PDA

View Full Version : jeg blir gaaaaaaaaal!

Alienchild
02-02-2003, 03:48
Seriøst... jeg orker ikke mere. Jeg var på TG00 og TG01, men ifjor fikk jeg ikke billett pga. rotet med det nye billettsystemet. I år derimot, er jeg klar! Jeg har alarmklokka stilt på hver 2. time, slik at jeg kan gå og sjekke om billettene plootselig hootselig har blitt lagt ut på salg... men, da har det seg slik at dette har pågått i en måned nå, og jeg er sliten. pliiiiiiiiiiiis gi oss et lite *hint* iallefall om når billettene blir lagt ut for salg. mer en enn uke? mer enn to?

jeg trenger søvn! *gråte*

BedLamP
02-02-2003, 09:45
det kommer jo i god tid før bilett slaget når det starter da.
Dessuten ifjor var det jo ikke noe stress egentlig selv om serveren var nede i noen timer, bare slå av klokka gå og legg dge du, du får nok vite dte tidsnok når bilett salget starter

Breiker
02-02-2003, 12:52
Originally posted by Alienchild
Seriøst... jeg orker ikke mere. Jeg var på TG00 og TG01, men ifjor fikk jeg ikke billett pga. rotet med det nye billettsystemet. I år derimot, er jeg klar! Jeg har alarmklokka stilt på hver 2. time, slik at jeg kan gå og sjekke om billettene plootselig hootselig har blitt lagt ut på salg... men, da har det seg slik at dette har pågått i en måned nå, og jeg er sliten. pliiiiiiiiiiiis gi oss et lite *hint* iallefall om når billettene blir lagt ut for salg. mer en enn uke? mer enn to?

Billettsalget tenker jeg vil starte i mars en gang. eller slutten av feb. sikkert kl 8 om kvelden slik som det var i fjor. Men ikke nok med det. Irc vil eksplodere den dagen av folk som lurer på billetter. så det er ingen fare. du vil få vite alt som trengs.

( ps dette er det jeg tror ikke vet !)

ShadoW^_
02-02-2003, 13:03
lol? blir det så fort solgt ut altså?

Breiker
02-02-2003, 13:41
Originally posted by ShadoW^_
lol? blir det så fort solgt ut altså?

TG 2001 så brukte de litt under 4 timer på å selge 4500 billetter!

DeathStar
02-02-2003, 14:29
De legger vel ikke ut alle billetee ut med en gang, pleier det ikke legges ut i puljer a ?

Breiker
02-02-2003, 14:37
Originally posted by DeathStar
De legger vel ikke ut alle billetee ut med en gang, pleier det ikke legges ut i puljer a ?

husker jeg ikke feil så var det 3000 i første pulja og 1500 i resten.. men tilsammen gikk det på under 4 timer

Deosl
02-02-2003, 14:57
Startet det ikke 18:00 ?

Husker jeg satt der fra 18:00 til 23:00 :p

Betalte med engang!

Breiker
02-02-2003, 15:41
Originally posted by Deosl
Startet det ikke 18:00 ?

Husker jeg satt der fra 18:00 til 23:00 :p

Betalte med engang!

*dra opp Tg-intervju.mp3 og sjekke der*

Stemmer det.. 1800 var det... opps my bad

D`Arcy
02-02-2003, 22:44
knis. :)
Det vil uansett blir annonsert en god stund på web før billettene
legges ut, og det er nok fortsatt en god stund til, så bare slapp
av.

Alienchild
03-02-2003, 03:14
men...men... blaaarh! tenk hvis! jeg mener, man vet jo aldri! plutselig sovner man foran tastaturet, og borte vorte er bilettene i en fei :(

Indrazor
03-02-2003, 07:42
I år skal jeg boltre meg selv til fiberkabelen for å slippe noe krøll med min linje :) Orker ikke å havne i den gruppa det skjer feil med for det gjorde jeg i fjor. Fikk ikke betalt men billettene mine var reservert i to dager. Men så plutselig sa det poff å alle billettene mine var borte. Heldigvis fikk jeg tak i 2 billetter annensteds så alt vart i orden. Men i år skal jeg ha billettene med en gang.

HellBoy
03-02-2003, 19:46
men, da har det seg slik at dette har pågått i en måned nå, og jeg er sliten. pliiiiiiiiiiiis gi oss et lite *hint* iallefall om når billettene blir lagt ut for salg. mer en enn uke? mer enn to?

chill out dude. Det er ikke engang bestemt hvor TG03 skal holdes, og det vil uansett bli annonsert noen uker i forveien når billetter legges ut for salg, så hvis du setter www.gathering.org som startside er alt vel.

ZpiFF
03-02-2003, 20:53
men...men... blaaarh! tenk hvis! jeg mener, man vet jo aldri! plutselig sovner man foran tastaturet, og borte vorte er bilettene i en fei :(

Spar opp søvnen din du. Du får en KONKRET DATO og klokkeslett på når bilettene legges ut, og hvordan det funker, og det er ikke før den dagen det er no vits å sjekke ofte rundt hva som skjer. Bare slæpp åff

Fanden
03-02-2003, 23:03
Hmmm...
I disse kommersielle sms-tider ville sikkert nervøse nerder gladelig betalt en 50-lapp for
å bli varslet på mobilen når info om The Gathering (eller bare billettene) blir lagt ut på web.

Kunne spart stakkars Alienchild for masse venting foran pc'n, og skuffet inn en pen sum penger til dem som arrangerer TG. ^_^

Snedig tanke, ne?

-Fanden

Breiker
03-02-2003, 23:07
En god ide fanden. Tror jeg hadde satt meg på den lista med en gang. slik at man får beskjed dag før f. eks. eller noen timer.

Fanden
04-02-2003, 22:45
Får vel starte en liten tråd på "Suggestions" med dette da. :p
Kunne vel utvidet konseptet til å omfatte partyticket.net og alle data-samlinger som selger billetter gjennom dem.
Sikkert en eller annen av disse sms-operatørene som er villig til å prøve noe slikt.

-Fanden

D`Arcy
04-02-2003, 22:57
Vi setter etter all sannsynlighet opp en announce-only mailinglist
ganske snart (en uke eller noe) der folk får info så snart vi får. :)
Vurderte sms-liste en stund men av forskjellige grunner tror jeg
ikke det blir noe av. Hadde vi gjort det ville vi uansett ikke tatt
masse penger for det :)
oh, må bare legge til, grunnen til at dere ikke får vite noe
er ikke fordi vi syns det er jævlig tøft å få ti mailer dagelig med
spørsmål om partyplace og slikt, det er fordi ingenting er bestemt
ennå. :)

Fanden
04-02-2003, 23:11
Ah, good move, D`Arcy. ^_^
Men sms-varsling hadde sikkert slått an, ikke alle som sjekker mailen sin hver dag.
Problemet ligger vel i å få andre party's til å benytte seg av denne tjenesten så den ikke bare er aktuell ifra nyttår og fram til påsken.
Men men, det var da bare en tilfeldig tanke ifra min side egentlig, så stakkars Alienchild skulle få fred i sjelen sin. :D

-Fanden

ZpiFF
09-02-2003, 10:12
12. Februar klokka 19:00 på partyticket.net ALienchild, hvis du ikke har sjekka på TG siden =) Da holder det at du kommer innom der tja... kvart på sju? Er ikke kø på internett vett =)

Alienchild
09-02-2003, 11:28
Originally posted by ZpiFF
12. Februar klokka 19:00 på partyticket.net ALienchild, hvis du ikke har sjekka på TG siden =) Da holder det at du kommer innom der tja... kvart på sju? Er ikke kø på internett vett =)

12. Februar klokka 18:45 er tiden når enten lynet slår ned i telefonsentralen min, c: bestemmer seg for å opphøre å eksistere, eller huset brenner ned. Jeg skal iallefall forsikre dere om at hvis det sistnevnte skjer, så blir jeg sittende til ordren er gått gjennom!

Hehe, var iallefall greit å få en dato så lenge i forveien. Tror jeg rigger meg opp hos en kompis med bredbånd den dagen. Av en eller annen grunn tror jeg ISDN linja mi vil loade jæææævli seint.

ZpiFF
09-02-2003, 11:31
12. Februar klokka 18:45 er tiden når enten lynet slår ned i telefonsentralen min, c: bestemmer seg for å opphøre å eksistere, eller huset brenner ned. Jeg skal iallefall forsikre dere om at hvis det sistnevnte skjer, så blir jeg sittende til ordren er gått gjennom!

Hehe, var iallefall greit å få en dato så lenge i forveien. Tror jeg rigger meg opp hos en kompis med bredbånd den dagen. Av en eller annen grunn tror jeg ISDN linja mi vil loade jæææævli seint.

LOL. Ja sånt skjer. Ifjor monga linja mi som faen. Kom sjelden inn på noe som helst av sider akkurat den dagen, pluss at det var hauger av load på serveren der... Snakker om flaks. Og på TG var jeg sjuk. Skal spise masser av vitaminer og ta tran og sånt før tg i år =)

Fanden
09-02-2003, 11:35
Tror jeg rigger meg opp hos en kompis med bredbånd den dagen. Av en eller annen grunn tror jeg ISDN linja mi vil loade jæææævli seint.
hehe, sist gang satt jeg på ei isdn-linje, ikke.no problem å få bestilt, måtte bare ha "litt" tålmodighet og is i magen.. ^_^

Men i år skal jeg campe på hybelen min med ei 1Mbit adsl-linje. :D
Skal kjøpe inn 2x 1.5L CocaCola, litt chips, og fyre opp BF1942 mens jeg venter på at serveren skal kræsje.. :p

-Fanden

Breiker
09-02-2003, 12:06
Originally posted by Fanden
hehe, sist gang satt jeg på ei isdn-linje, ikke.no problem å få bestilt, måtte bare ha "litt" tålmodighet og is i magen.. ^_^

Men i år skal jeg campe på hybelen min med ei 1Mbit adsl-linje. :D
Skal kjøpe inn 2x 1.5L CocaCola, litt chips, og fyre opp BF1942 mens jeg venter på at serveren skal kræsje.. :p

-Fanden

hehe.. vel jeg satt på adsl linja mi i fjor jeg.. og jeg kom faens meg ikek igjennom men en kompis av satt på en isdn linje og bestilte for meg. han hadde ikke no problemer med å komme inn!

Fanden
09-02-2003, 12:10
Originally posted by Breiker
hehe.. vel jeg satt på adsl linja mi i fjor jeg.. og jeg kom faens meg ikek igjennom men en kompis av satt på en isdn linje og bestilte for meg. han hadde ikke no problemer med å komme inn!
Vel, jeg har en backup-plan i tilfelle ADSL-linja skulle streike:
Har et 33.6modem liggende og en telefonkontakt på naborommet, og selv om det også skulle feile, så kobler jeg mobilen til pc'n og kobler opp med den!
(dyrt løsning, men i nøden skyr fanden ingen midler) ^_^

-Fanden

Breiker
09-02-2003, 12:14
Vel, jeg har en backup-plan i tilfelle ADSL-linja skulle streike:
Har et 33.6modem liggende og en telefonkontakt på naborommet, og selv om det også skulle feile, så kobler jeg mobilen til pc'n og kobler opp med den!
(dyrt løsning, men i nøden skyr fanden ingen midler) ^_^

-Fanden

vel jeg glemte å si at jeg får ikke vært hjemme på tirsdag. i dag søndag går jeg tilbake til min vakt på helgelandsmoen hønefoss. jeg vil der sitte på en 2xisdn linje. BAH! men en kompis av meg skal kjøpe og dermed så blir det digg! han sitter på et adsl bedrifts abb.

drbass
10-02-2003, 00:03
Hmm, isdn er da ikke så bad

NaTAs
10-02-2003, 01:27
Isdn pleier og holde fint det, det jeg må klare meg med gitt =( På jobben har vi 100mbit linje... mens jeg er hjemme på ferie og har bare stinken ISDN =(

Midget
10-02-2003, 06:01
ISDN suger skal jeg fortelle dere. å komme fra mamma med 512 til pappa med 64 - det sux !!

*være klar til onsdag - varme opp henda osv*

Fanden
11-02-2003, 11:13
En liten forandring i planene mine...
Grunnet dødsfall i familien må jeg desverre reise vekk på ondag, og overlate billettbestillingen til en kamerat av meg...
Life sucks sometimes... :(

-Fanden

Midget
11-02-2003, 14:38
det var synd å høre, det med dødsfallet mener jeg :|

Alienchild
12-02-2003, 06:46
Grunnet dødsfall i familien må jeg desverre reise vekk på ondag, og overlate billettbestillingen til en kamerat av meg...

-Fanden

Kondolerer mann, vet hvor hardt det kan være. :(

ZpiFF
12-02-2003, 07:36

-Fanden

Det er teh suck! Kondolerer. Håper du får deg billett anyways da.

[VK]Boogieman
12-02-2003, 08:01
jaja... Mine største kondolanser til Fanden...
Men jeg tror nok at du kan klare å skaffe deg en billet på en eller annen måte. Skaff en kamerat til å gjøre det eller no...

drbass
12-02-2003, 14:23
Kondolerer, får håpe du får bilett forde da