PDA

View Full Version : Er det ikke på tide med oppdatering på sida?

Jonte
24-01-2003, 11:10
Hva er det egentlig arrangørene for TG03 holder på med? De har ikke klart å komme med NOE informasjon som er nyttig på sida enda...

Jeg synes det er på tide med litt info snart, spesielt om hvor TG03 skal holdes i år.

På forhånd takk.

vehitman
24-01-2003, 11:17
Hadde vært fint med å få vite hvor. Og når bilettene kommer osv. det er jo det viktigste for å ikke å gå glipp TG i år. Og det er hovedmålet mitt nå....

DeathStar
24-01-2003, 11:19
Det er kanskje på tide ja.

Fanden
24-01-2003, 13:04
Slapp av folkens, det er over 80dager til The Gathering 2003 begynner, ha litt tålmodighet da...
Det er 99,5%sikkerhet for at TG vil bli avholdt i VikingSkipet i hamar, og billettene blir sikkert sluppet ca 1 1/2 måned før det hele starter.
Og med 99,9% sikkerhet vil jeg tro at www.partyticket.net (http://www.partyticket.net) er stedet billettene blir solg ifra.

-Fanden

DeathStar
24-01-2003, 14:42
Slappe av? why?`:p greit å vite ting.

Breiker
24-01-2003, 15:31
Hva om det ikke har skjedd noe som dere trenger å vite?? Har dere tenkt på det? TG03 er ennå i startgropa. Mer info kommer nærmere påsken. Det virker som dere ikke har vært på TG før!
Det er ikke alt som er vits i å legge ut heller. D'arcy har nok å gjøre fra før av.

Og hva bryr dere dere egentlig om? Bra LAN eller bra oppdatert hjemmeside?

BedLamP
24-01-2003, 16:46
ta det med ro? vi er nerder/geeks TG er en av de største begivenheten i data verdenen i norge, kanke ta det med ro med slikt

Breiker
24-01-2003, 16:56
Originally posted by BedLamP
ta det med ro? vi er nerder/geeks TG er en av de største begivenheten i data verdenen i norge, kanke ta det med ro med slikt

tror heller at en nerd bryr seg om det som skal skje. ikke hva folk holder på med!

Mosy
24-01-2003, 20:46
Originally posted by BedLamP
En EKTE nerd (les: ikke Bedlamp) kjenner jo til hvor viktig TG er. Følgelig vet han da at TG forekommer uansett om siden opdateres eller ikke... TG=42 (for de som fatta den..)

Onkel Ballong
26-01-2003, 14:32
Er det noen andre enn meg som har lagt merke til hvordan ventetiden på billetter osv. har blitt lenger og lenger de siste åra?

Altså, før TG98 så begynte de og mekke på sida rundt September/Oktober, og vi visste hvor det skulle være rundt Oktober/November.

Lille julaften var jeg på postkontoret og hentet TG-billetten min.

Nå for tida har knapt nok en midlertidig side kommet opp rundt juletider :D

Men men, som Fanden sier, det er fortsatt 79 dager 17 timer 27 minutter og 28 sekunder igjen til TG... :D

Surfaced
26-01-2003, 15:19
bedre at crewet bruker tiden på å lage et bra LAN enn å sitte å oppdatere siden konstant...

ShadoW^_
26-01-2003, 15:54
la dem stuke, det dem er best til=)
er jo lenge til lanet enda... ikke vits å stresse.

Breiker
26-01-2003, 18:46
Istedet for å vente på at TG skal starte og når billettene kommer ut så har jeg heller begynt å planleggem in egen tur...

Fanden
26-01-2003, 20:10
Originally posted by Breiker
Istedet for å vente på at TG skal starte og når billettene kommer ut så har jeg heller begynt å planleggem in egen tur...
hehe, det begynte jeg med straks TG2002 var over, skrev ned liste over ting som skulle gjøres og hva som måtte ordnes før avreise. ^_^

-Fanden

DeathStar
27-01-2003, 10:12
Det virker som dere ikke har vært på TG før!

stemmer :)

Fanden
27-01-2003, 23:57
Jaja DeathStar, da har du noe å glede deg til, og samtidig grue deg til.
Grue deg til om du greier å få tak i billett og stanken av svette nerder hvis du kommer deg til TG. ^_^

-Fanden

ShadoW^_
28-01-2003, 07:53
har ikke vært på tg før jeg heller... gleder meg til svette illeluktene cs nerder som skriker omg... gruer meg sikkelig til vill leeching og masse gaming.

DeathStar
28-01-2003, 09:00
Originally posted by Fanden
Jaja DeathStar, da har du noe å glede deg til, og samtidig grue deg til.
Grue deg til om du greier å få tak i billett og stanken av svette nerder hvis du kommer deg til TG. ^_^

-Fanden

Jeg har vært på store lan før. så stanken av svette nerder er ikke no nytt desverre.

Breiker
28-01-2003, 10:42
Originally posted by Fanden
hehe, det begynte jeg med straks TG2002 var over, skrev ned liste over ting som skulle gjøres og hva som måtte ordnes før avreise. ^_^

-Fanden

Det første jeg gjorde var å ta meg litt fri fra skjermen og tok tid til masse søvn. ahh så digg det var. og så var det russetid. og etter russetiden var det eksamen og så var det litt militærtjeneste ( som jeg ennå driver med ) og så begynte jeg å planlegge!

Breiker
28-01-2003, 10:43
Originally posted by DeathStar
Jeg har vært på store lan før. så stanken av svette nerder er ikke no nytt desverre.

Okay du har sikkert vært på storelan men hvor store egentlig? store som i rundt en 500-1500stk? Fordi det antallet kan ikke måle seg med 4500 svette nerder i en hall! Tro meg jeg vet.

Fanden
28-01-2003, 12:16
Selv om det er ganske god ventilasjon i vikingeskipet så kjenner du at det henger en stank over hallen på dag3 etter du har vært ute og kjent åssen frisk luft føles igjen.

De fleste gangene har Crewet løst dette med å åpne opp portene i begge ender av skipet noen timer, men til stor klaging ifra dem som sitter nærmest portene, for de får den kalde trekken rett på seg... ^_^

-Fanden

BedLamP
28-01-2003, 12:38
Ventilasjonen er ganske bra ja, men det blir så pokkers kaldt der inne, satt med jakke og genser hel tia ca

Jonte
29-01-2003, 17:18
Akkurat det blir vel ikke så stort problem i år siden TG arrangeres langt utti april.

Volkov
29-01-2003, 17:25
med det klimaet vi har nå for tida ville jeg ikke vært for sikker på åssen været blir i påska... kan slå mange veier!

Fanden
29-01-2003, 17:35
Originally posted by Volkov
med det klimaet vi har nå for tida ville jeg ikke vært for sikker på åssen været blir i påska... kan slå mange veier!

Tja, dette er hamar vi snakker om altså, har mine tvil på at det blir noe særlig varmt, må nok en kraftig klimaforandring til... ^_^

-Fanden

BedLamP
29-01-2003, 18:44
ifjor var det jo ganske mildt klima egentlig, men ikke direkte varmt

DeathStar
29-01-2003, 19:18
Okay du har sikkert vært på storelan men hvor store egentlig? store som i rundt en 500-1500stk? Fordi det antallet kan ikke måle seg med 4500 svette nerder i en hall! Tro meg jeg vet.

Ja var noe rundt 1000-1500

NorthLAN 01 er det største.

gleder meg som en hest anywayz :D så litt hestelukt går bra.

Breiker
29-01-2003, 19:44
Originally posted by DeathStar
Ja var noe rundt 1000-1500

NorthLAN 01 er det største.

gleder meg som en hest anywayz :D så litt hestelukt går bra.

Hehe kommer du på riktig plass på tg er det ikke hestelukt du kjenner. du kjenner noe som gjør at du skulle håpe at det var hestelukt!

Volkov
29-01-2003, 20:51
kan ikke si det lukta så ille rundt meg i fjor (satt dog ytterst på rad 12 og jeg dusja HVER dag!)

men litt drittlukt får man regne med!

D`Arcy
29-01-2003, 23:14
just a comment - det skjer store forandringer i organisasjonen
fortiden, alt for å gjøre TG bedre. Derfor tar det også litt mer tid
før info kommer, og jeg håper dere klarer å leve med det. :)
Lover dog at info om partyplace og tickets og slikt vil bli lagt opp
sekundet det blir fastsatt og offisielt :)

Breiker
30-01-2003, 09:39
Originally posted by D`Arcy
just a comment - det skjer store forandringer i organisasjonen
fortiden, alt for å gjøre TG bedre. Derfor tar det også litt mer tid
før info kommer, og jeg håper dere klarer å leve med det. :)
Lover dog at info om partyplace og tickets og slikt vil bli lagt opp
sekundet det blir fastsatt og offisielt :)

Hehe.. den er grei toru.. ehh d'arcy. hehe. du ligner faktisk litt på den avataren din!

Ops.. nå får jeg sikkert deng!

HellBoy
30-01-2003, 17:23
Hehe.. den er grei toru.. ehh d'arcy. hehe. du ligner faktisk litt på den avataren din!

Ops.. nå får jeg sikkert deng!

tjah, hårfargen stemmer nesten, men avataren hennes minner meg mer om Alice (fra American McGee's Alice), og etter hva jeg vet så pleier d'arcy hverken å løpe rundt i slakte katter og annet pakk med en stor kjøttøks, og hun snakker ei med gale kaniner.

D`Arcy
30-01-2003, 20:17
Originally posted by HellBoy
vet så pleier d'arcy hverken å løpe rundt i slakte katter og
annet pakk med en stor kjøttøks, og hun snakker ei med gale
kaniner.

Men, om jeg kunne (slakte katter og snakke med gale kaniner),
så ville jeg gjort det. Damdamtaaa! :)
Mmmm, menne, seriously, jeg syns avataren min er supersøt.
Tar selvfølgelig alle sammenligninger som store komplimenter.