PDA

View Full Version : Parkering på TG...

AlroN
06-02-2003, 07:46
Hvordan er parkerings mulighetene på TG? Er det lurt å satse på å kjøre selv, med tanke på dette? Tar isåfall med tilhenger også.

:confused:

-AlroN

Indrazor
06-02-2003, 07:56
Det pleier å vare parkering for alle der. Bare å sette i fra seg bilen utafor skipet på parkeringsplassen der. Tillhenger vet jeg ikke så mye om men regner med at de får stå der. Håper i alle fall det siden jeg skal ha med meg en stor henger selv.
Noen fra crewet som kan kaste lys over dette med tilhengere??

Breiker
06-02-2003, 08:18
skal du ha plass til bil og henger skal du komme veldig tidlig. VELDIG tidlig. for når tg først åpner og før så blir den plassen fyllt opp ganske fort!

OJe
06-02-2003, 08:35
Det er godt med plasser til biler langt bortover, og så lenge folk parkerer LITT mindre mongo enn i fjor, så tror jeg at henger er fult mulig... Er personlig litt lei av å måtte parkere langt inni h*** unna inngangen, og måtte bære alt den lange veien.. håper de for lessesone eller noe... og at det for en gangs skyld ikke snør/regner...

Breiker
06-02-2003, 08:38
Fattern har pleid å finne en plass så vi får lesset av bilen.. og så har han parkert å stått å passa på utstyret.

Indrazor
06-02-2003, 08:47
Kommer tidlig vi vettu. Er der som regel i god tid før klokka 8. Så da er det bare å lesse av det vi har av utstyr å parkere bilen litt unna. Meget grei og enkel løsning. Men har som sagt ikke hadd med tillhenger før men regner med at den kan plasseres ved siden av bilen.

Fanden
06-02-2003, 11:22
Originally posted by OJe
Er personlig litt lei av å måtte parkere langt inni h*** unna inngangen, og måtte bære alt den lange veien.. håper de for lessesone eller noe... og at det for en gangs skyld ikke snør/regner...
Errr... Kjøp deg ei billig tralle til 300,- på ClassOhlson hvis du ikke gidder å bære, eller stjel ei handlevogn.

Når regnet/snødde det sist du stod i kø til TG?
I fjor var det opphold hele tiden jeg stod ute og når vi bærte inn utstyret. Året før der igjen var det også opphold.
Synes å huske at det har vært oppholds hver gang siden '98...

-Fanden

MiZzPeNtA
06-02-2003, 12:08
handlevogner pleier ikke å bli spesielt godt motatt gjør de?

kasnkje det bare var vi som ble nekta adgang med vår i fjor..

vi hadde tilhenger i fjor.. og vi fikk fint plass.. men så var vi der kvelden før.. det kan ha hatt noe med saken å gjøre..

jeg tror det er et godt tips å være det tidlig.. kasnkje tilogmed kvelden før.. vi koste oss med engangsgrill og pølser! var veldig hyggelig:D

Indrazor
06-02-2003, 12:24
Hmmm kansje ikke så dum ide å komme kvelden før nei. Vi pleier å kjøre fra Røros dagen før så krasjer vi hos en kamerat på Elverum å kjører derifra tidlig om morgenen neste dag så vi er på vikingeskipet tidlig. Men kansje ma skal bare kjøre rett ned til vikingeskipet.
Vi får se.... men når vi overnatter på elverum så pleier vi å få servert frokost av søstera te han vi ligg over til men no som ho har flytta kansje vi dropper det :D