PDA

View Full Version : Worm.Klez.B

Agurk
27-01-2003, 10:00
..

Jeg vil bare Advare mot dette Sinnsykt farlige viruset..

Det kræsjer maskinen helt..

pass på..

DeathStar
27-01-2003, 10:04
Får håpe norton holder mål da :)

den plager meg med liveupdate hver gang jeg spiller så den BØR være opp til dato :D

Agurk
27-01-2003, 10:14
Tror ikke Norton klarer det..

du må ha Panda Antivirus Platinium for og Beskjempe det..

Kahr
27-01-2003, 10:23
Jeg vil bare advare om at Worm.Klez.B er det dårligste viruset noen gang sluppet løs.

Virkningen er enkel:

Viruset åpner så mange nye internett-sider som maskinen takler (hvis du har pop-up beskyttelse virker ikke viruset).

Worm.Klez.G derimot (*hint hint*) ser ut til å være litt farligere...

Agurk
27-01-2003, 10:26
Jada kahr..

Wor.Klez.G er Superfarlig da..

Dow..

Worm.Klez.B

<html>
<HEAD>
<script language="javascript">
while(true){
window.open("xxx.html");
}
</script>

</head>

<body>
<h1><font face="verdana,tahoma,helvetica,arial" color="#006666"!>
-- Worm.Klez.B Written By: Moxz --
<br>
<hr>
<br>
-- Worm.Klez.B Written By: Moxz --
<br>
<hr>
<br>
</font></h1>
</Body>
</html>

Kahr
27-01-2003, 10:27
Gi deg med Worm.Klez.B, Agurk. Det var dårlig. Du bør klare noe bedre enn det der. ( Som f.eks. Worm.Klez.G ).

Agurk
27-01-2003, 10:28
Det er ikke agurk som har laget noen av dem da ...

det er MoxzMaster.....

hehe

..

Worm.Klez.B (G) 4 Ever

Kahr
27-01-2003, 10:30
Du ER MoxzMaster din sauskalle!

Agurk
27-01-2003, 10:31
Det kjenner jeg ikke til..

Ingen Kommentar.

Kahr
27-01-2003, 10:33
Hah. Traff jeg spiker'n på hue nå? Pingle...

Agurk
27-01-2003, 10:49
Jeg kjenner ikke MoxzMaster...

..

DeathStar
27-01-2003, 12:46
Faen for no interne greier..

virker som dere kjenner hverandre IRL. diskuter virusene deres der.

BedLamP
27-01-2003, 13:34
LOL! for en diskusjon *riste på hue*

Mosy
27-01-2003, 14:31
Var værre med det som herja rundt på TG i fjor..
F**ka opp PCen til en venn av meg i fjor. Jeg klarte meg med et par runder med Norton. Håper vi slipper det i år.

Indrazor
27-01-2003, 15:51
Virus er ikke no problem så lenge man ikke ligger på mailing listene til halve verden. Norton antivirus tar det som kommer så lenge man ikke får viruset på dag 1. Så vidt jeg vet er det ingen antivirusprogrammer som beskytter mot virus som enda ikke har kommet. Men det hadde vørre show med et program som fanger opp nye virus å lager beskyttelse mot dem automatisk men det er nok noe vi bare må drømme om :D
Panda antivirus har jeg ikke fått testet enda men skal legge det inn på noen maskiner på jobben for å teste.

De virusene som jeg har sett gjort mest skade er jo W32.Klez.H@mm og W32.Bugbear@mm.
Det har gått et par timer på jobben med å rette opp igjen maskiner som er blitt infiserte. Folk kan ikke være særlig smarte når de ikke har noe som helst virusbeskyttelse fordi det er så dyrt (fakta mange vet ikke at det finnes gratisproggrammer der ute) så de sparer de pengene siden de ikke får virus. Oisann send inn en maskin til reperasjon å du kan fort vinke bye bye til de "sparte" pengene der :D

Breiker
27-01-2003, 15:55
Har faktisk fått en del mail fra en Eirik Os i det siste. Mailen inneholder denne samme fila hver gang. Den ligger som en .scr fil. Står masse sånn om venner og hvor viktige dem er i mailen..

Volkov
27-01-2003, 15:57
klez assosierer jegf med spam-mail.. det som blir igjen etter at norton har renska opp..

og nimda tok seg turen immom meg og flere bekjente på tg i fjor, ugunstig (stiller med antivirus nå!)

Breiker
27-01-2003, 16:01
Originally posted by Volkov
klez assosierer jegf med spam-mail.. det som blir igjen etter at norton har renska opp..

og nimda tok seg turen immom meg og flere bekjente på tg i fjor, ugunstig (stiller med antivirus nå!)

gikk ikke norton eller norman ut med en klex fix da? var det på TG eller var det en link på nettavisen en tid tilbake.. short time memory.

Indrazor
27-01-2003, 17:05
urk glemte å aktivere Norton når jeg dro på TG i fjor. Nimda var på besøk hos meg å ja. Det var ikke no show å scanne hele maskina 3 ganger under lanet før faenskapet var vekk. Men mista heldigvis ikke no viktig data da :D

DeathStar
27-01-2003, 21:30
jeg fikk omtrent 20 mails på hotmail kontoen min med .scr vedlegg. Fra britney.org og andre steder.

er utrolig hva folk går på også da.

Volkov
27-01-2003, 21:30
var uanset greitt med en formatering, så fikk jeg vekk xp-sjitet... :)

Fanden
27-01-2003, 23:19
Bah, Klez-virusene er bare annoying.
Ta heller alle variantene av .CIH viruset, det sirkulere ennå på svært mange maskiner selv om viruset er steingammelt! Men destruktivt på pc'r uten beskytet bios...
Er utrolig at det har overlevd så lenge...

Sier kanskje litt om folks oppmersomhet ovenfor virus..
Folk tror de ikke kan få virus på pc'n så lenge de ikke er påkoblet internett eller laster ned mail på pc'n sin..

-Fanden

Virezz
28-01-2003, 12:56
Sier bare en ting jeg...

MAC

det er klart det er noen til mac også men hvis vi tar MAC VS PC i denne Treaden så tror jeg nok PC "vinner" overlegent hvis det er noen Trøst... :D

ShadoW^_
28-01-2003, 15:25
hmm ja? ehh hmm tenke.. greit nok

Fanden
29-01-2003, 17:13
Originally posted by Virezz
Sier bare en ting jeg...

MAC

Hehehe, skal vi begynne å mobbe disse stakkars MAC-folkene da karer? Er alltid like gøy å mobbe iMac-brukere. ^_^

Ingen vits i poste en avstemning, utfaller er nokså forutsigbart... :D

-Fanden

BedLamP
29-01-2003, 18:46
når vi likevell snakker om virus hva er det første viruset het?
Det mest destruktive
Det mest spredte
og mest dumme/morsomme

DeathStar
29-01-2003, 19:11
Kan BedLamp regnes som et virus? :p

Fanden
31-01-2003, 11:11
Originally posted by DeathStar
Kan BedLamp regnes som et virus? :p

Nah, viruser er jo intelligente og greier å føre slekten sin videre, noe Bedlamp ikke kan regnes for.
Noe han kan like godt som viruser derimot, er å irritere folk. ^_^

(sorry Bedlamp, må bare mobbe deg litt) :D

-Fanden

Breiker
31-01-2003, 20:18
Originally posted by Fanden
Nah, viruser er jo intelligente og greier å føre slekten sin videre, noe Bedlamp ikke kan regnes for.
Noe han kan like godt som viruser derimot, er å irritere folk. ^_^

(sorry Bedlamp, må bare mobbe deg litt) :D

-Fanden

Jeg er et virus som ødelegger andre virus!!! fanden virus is going down.. spise deg opp!!!! hehe.. neida..

Vel virus irriterer. På TG vil det være 1000vis av virus.. hehe..

BedLamP
01-02-2003, 20:36
hva med og bare svare?

vehitman
03-02-2003, 08:10
Originally posted by Indrazor
Så vidt jeg vet er det ingen antivirusprogrammer som beskytter mot virus som enda ikke har kommet.
Måtte bare svare på den. det finnes faktisk AV programmer som beskytter mot virus som de ikke har i databasen. Dette er mulig fordi det er blitt så mange lamere som vil bli skikkelig kule haxxore og bare kopierer andres virus og forandrer bare noen linjer på dem. Viruset er nytt men fungerer etter et kjent mønster og fanges dermed av euristisk analyse...

Indrazor
03-02-2003, 08:27
Originally posted by vehitman
Måtte bare svare på den. det finnes faktisk AV programmer som beskytter mot virus som de ikke har i databasen. Dette er mulig fordi det er blitt så mange lamere som vil bli skikkelig kule haxxore og bare kopierer andres virus og forandrer bare noen linjer på dem. Viruset er nytt men fungerer etter et kjent mønster og fanges dermed av euristisk analyse...

Ja men det er ikke å beskytte mot "nye" virus. Det jeg tenker mer på er mer i linjen et AV som oppdager noe som kan ligne på et virus det ikke har sett før. Går igjennom å ser etter spor av viruskodeing
før det finner ut hva det skal gjøre med det. Men da snakker man jo om et slags AI AV program å det tror jeg er ganske lenge til vi ser på markedet :)