Results 1 to 3 of 3

Thread: Lost n found

Registered User

Question Lost n found

heihei.
    (skriver denne her pga ingen svarer med i posten om akkrat dette)

Jeg er en av mange som har mistet/glemt igjen - noe på TG.
    I mitt tilfelle er det en laptop lader, og den kabelen gir liv til samme pcen som jeg bruker til endel skole (derp, flink jeg er å glemme noe viktig).
    Jeg har sendt mail til info@gathering.org og sagt ifra med rimelig bra beskrivelse, og lurer egentlig om hvor lang tid det tar å få svar på sånt? Som nevnt så har jeg litt hastverk på å få den tilbake (nesten så mye at jeg vurderer å blø 700kr for en ny) - og lurer på om andre har erfaring med å få igjen glemte ting fra tidligere TG?

Ellers er det alltid kult om crew/support kan gi en bekreftelses mail, type "ser mailen din, vi leter - det tar sikkert X dager". Ikke noe press, men cool - vet ikke om jeg er 1 av 20, eller 1 av 2000 som har glemt noe igjen, og jeg stresser igjen - jeg trenger virkelig den laderen.
    Har crew noe mulighet for å evt poste den hvis de finner den?
    må jeg legge ut for det tror dere?

All input og tips settes pris på. Kan være jeg fremstår som desperat, men jeg har mine grunner
    takker.

Administrator Vetle's Avatar
    Quote Originally Posted by slovpeis View Post
    heihei.
    (skriver denne her pga ingen svarer med i posten om akkrat dette)

Jeg er en av mange som har mistet/glemt igjen - noe på TG.
    I mitt tilfelle er det en laptop lader, og den kabelen gir liv til samme pcen som jeg bruker til endel skole (derp, flink jeg er å glemme noe viktig).
    Jeg har sendt mail til info@gathering.org og sagt ifra med rimelig bra beskrivelse, og lurer egentlig om hvor lang tid det tar å få svar på sånt? Som nevnt så har jeg litt hastverk på å få den tilbake (nesten så mye at jeg vurderer å blø 700kr for en ny) - og lurer på om andre har erfaring med å få igjen glemte ting fra tidligere TG?

Ellers er det alltid kult om crew/support kan gi en bekreftelses mail, type "ser mailen din, vi leter - det tar sikkert X dager". Ikke noe press, men cool - vet ikke om jeg er 1 av 20, eller 1 av 2000 som har glemt noe igjen, og jeg stresser igjen - jeg trenger virkelig den laderen.
    Har crew noe mulighet for å evt poste den hvis de finner den?
    må jeg legge ut for det tror dere?

All input og tips settes pris på. Kan være jeg fremstår som desperat, men jeg har mine grunner
    takker.
    Dette er det dessverre ingen som kan hjelpe deg med her på forumet. Men du kan ev. ta kontakt med deltagerombudet; kontaktinfo finner du på Gathering.org.
    TG16: Info:Graphics
    TG15: Info:Graphics & Info:Content
    TG 10, TG 11, TG 12, TG13, TG14: Info:Content
    TG 08, TG 09: Event:Auditorium
    TG 06, TG 07: Deltager

Forumreglene

Registered User
    tacker for tips

Tags for this Thread