PDA

View Full Version : tjah

WiPeOuT
31-01-2003, 21:21
Hehe... etter min mening så er det vel ikke arne som er så populær... heller navnet som er jævlig morsomt å skrike høyt ut ;)

hvertfall når halve salen skriker tilbake igjen :D

WiPeOuT
31-01-2003, 21:23
whops... hehe... klikka på new thread istedenfor post reply jeg.. .hehe... en eller annen moderator, slett denna a :)

ZpiFF
01-02-2003, 00:35
Der dreit du på draget wipey :P Nice to have you back i bisniss

HaanZ
01-02-2003, 11:36
Post new reply i topicoversikten? DU kunne umogleg ha teke feil! :p

Breiker
01-02-2003, 12:29
Originally posted by HaanZ
Post new reply i topicoversikten? DU kunne umogleg ha teke feil! :p

hehe.. vel han tok feil!

Fanden
02-02-2003, 01:45
Originally posted by WiPeOuT
whops... hehe... klikka på new thread istedenfor post reply jeg.. .hehe... en eller annen moderator, slett denna a :)
Du kan gjøre det selv, ved å trykke på "edit"knappen på høyre side under den første posten din på denne tråden.
Velg så "delete?" på siden som kommer opp, og voila!, tråden er slettet.

(men åssen i huleste greier du å poste en reply direkte på off-topic?)

-Fanden

BedLamP
02-02-2003, 09:53
han er så dum at han er et geni?

WiPeOuT
02-02-2003, 16:23
Er ikke så vanskelig å ta feil da men.... rett ved siden av post reply knappen er det en new thread button liksom...

Og fanden... har allerede prøvd å slette den, stod at jeg ikke hadde nok access eller.no til å gjøre det... :P

men koselig at folk har posta litt her da :D :p

Breiker
02-02-2003, 16:29
Er ikke så vanskelig å ta feil da men.... rett ved siden av post reply knappen er det en new thread button liksom...

Og fanden... har allerede prøvd å slette den, stod at jeg ikke hadde nok access eller.no til å gjøre det... :P

men koselig at folk har posta litt her da :D :p

Har moderator som har rett til det. lurer på hvordan man blir moderator.

DeathStar
02-02-2003, 17:06
Man kan da slette sin egen post

Breiker
02-02-2003, 18:11
Originally posted by DeathStar
Man kan da slette sin egen post

ja men ikke tread!

Mosy
02-02-2003, 19:14
Originally posted by Breiker
ja men ikke tread!
Jo, det kan men: "To delete this post, check the box to the left and then click the button to the right.
Note: deleting this post will result in the deletion of the entire thread if this post is the first post in the thread."

Breiker
02-02-2003, 19:17
Originally posted by Mosy
Jo, det kan men: "To delete this post, check the box to the left and then click the button to the right.
Note: deleting this post will result in the deletion of the entire thread if this post is the first post in the thread."

okay da.. jeg tilstår.. jeg tok feil.

WiPeOuT
03-02-2003, 12:18
Originally posted by Mosy

Tror du ikke jeg prøvde det da?!

Så fikk jeg meld. om at jeg ikke hadde nok access eller myndighet nok til å gjøre det.... er jo en grunn til at jeg spurte om en eller annen moderator kunne fjerne det da!

Fanden
03-02-2003, 15:17

Så fikk jeg meld. om at jeg ikke hadde nok access eller myndighet nok til å gjøre det.... er jo en grunn til at jeg spurte om en eller annen moderator kunne fjerne det da!

Send en PM (Private Message) til Per (http://forums.gathering.org/private.php?s=&action=newmessage&userid=1) og spør om han vil slette den for deg, og problemet er løst.

(iallefall innen 1-2dager vil jeg tro)

-Fanden