Results 1 to 4 of 4

Thread: Innsjekkingsbevis bugg på Geekevents

Registered User H4ck3r's Avatar

Innsjekkingsbevis bugg på Geekevents

Har akuratt lasta ned insjekkingsbeviset mitt og ser at jeg har en ekstraplass for mye som er plassert 20 rader unna der jeg sitter. Har aldri opplevd noe sånt før og jeg vet at dette er en teknisk feil pga flere av minne venner har også fått en plass for mye. Det jeg hovedsaklig lurer på er om evt noen representanter fra gathring eller GE kan kommentere på dette.

For dere som opplever det samme, så er du/dere ikke alene.

Tenkte jeg skulle poste det her så vi får noe lys på det.

Registered User
    Er ekstraplassen synlig for deg utenom på innsjekkingsbeviset og kan du unseate den plassen?
    TG deltager: 2007 - 2008 - 2009 - 2012 (Creative ticket)
    TG crew: 2010 (Event:Productions) - 2011 (Event:ENG) - 2013 (Event:BroadcastUnit) - 2014 (Event:Media)

Registered User aju's Avatar
    Quote Originally Posted by H4ck3r View Post
    Har akuratt lasta ned insjekkingsbeviset mitt og ser at jeg har en ekstraplass for mye som er plassert 20 rader unna der jeg sitter. Har aldri opplevd noe sånt før og jeg vet at dette er en teknisk feil pga flere av minne venner har også fått en plass for mye. Det jeg hovedsaklig lurer på er om evt noen representanter fra gathring eller GE kan kommentere på dette.
    Først og fremst vil jeg anbefale å komme med feilmeldinger til oss på litt mer direkte måter enn TGs forum. Vi svarer omtrent umiddelbart på meldinger som kommer inn via e-post eller facebooksida vår :-).

Men, når det gjelder det du omtaler her, var det en bug hvor fjorårets plasser også kom med. Den feilen ble rettet for noen timer siden :-).
    Andreas-Johann aka Norwolf
    Geekevents.org support staff
    Nestleder, Kreativ Aktiv Norsk DataUngdom 2005-2012
    TG99-TG02: Tech:Linux Admin-thingie, TG03-TG04: Tech:Server Admin-thingie, TG05-TG06: Admin:Core, TG07-TG14: Economy

Registered User H4ck3r's Avatar
    Ok, takker for svar