det var doer på østsiden. Greit å vite. Kan være jeg sjekker ut dametoalettene.
    Hei roypur. det var mitt første år som deltager i 2010 at jeg hadde problemer med dokø jeg visste kun om den ved secbula. men året etter så var jeg på utforskning og det stemmer som det krage sier at den i sør er veldig lite brukt. er stort sett alltid en do ledig nærme deg
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User Dj_Devil's Avatar
    Vi mennesker er vanedyr. Di fleste finner en do å går der konstant. Om det så inneber 10min venting. hehehehe...
    TG12/TG13/TG14: Sec:Sec
    TG15: Ingen TG på meg. Får min første unge nesten rett før TG.
    Mine meninger er mine egne.
    Dj_Devil : Livet er som en dans på roser. Du treffer noen torner ettervert.
    Men du kan likevell danse videre selv etter noen sår.

Registered User
    Kan si at doene på platået i sør aldri har vært fulle da jeg var der, spesielt pisse-rennene.
    2012: R61 S56 First timer
    2013: Visitor...
    2014: R69 S48
    2015: R76 S59

Registered User Dranzar's Avatar
    Quote Originally Posted by Ekvivokk View Post
    Kan si at doene på platået i sør aldri har vært fulle da jeg var der, spesielt pisse-rennene.
    etter mitt første år med dårlig mat og den ene doen jeg visste hvor var. så lærte jeg smertefult. (magepine) og det da og stå å knipe i 20/30 min i en kø ble da uaktuelt. men de i sør pleier å være ledige. Og de ved Auditoriet pleier vel å være ledige
    TG - 2010 (First timer) TG Toget TG - 2011 (Seat:37 Row:52) PiD Rekka CFAD
    TG - 2012 - 2015 Crew Security:Security:Kveld.
    TG - 2016 Crew Security:Security:Flexi
    Alt jeg skriver er mine meninger og er ikke i forbindelse med crew/sec

Registered User Estella's Avatar
    Quote Originally Posted by roypur View Post
    Er du dame, så er du velkommen til å bruke disse, ellers så setter vi jenter veldig pris på at gutter ikke bruker disse
    S58 R59-The Gathering 2007---------S3 R13-The Gathering 2008----- s33 r49-The Gathering 2009
    s64 r76-The Gathering 2010---------S57 R27-The Gathering 2011---Info: Desk- The gathering 2012--info:desk 2015(skriver på vegne av meg selv)

Registered User
    Det er flere "gjemte" toaletter. Et eksempel er den som ligger over "resepsjonen". Opp trappa til kafeen, og gå til venstre inn gangen. Normalt nokså stille der.
    Ellers har de fleste toalettene som ligger i plan 2 som regel lite med kø. Platået i sør har jeg så og si aldri opplevd noe særlig med kø.
    Aldri testa dametoalettene i skipet av nokså naturlige grunner.
    Alt jeg skriver er personlige ytringer, og kan ikke tolkes som et svar fra The Gathering!
    SvennO - Chief Infoesk
    TG07-TG16

Registered User
    Bytte ut noen av dametoalettene med herretoalett hadde kanskje ikke vært så dumt? Få damer i forhold til menn i skipet.

Registered User Mosy's Avatar
    Følte det til tider var kø på nesten alle doene som er nevnt her. Beste (om man ikke gidder stå i kø) er å ta seg en runde for å se hvor det ikke er kø.

Det som er værre er at det altfor ofte er tomt for tørkepapir. (Dette er et problem vært år, men burde ikke være så vanskelig å løse?)
    TG00, TG01, TG02, TG03, TG04, TG05, TG06 (med et nødskrik, forcen, takk Lt. troppsjef), TG07, TG08, TG09, TG10, TG11, TG12, TG13 , TG14, TG15, TG16

Registered User rune69's Avatar
    Jeg synes ikke det er noe problem å stå 5-10 minutter i kø - det er god trim det. Verre er det at så mange ikke klarer å oppføre seg på do, mange ser ut til å sitte og leke seg med dopapir og egen avføring.
    TG 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017: R72 S45

Registered User
    Quote Originally Posted by krage View Post
    Dette er en sannhet med modifikasjoner

Det er kø på "noen" toaletter, i hovedsak doen ved inngangen, og den ved trappa opp til sec-bula / fugleberget, og noen flere. Hovedgrunnen til at det er kø på disse to: De er et rom med en do.

På alle de andre doene, hvor det er flere båser, er det stort sett aldri kø. Det samme er også ofte tilfellet med doene innover gangen ved dusjene. Altså doene som er i tilknytning til garderobene.

Så om du er pissatrengt i påsken, vil jeg anbefale å gå til noen av de andre toalettene. Om du lurer på hvor de er, ta en tur bort til info: desk, de kan nok svare

HINT: Det er toaletter bak tribunene på begge sider (men flest på østsiden / mjøssiden). Det er toaletter i alle garderobene på vestsiden. Det er også toaletter ved auditoriet helt i nord og oppe på platået i sørenden. Spesielt de på platået i sør, er det lite folk på.

BTW. jeg har egentlig bare erfaring fra herretoalettene, men sånn med tanke på fordelingen av gutter og jenter i skipet. Tror jeg at dametoalettene har god kapasitet.
    HAHAHA!

Quote Originally Posted by rune69 View Post
    Jeg synes ikke det er noe problem å stå 5-10 minutter i kø - det er god trim det. Verre er det at så mange ikke klarer å oppføre seg på do, mange ser ut til å sitte og leke seg med dopapir og egen avføring.
    Litt kjipt hvis du har akutt diere fordi du har spist usunt i 3 dager eller fordi kjølevaren dine er rotna da du ikke har noe mulighet til å kjøle de.
    TG08: Seat 16 Row 43
    TG09: Seat 18 Row 43
    TG10: Seat 31 Row 65
    TG11: USA!
    TG12: I'll be there!

Forum administrator
    krage's Avatar
    Quote Originally Posted by Mosy View Post
    Det som er værre er at det altfor ofte er tomt for tørkepapir. (Dette er et problem vært år, men burde ikke være så vanskelig å løse?)
    Det er i alle fall mulig å få løst, men dersom du opplever at det er tomt for papir (uansett type), er det fint om du gir beskjed i infodesken, så vi kan få gitt beskjed videre til HOA som har ansvaret for dette.

Det er vanskelig for oss å vite hvor det er tomt for papir, dersom vi ikke får beskjed (da står det i verste fall tomt, til doen vaskes). Vi loggfører også alle slike henvendelser som sendes videre til HOA, så vi veit hva som kan/bør/må forbedres neste år
    Husk Forumreglene.

Registered User
    Quote Originally Posted by krage View Post
    Det er i alle fall mulig å få løst, men dersom du opplever at det er tomt for papir (uansett type), er det fint om du gir beskjed i infodesken, så vi kan få gitt beskjed videre til HOA som har ansvaret for dette.

Det er vanskelig for oss å vite hvor det er tomt for papir, dersom vi ikke får beskjed (da står det i verste fall tomt, til doen vaskes). Vi loggfører også alle slike henvendelser som sendes videre til HOA, så vi veit hva som kan/bør/må forbedres neste år
    Sette opp do papir sensorer? Evt. stable opp flere tårn med ruller og håpe på at folk har respekt for rullene.
    TG13 (Visitor) | TG15

Page 1 of 2 1 2 LastLast