Results 1 to 2 of 2

Thread: Besøksbiletter?

Registered User Camilla's Avatar

Question Besøksbiletter?

Jeg får desverre ikke deltat på TG i år, men har veldig lyst til å komme på besøk. Sist jeg var på TG fantes det "besøksbiletter", hvor man betalte for en full bilett (depositum) og senere fikk igjen en sum som sikkerhet for at man bare var der i 24(?) timer. Er det noe slikt i år? Hvor mye koster det evt, og hvor lenge kan man bli? Hva kan man ta med seg, har man tilgang på soveteltet osv.?

Mvh,
    Camilla Olsen.
    nubs.med.bubs

Administrator marilla's Avatar
    Quote Originally Posted by Camilla View Post
    Jeg får desverre ikke deltat på TG i år, men har veldig lyst til å komme på besøk. Sist jeg var på TG fantes det "besøksbiletter", hvor man betalte for en full bilett (depositum) og senere fikk igjen en sum som sikkerhet for at man bare var der i 24(?) timer. Er det noe slikt i år? Hvor mye koster det evt, og hvor lenge kan man bli? Hva kan man ta med seg, har man tilgang på soveteltet osv.?

Mvh,
    Camilla Olsen.
    Vi har ikke annonsert noe sånt tilbud for i år, men det bruker å komme iløpet av den siste uka før TG. Ta en titt på fjorårets info, det blir antagelgivis noe av det samme: http://www.gathering.org/tg11/no/inf...sitor-tickets/