Results 1 to 12 of 12

Thread: Forslag til artist: Lemaitre

Registered User Creativity's Avatar

Forslag til artist: Lemaitre

Jeg stemmer for at vi kunne prøvd å fått Lemaitre til TG, vet ikke om fler har interessen, men det har værtfall jeg!
    Lemaitre er en norsk duo som består av Ketil Jansen og Ulrik Denizou Lund.

Sjekk de ut:
    https://open.spotify.com/artist/4CTKqs11Zgsv8EZTVzx764
    https://soundcloud.com/serious-url
    http://www.lemaitremusic.com/
    https://www.facebook.com/lemaitremusic
    TG12: S24R49 --- TG13: S25R49 --- TG14: S56R51 --- TG15: S60R52 --- TG16: BESØKENDE

Registered User killin1's Avatar
    Lemaitre er Norges heiteste duo for øyeblikket. Helt klart at det hadde vært tøft å se de under skroget på vikingskipet i år.
    Men for å være realistisk så tror jeg ikke det går an å budsjettere en så stor og dyr duo inn i budsjettet.
    Og ikke minst, hvem har lyst til å spille for (kanskje) Norges mest nitriste publikum? Deltagerne på The Gathering er ikke kjent for å gi den beste mottakelsen til artister. Jeg syntes synd på artistene som år etter år prøver å få liv i "oss" uten lykke.

Quote Originally Posted by killin1 View Post
    Og ikke minst, hvem har lyst til å spille for (kanskje) Norges mest nitriste publikum? Deltagerne på The Gathering er ikke kjent for å gi den beste mottakelsen til artister. Jeg syntes synd på artistene som år etter år prøver å få liv i "oss" uten lykke.
    Enig med deg der, men hvordan skulle vi fått noen hit i det heletatt hvis vi tenker slik?
    Trur ikke det hadde vært så altfor vanskelig å få de hit heller.
    TG12: S24R49 --- TG13: S25R49 --- TG14: S56R51 --- TG15: S60R52 --- TG16: BESØKENDE

Administrator Vetle's Avatar
    For det første, TG er ikke klubb - og det skjer mye mer over et mye lenger tidsrom, hva er da feil å sette seg ned og høre på musikk foran en scene med et skikkelig fett lydanlegg?
    Dernest: du tar feil.
    TG16: Info:Graphics
    TG15: Info:Graphics & Info:Content
    TG 10, TG 11, TG 12, TG13, TG14: Info:Content
    TG 08, TG 09: Event:Auditorium
    TG 06, TG 07: Deltager

Forumreglene

Det at du må henvise til filmer hvor du må spole langt inn i filmen for å se noe tegn til liv svekker poenget ditt med at jeg tar feil.

Registered User
    Det at du må henvise til filmer hvor du må spole langt inn i filmen for å se noe tegn til liv svekker poenget ditt med at jeg tar feil.
    Fordi hva? At folk ikke tilfeldig hopper rundt der når det ikke skjer noe musikk relatert? Når du kommer til selve greia der folk skal danse, så danses det jo heller mye. Det er noe man kaller en oppsummerings-video, som tar for seg hele dagen, på slutten av dagen pleier man å kose seg, derfor det er musikk og show da.

PS! I starten så trener de, det er vel aktivitet det også.

Registered User Dj_Devil's Avatar
    Lemaitre er Norges heiteste duo for øyeblikket. Helt klart at det hadde vært tøft å se de under skroget på vikingskipet i år.
    Men for å være realistisk så tror jeg ikke det går an å budsjettere en så stor og dyr duo inn i budsjettet.
    Da har eg ett forslag til deg. Om du kommer til TG. Mer en utfordring.
    TA med deg folkene som sitter rundt deg.
    Dra dem med til senen. Bli kjent med dem der. Gir dem opp og dans eller hopp eller what ever for å få dem i stemning.
    Dette gjør du vært år. uansett hvor få/mange du får med deg. Du starter ett tankesett som sprer seg.
    For om du så bare får en ukjent med deg. Drar ikke han\hun med seg sine venner?
    Som neste TG kanskje tenker det samme og hopper opp å muligens gjør det samme med sine folk rundt.
    tar tid. Men for alt du vet. Så er du første som da starter en ny trend på TG

tar du utfordringen?
    Eg er vakt under TG. er dette under mitt nattskift (etter 12) så kan eg ikke hjelpe. Men er det før. Så prøv gjerne å hukk tak i meg så skal eg være med å prøve gire opp folk eg.
    Men utfordringen gis til deg
    TG12/TG13/TG14: Sec:Sec
    TG15: Ingen TG på meg. Får min første unge nesten rett før TG.
    Mine meninger er mine egne.
    Dj_Devil : Livet er som en dans på roser. Du treffer noen torner ettervert.
    Men du kan likevell danse videre selv etter noen sår.

Er med hvis Lemaitre kommer.

Dj_devil. Godt forslag. Dette har jeg gjort siden 09' Men vi trenger for ordens skyld ikke å skjule at det er lavt liv på TG sine konserter i sammenligning med de fleste andre. Uansett hva som skylder dette. Så er dette et faktum.

Da kommer Lemaitre til skipet Onsdag! Life = Complete

The Gathering 2015
    Event:Organizer
    Fiol's Avatar
    Quote Originally Posted by Creativity View Post
    Da kommer Lemaitre til skipet Onsdag! Life = Complete
    Jeg tror vi sier torsdag Men ja! Lemaitre kommer, og det blir dritfett!
    Dere får jaggu gjøre som lovet å møte opp ved scena for å vise de hva et TG-publikum kan gi!
    Fiol

Quote Originally Posted by Fiol View Post
    Jeg tror vi sier torsdag Men ja! Lemaitre kommer, og det blir dritfett!
    Dere får jaggu gjøre som lovet å møte opp ved scena for å vise de hva et TG-publikum kan gi!
    Liten skrivleif i lykkerus ja, hehe.

Quote Originally Posted by Dj_Devil View Post
    Da har eg ett forslag til deg. Om du kommer til TG. Mer en utfordring.
    TA med deg folkene som sitter rundt deg.
    Dra dem med til senen. Bli kjent med dem der. Gir dem opp og dans eller hopp eller what ever for å få dem i stemning.
    Dette gjør du vært år. uansett hvor få/mange du får med deg. Du starter ett tankesett som sprer seg.
    For om du så bare får en ukjent med deg. Drar ikke han\hun med seg sine venner?
    Som neste TG kanskje tenker det samme og hopper opp å muligens gjør det samme med sine folk rundt.
    tar tid. Men for alt du vet. Så er du første som da starter en ny trend på TG

tar du utfordringen?
    Eg er vakt under TG. er dette under mitt nattskift (etter 12) så kan eg ikke hjelpe. Men er det før. Så prøv gjerne å hukk tak i meg så skal eg være med å prøve gire opp folk eg.
    Men utfordringen gis til deg
    Utfordring = Done. Grå bukser, Svart t-skjorte og bak-fram Felleskjøpet caps (Gul og Grønn)