Results 1 to 2 of 2

Thread: Forslag til å forbedre konkurranser!

Registered User zechi's Avatar

Forslag til å forbedre konkurranser!

Neste år om dere i ledelsen og crew skal la deltagerne ordne sine egne konkurranser for The Gathering,
    så la de gjøre sine konkurranser under ordentlig oppfølgelse av et eget crew sånn at alle konkurranser virkelig er og blir gjort rettferdig.

Det betyr ekstra oppfølgelse over at ting faktisk blir gjort riktig og ikke blir slurvet med eller ting foregår svart under bordet.

Første år kan alle ting skjer, men det er derfor det også bør høres extra på når det nevnes nå at det må finnes ekstra guidelines enn det som allerede er.
    Hør på dette forslaget!
    TG10: Sector 4 (som det ville vært i dag)
    TG11: Sector 3, Rad 56, Sete 33
    TG12: Sector 3, Rad 47, Sete 31/32

Registered User
    Personlig syns jeg De skal tilbake til de store Compoene, mye mer interessant å se på pro players enn oss middels til Low skilla folk spille. og personlig drar jeg på TG for å se Compoene som har vært tidligere som SC2, tidligere CS 1.6 og mye andre ting. hvis TG ledelsen tar og fjerner disse Casual compoene og legger til Dota 2, SC2 o.l compoer hvor vi får store lag til å delta vil flere komme blir det for mye morsommere. for alldel jeg hjelper til hvis det trenges.

Nei til casual compos altså.

men enig at hvis det skal fortsette sånn som nå må reglene strammes inn vesentlig samt at arragør ikke kan delta med eget lag.
    [04:18] <dfenz> Forskjellen på en beibi og en trampoline? Du tar av deg skoene før du hopper på trampolina