PDA

View Full Version : Ang betaling

BedLamP
09-02-2003, 10:15
Altså jeg bare lurte, må man betale så fort man har bestillt biletten eller holdes den av noen timer til du har betalt den?
Jeg skal betale med nettbank og min far/bror er ikke hjemme før på kvelden og det er de som har nettbank

ZpiFF
09-02-2003, 10:27
HAr vel vært noen diskusjoner om det før? Kanskje ikke..

Når du bestiller og velger nettbank får du biletten din men den har status som payment pending. Altså du holder av antallet biletter helt til penga har kommet inn på kontoen dems. Så snart penga dine går inn, som tar en dag eller to eller tre med nettbank, blir statusen satt til OK, og du har klart å skaffe deg biletter =)

Deosl
09-02-2003, 10:31
Hva er Bogo card? Skal dette være PTN kort nr. ?

ZpiFF
09-02-2003, 10:41
Bogo card? Mener du på testbestillinga? Bogo card er bare køddekortnummer til å bruke på testserveren der tror jeg. man bruker ikke ptn kortet på betalinga. ptn kortet brukes ved inngangen til tg for å sjekk om du har en bilett liggende i partyticket systemet

D`Arcy
09-02-2003, 11:54
Om du betaler med KID (via nettbank, IKKE vanlig giro) har du ca
seks dager på deg før du må betale billetten, og betalingen blir
registrert iløpet av ca 48 timer.

mer info om billettene er lagt ut på gathering.org (http://www.gathering.org/espresso/pages/tg03/tg03_tickets_info/view.html)

Breiker
09-02-2003, 12:17
Originally posted by D`Arcy
Om du betaler med KID (via nettbank, IKKE vanlig giro) har du ca
seks dager på deg før du må betale billetten, og betalingen blir
registrert iløpet av ca 48 timer.

mer info om billettene er lagt ut på gathering.org (http://www.gathering.org/espresso/pages/tg03/tg03_tickets_info/view.html)

så du kan ikke ta med denne kidn og gå i banken å betale? funker vel på nesten samme måte?

D`Arcy
09-02-2003, 12:30
KID betaling i banken eller på posten tar for lang tid.
Billettene blir holdt av i 8 dager. Det tar to dager før
partyticket registrerer betalingen din, noe som i
praksis vil si at du må betale billetten innen 6 dager, men det er
et poeng å betale i god tid.

Ang Bogus-card. Bogus, også kjent som fake, ikke-reel, falsk etc. Bogus-card
er et test-kreditt-kort som ble lagt ut når vi testet
serveren. Når dere skal teste den, vil man kunne betale med våre
fake visa- og mastercard-kort listet på denne siden (http://www.gathering.org/espresso/pages/tg03/tg03_tickets_info/tg03_tickets_ptn_test/view_top.html)

Breiker
09-02-2003, 13:52
Originally posted by D`Arcy
KID betaling i banken eller på posten tar for lang tid.
Billettene blir holdt av i 8 dager. Det tar to dager før
partyticket registrerer betalingen din, noe som i
praksis vil si at du må betale billetten innen 6 dager, men det er
et poeng å betale i god tid.

Ang Bogus-card. Bogus, også kjent som fake, ikke-reel, falsk etc. Bogus-card
er et test-kreditt-kort som ble lagt ut når vi testet
serveren. Når dere skal teste den, vil man kunne betale med våre
fake visa- og mastercard-kort listet på denne siden (http://www.gathering.org/espresso/pages/tg03/tg03_tickets_info/tg03_tickets_ptn_test/view_top.html)

så med andre ord. det er umulig? selv om jeg stikker på tirsdag og betaler i banken? fyller ut regning med kid og betaler der og da?

ZpiFF
09-02-2003, 13:56
D amå du jo ha kid nummeret som du får på onsdag... De er altfor treige sånn manuelt. Det letteste er nok visa eller master, men nettbank funker også fett!

Breiker
09-02-2003, 13:57
Originally posted by ZpiFF
D amå du jo ha kid nummeret som du får på onsdag... De er altfor treige sånn manuelt. Det letteste er nok visa eller master, men nettbank funker også fett!

svarte svingende helsikes *piip* greit. får håpe jeg får fiksa det på en eller annen måte!

per
09-02-2003, 13:57
Bare for å være sikker her..

det som er lagt ut nå på test.partyticket.net er en
TEST!...den teller ikke..,.

Men..om du bruker KID over skranke (oldie way) så er det INGEN
garanti for at vi får pengene i tide..

noen ganger går det fort..andre ganger går det..tregt..veldig tregt.

ZpiFF
09-02-2003, 13:59
Originally posted by Breiker
svarte svingende helsikes *piip* greit. får håpe jeg får fiksa det på en eller annen måte!

Det letteste ville vært å få en venn av deg eller no som har sånt kort til å gi deg nummeret og exp. date slik at du bruker han/henns kort.

Breiker
09-02-2003, 14:04
Originally posted by ZpiFF
Det letteste ville vært å få en venn av deg eller no som har sånt kort til å gi deg nummeret og exp. date slik at du bruker han/henns kort.

jeg vet. jeg har en på lur. men han er ikke sikker på om han skal dit eller ikke. han vet ikke om han gidder å bestille billetter i det hele tatt. og muttern stoler ikke på inett kjøping. hun liker det ikke!

drbass
09-02-2003, 14:45
Nettbank funker fett det, har kjøpt biletter et par ganger før med det:D

ZpiFF
09-02-2003, 19:09
Jeg brukte nettbank ifjor og det virka flotters det! Sjekka partyticket sikkert 50 ganger hver dag for å se om betalinga var tatt imot... Ble letta når det plutselig stod OK :)

Breiker
09-02-2003, 20:02
hvis jeg bruker nettbank. får jeg kid på onsdag da eller med en gang?

ZpiFF
09-02-2003, 20:10
du får KID nummeret i siste steg av bestillinga di som foregår på onsdag den 12. Ja jeg har trippelsjekka datoen =)

Midget
10-02-2003, 06:09
hihi, skal bruke mammas VISA kort jeg da :D

ZpiFF
10-02-2003, 06:32
Skal bruke mammas Visa kort sjæl jeg. Tror ikke mitt dukker opp i postkassa før onsdag. Visa er nok det letteste