Results 1 to 3 of 3

Thread: Hvor er switcher og strm plassert p radene?

Registered User

Hvor er switcher og strm plassert p radene?

Holder p med designing av en hylle til mitt frste The Gathering besk 2015. Lurte da p hvor strmuttak og switchbordene er plassert p radene. Det beste hadde vrt om noen hadde et bilde av en tom rad s jeg fr sett det selv.

Det jeg tenker mest p da er om hylla blir i veien for noe ledninger/switchboks og om jeg trenger en stump skjteledning for f koblet padda som blir plassert hyt oppe i hylla.

Co-chief Location:Service
    Forum administrator
    krage's Avatar
    Med mindre ting blir veldig forskjellig fra de siste rene, vil switchene vre bli plasser p stativ, slik at de str loddrette. Det vil vre flere switcher pr. rad med bord. Akkurat hvor de str, er jeg ikke helt sikker p. Men sker du gjennom forumet, kan du finne tegninger p snn ca. hvordan det har vrt tidligere r.

Vi vil ogs legge opp strm p bordene, slik at alle fr tilgang til et uttak, for 230 volt 1 ampere. Se ellers p konstruksjonsreglene for TG14 for et hint om hva du br forholde deg til. Merk, at det kan bli endringer i disse reglene frem mot TG15!
    Co-chief Location:Service
    Husk Forumreglene.

Registered User MikkalOls1's Avatar
    EnAwq.png

Det har vel vrt noe snt som dette tidligere r, men som krage sier, ting kan endres fra r til r.
    2013--> Firsttimer - R16 S58 -
    2014 --> - R14 S44 -
    2015 --> - Jaell -