PDA

View Full Version : The real arne...

Jrgen
23-01-2003, 14:28
Jeg har faktisk den sanne historein bak Arne... Arne startet i røyken der noen gutter fant ut at mannen som jobbet i bedriften til faren hadde et jævlig fett navn, og begynte å si dette ganske ofte. På tg klikka pcen til den ene av disse guttene og han skrek arne sammen med resten av røykenfolka.... :D

Fanden
23-01-2003, 14:35
Av en eller annen grunn er jeg skeptisk til den historien/teorien.. ^_^

Jeg tror Arne oppsto spontant på en stor data-samling der noen av nerdene som ikke fikk lov til å ta med inn sine monster-høytalere
kjedet seg så forferdelig at de begynte å rope ut tilfeldig valgte navn, og Arne ble den naturlige vinner, nærmeste konurent var vel Bjarne.

Eller kanskje ikke....

-Fanden

Jrgen
23-01-2003, 15:21
Seriøst!! det er helt sant!!

Volkov
23-01-2003, 15:36
*forhøresegmedRøykenfolkmankjenner*

aldri hørt den storyen før.. selv om jeg satt sammen med masse røykenfolk i fjor...

Wibla
23-01-2003, 15:44
Originally posted by Volkov

aldri hørt den storyen før.. selv om jeg satt sammen med masse røykenfolk i fjor...

Så da kan vi vel avslutte threaden med at storyen er oppspinn? :)

Fanden
23-01-2003, 15:47
Jepp, oss kloke og vise TG-veteraner vet best hva som er sant av hva som er oppspinn.. ^_^

-Fanden

Jrgen
23-01-2003, 15:49
Originally posted by Volkov

Spør martin stil***by.... hvis u vet hvem det er... han sa det til meg... at han og en kamerat startet det.....

Breiker
23-01-2003, 17:33
Originally posted by Jrgen
Jeg har faktisk den sanne historein bak Arne... Arne startet i røyken der noen gutter fant ut at mannen som jobbet i bedriften til faren hadde et jævlig fett navn, og begynte å si dette ganske ofte. På tg klikka pcen til den ene av disse guttene og han skrek arne sammen med resten av røykenfolka.... :D

hva får deg til å tro at det er slik det er? hvilket år er dette snakk om f eks. kan det ha hendt tidligere på andre lan? noen gang tenkt på det? Tror ikke på det du sier der!

Volkov
23-01-2003, 17:55
Originally posted by Wibla
Så da kan vi vel avslutte threaden med at storyen er oppspinn? :)

får nå faktisk bekrefta fra en røykenfyr at det stemmer... en til! 2 røykenfolk går god for det.. da stemmer det nok!

/me innrømmer å ha tatt feil..!

HaanZ
23-01-2003, 18:21
Ja, da er det sant da.... Lurer på kor mange historier eg har høyrt nå. Ein var at det var telefon til ein person som heitte Arne. Han låg på tribuna og sov mens kameraten ropte på han. Fleire starta og rope før han til slutt reagerte...

Breiker
23-01-2003, 18:35
Originally posted by HaanZ
Ja, da er det sant da.... Lurer på kor mange historier eg har høyrt nå. Ein var at det var telefon til ein person som heitte Arne. Han låg på tribuna og sov mens kameraten ropte på han. Fleire starta og rope før han til slutt reagerte...

det var faktisk en av de første historiene som jeg hørte. tror mer på den enn at noen røykere snakker om en kar som heter arne på jobben til faren til han ene røykern!

the_bar0n.
23-01-2003, 21:14
tror på det med han sovende karen det er det første jeg å hørte

Indrazor
23-01-2003, 23:33
Første historia jeg hørte om arne var at det rett å slett var noen som lette etter en fyr som hette anre. De gikk rundt å ropte på arne å fler å fler hengte seg på.
Men den kan ikke bekreftes det er bare en av de mange histoiene jeg har hørt.

depex
24-01-2003, 00:27
såvidt jeg vet er arne en fyr som var i tgcrew som noen ropte på... hellboy eller noe kan sikkert bekrefte det hvis det stemmer.

Breiker
24-01-2003, 00:37
Originally posted by depex
såvidt jeg vet er arne en fyr som var i tgcrew som noen ropte på... hellboy eller noe kan sikkert bekrefte det hvis det stemmer.

Det er ingen som kan bekrefte det, Det er ingen som vet når det startet og hva grunnen var!

DeathStar
24-01-2003, 08:03

hørtes vel ut som den beste historien hittil

HaanZ
24-01-2003, 10:42
I know the story behind Arne, who wants to touch me? I SAID WHO WANTS TO TOUCH ME!!! :mad:

termos
24-01-2003, 10:46
Ikke jeg :)

Fanden
25-01-2003, 14:34
I know the story behind Arne, who wants to touch me? I SAID WHO WANTS TO TOUCH ME!!! :mad:

Jeg ville ikke tatt på deg selv om jeg hadde arbeidshansker på!!
Og historien bak Arne er og blir en halveis urban legende, eneste forskjellen mellom Arne og en ekte urban legende er at Arne bare sirkulerer i nerde-miljøene... ^_^

-Fanden

Breiker
25-01-2003, 14:44
Originally posted by Fanden
Jeg ville ikke tatt på deg selv om jeg hadde arbeidshansker på!!
Og historien bak Arne er og blir en halveis urban legende, eneste forskjellen mellom Arne og en ekte urban legende er at Arne bare sirkulerer i nerde-miljøene... ^_^

-Fanden

det stemmer. arne ( the real arne tha one and only) is a saint!
Ingen kommer noen gang til å bevise historien. Akkurat som ingen kan bevise/bekrefte at Gates har en addbug knapp på kontoret sitt!

JediBT
25-01-2003, 20:28
Den ekte historien er at det på TG01 var en som het Arne og var fra Hønefoss som lå og sov. Så begynte kameratene å rope på han og resten av salen fulgte etter.

TG02 var JediBT så utrolig frustrert over at ingenting virket.. TG02 tok rett og slett ikke av, i ren frustrasjon husket han en ting som tok av forrige TG, slang seg bakover og skrek Arne alt han orket..

Og han fikk svar.

Resten er historie.

Sjekk ut Arne fanpagen min her:

http://home.online.no/~bjo-han6/arne.htm

(Hvis jeg møter noen av dere jugende Røykenfolka som prøver å stjele Arne skal jeg kappe av dere ballene og rive av dere trynet.)

Breiker
26-01-2003, 11:06
Originally posted by JediBT
Den ekte historien er at det på TG01 var en som het Arne og var fra Hønefoss som lå og sov. Så begynte kameratene å rope på han og resten av salen fulgte etter.

TG02 var JediBT så utrolig frustrert over at ingenting virket.. TG02 tok rett og slett ikke av, i ren frustrasjon husket han en ting som tok av forrige TG, slang seg bakover og skrek Arne alt han orket..

Og han fikk svar.

Resten er historie.

Sjekk ut Arne fanpagen min her:

http://home.online.no/~bjo-han6/arne.htm

(Hvis jeg møter noen av dere jugende Røykenfolka som prøver å stjele Arne skal jeg kappe av dere ballene og rive av dere trynet.)

Mener jeg hørte arne på 00 også jeg! 99 og!

DeathStar
26-01-2003, 12:34
Arne er tull, og det er ikke no å skryte av hvis du virkelig startet det. uansett kan ingen bevise hvem som startet det

Arne har i all tid vært en "morsomt" navn. i stil med Bjarne, Kåre osv.

Vi alle husker jo Arne fra Bare Egil..

JediBT
26-01-2003, 16:54
Originally posted by Breiker
Mener jeg hørte arne på 00 også jeg! 99 og!

Da husker du feil, men det er gøy at legenden har vokst så enormt.. :)

Snart sier vel folk at Arne grunnla TG, at Arne oppdaget Amerika, at Arne var det Gud sa for å skape verden..

Moro :)

Breiker
26-01-2003, 18:44
Originally posted by JediBT
Da husker du feil, men det er gøy at legenden har vokst så enormt.. :)

Snart sier vel folk at Arne grunnla TG, at Arne oppdaget Amerika, at Arne var det Gud sa for å skape verden..

Moro :)

vel jeg har hørt den før det året du sier i hvertfall.