PDA

View Full Version : Betaling

mnett
06-02-2003, 14:54
Siden jeg skal bestille sammen med venner og sånn trenger jeg og vite om man betaler rett etter at bilettene er bestilt eller noen dager/uker senere. Noen som vet?

Deosl
06-02-2003, 14:57
Lurest å betale med engang!

the_bar0n.
06-02-2003, 15:09
Du kan få et KID nummer det er ikke å anbefale, er du over 18 kjøp med kort eller bruk mor eller far sitt kort.
Dette gjør så skjansen for noe kluss blir mye mindre

per
06-02-2003, 15:31
Hvis du har Nettbank , så er det veldig greit å bruke KID metoden..

Tar du KID på gamlemåten (Giro I banken) så kan det ta LANG tid før vi får no bekreftelse.

ZpiFF
06-02-2003, 15:42
Du har bilettene reservert i tre dager, og etter det går de tilbake i haugen hvis de ikke er betalt. Sånn var det ifjor jaffal.

DeathStar
06-02-2003, 16:49
Originally posted by the_bar0n.
Du kan få et KID nummer det er ikke å anbefale, er du over 18 kjøp med kort eller bruk mor eller far sitt kort.
Dette gjør så skjansen for noe kluss blir mye mindre

KID er vel regnet for de med nettbank tipper jeg, og bruker du dette er det absolutt å anbefale. enklere måte å betale får du ikke ;)

Mosy
06-02-2003, 17:29
Jeg brukte KID og nettbank i fjor. Var enkleste sak av verden. Slapp å forlate stolen tilogmed:D.

Yamano
07-02-2003, 08:11
Originally posted by per
Hvis du har Nettbank , så er det veldig greit å bruke KID metoden..

Tar du KID på gamlemåten (Giro I banken) så kan det ta LANG tid før vi får no bekreftelse.

hva er det du snakker om Per ?
jeg bruker altid gamlemåten ( giro i banken )
Bare forlang at de skal overføre penga eletronisk,.. de vil da gjøre det slik at de overfører pengene som du skule ha nettbank

Nb: jeg vett at det er ikkje alle bankene som godtar at du gjør det slik,.. men det går gjevlig fint med fokus-bank,.
Har kjøpt 4 partyticets på den måten før

så Plis ikkje sei at det er usikkert ( så lenge du betaler med ein gang, og ikkje venter 1-2 dager før du gjør det )

:D

Muslingen
07-02-2003, 09:03
i fjor betalte jeg med KID metoden i bank..

De fikk nn pengene rundt 1 time før billetene gikk ut..

per
07-02-2003, 12:05
Originally posted by Yamano
hva er det du snakker om Per ?
jeg bruker altid gamlemåten ( giro i banken )
Bare forlang at de skal overføre penga eletronisk,.. de vil da gjøre det slik at de overfører pengene som du skule ha nettbank

Nb: jeg vett at det er ikkje alle bankene som godtar at du gjør det slik,.. men det går gjevlig fint med fokus-bank,.
Har kjøpt 4 partyticets på den måten før

så Plis ikkje sei at det er usikkert ( så lenge du betaler med ein gang, og ikkje venter 1-2 dager før du gjør det )

:D

Nei...
Det er forskjell på bankene OG på filialene..
Noen er cnesten kjappe..andre er ULIDELIG trege..
Og noen som Skjedde OFTE med de som brukte "oldis" metoden var at de skreiv feil/ikke skreiv no i det hele tatt...

Skikkelig gøy å få inn en innbetaling for 2 billetter..uten navn eller KID, og når man sjekker hvem som eier kontoen så får man opp ett navn som ikke ligger noesteds..

også går det 4 dager og man får en Surmaga mail om at man har stært spenna til en eller annen..og etter mye om og menn så viser det seg at det er en som har fått ste-faren sin til å betale for seg..

SÅ!...Moralen er.

BRUK VISA/MC ELLER NETBANK!..PLEASE!!!