PDA

View Full Version : Fylle-surfing/chatting?

Fanden
23-01-2003, 14:19
Hvor mange av dere har surfet, chattet eller spilt på nett i fylla?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg har gjordt alle de overnevnte tingene, med noe varierende suksess.. ^_^

Hva er deres erfaringer med slikt?
Husk å være ærlige, ingen slike overdrivelser som "jeg var skikkelig 1337 i CS/Q3/UT i fylla"-ting. :D

-Fanden

MiZzPeNtA
23-01-2003, 14:42
det har nok blitt en del fyllechatting og muligens surfing.. trokke jeg har spilt på fylla enda.. kan ha noe med saken å gjøre at jeg ikke kan spille hjemmefra.. og at fulle mennesker ikke slipper inn på nettcafeer:rolleyes:

phunkee
23-01-2003, 14:58
Nope aldri brukt PC i fylla. Ser da bort ifra de gangene PCer blir brukt til å styre musikken på fester.

Er vel noe av det siste jeg tenker på når jeg kommer hjem mitt på natta.

termos
23-01-2003, 15:09
Jeg er den eneste som er avholdsmann, så langt.

Fanden
23-01-2003, 15:11
Jøss, en avholdsman! Sjeldent syn i disse rusbrus-tider. ^_^

-Fanden

Wibla
23-01-2003, 15:19
Må nok melde meg skyldig.. både ircet, surfa og spilt i fylla.. med varierende resultat ( hehe :D )

Volkov
23-01-2003, 15:39
irca i fylla, ja, spillt: ja, hvis planetarion regnes som spill...

alltid like kjipt med irclogger dagen derpå!

Wibla
23-01-2003, 15:42
Launche attacks i PA i fylla er ikke helt genialt.. går og legger seg etterpå, og våkner 9 timer etter bare for å oppdage at hele attackflåten ble most i første tick :D

DeathStar
23-01-2003, 15:43
irc: Ja. UT: Ja.

jeg burde også svare på at jeg er under 18 og ikke har lov :)

fyller 7 april \o/

Fanden
23-01-2003, 17:15
Originally posted by DeathStar
irc: Ja. UT: Ja.

jeg burde også svare på at jeg er under 18 og ikke har lov :)

fyller 7 april \o/

Hehe, ante meg at noen ville svare det, men jeg unnlot å lage en egen option for den, ville blitt så mye å velge imellom for folkene som skulle stemme. ^_^

-Fanden

HellBoy
23-01-2003, 18:21
Hva med de som ikke fyller da, men som bare kosedrikker på LAN? En ting er å være sørpe full, synes det burde vært lagt inn en mellomting mellom "spilt i fylla" og "holder alkohol og pc adskilt"...

phunkee
23-01-2003, 18:58
fylla er fylla, har du kun hatt ett par-tre halvlitere på et lite LAN elns så må det gå under "Nei, jeg holder alkohol og data strengt adskilt!" selv om det ikke er 100% korrekt.

merilin
23-01-2003, 20:53
Jeg har ikke chattet eller no i fylla, men sett mange gjør det.. hehe.. artig når de sier at de IKKE er full.. men skriveleifene sier noe annet. så er det jo også morsomt å vise loggen dagen derpå ;)

BedLamP
23-01-2003, 20:59
Jeg er avholdsmenneske og stolt av det

merilin
23-01-2003, 21:06
Najs BedLamP :D
jeg er nemlig avholds jeg også. Det er kulere enn å ligge og spy dagen derpå og være helt råtten :p

Indrazor
23-01-2003, 23:39
Er nok skyldig i det meste her. Men tror ikke jeg har chattet i fylla... Derimot i mine PA tider postet jeg MASSE drit på message boardet pluss at jeg tok livet av minst en alliance vi hadde :) upps!!

Derimot spille i fylla har blitt en vanlig sak. Kommer jeg hjem tidlig (3-4 tia) fra en fæst uten noe form for underholdning (damer) så kan man slenge seg ned å fyre opp en runde UT2003 eller BF. Det er utrolig kult å fyllefly på BF. Variable resultater men dog morsomt.

Breiker
23-01-2003, 23:42
Spilte cs og satt på irc ganske drita ja. Hehe.. ganske moro faktisk. Spydde heldigvis ikke. Kom fra fest. PCn stod på. Folk jeg kjente var der så jeg starta å sitte der jeg. så ble det litt cs spilling som gikk rett på tryne!

ShadoW^_
24-01-2003, 08:18
been there done that... mycke moro ein smule tragisk menmen...

HaanZ
24-01-2003, 08:31
Det er så ekstremt artig å spele når ein er full. Blir nesten kjedeleg å gå tilbake til edru tilstand da...

DeathStar
24-01-2003, 08:50
virker som man får spider-senses avogtil. Noen sier de får bedre aim. Jeg må inrømme at jeg lever meg mer inn, mer oppmerksom på ting som skjer, og får mere feeling. men dodger inn i vegger og aimer ikke fullt så bra :)

HaanZ
24-01-2003, 10:27
Men ein ting som er veldig tragisk er: Dei som er fulle, går inn på chatting og roper det ut til alle og einkvar. Fjortis de Luxe

Xell
24-01-2003, 13:08
Originally posted by arwen
Najs BedLamP :D
jeg er nemlig avholds jeg også. Det er kulere enn å ligge og spy dagen derpå og være helt råtten :p

All respekt for mennesker som gjør et slikt valg. Har ingen ting i mot det. Alle bør få ta personlige valg, og respektere at andre også har sine personlige valg. Men jeg må da også si at det er veeeeeelldig langt mellom det å være avholds og det å være fyllesjuk hver gang man har konsumert alkohol. Det går faktisk tillogmed ann å drikke vin/øl/sprit/rusbrus osv uten å bli drita. Et glass vin til en god middag eller noen drinker i hyggelig lag fører skjeldent til at man spyr.

Eller må jeg si meg skyldig i å ha opperert PC i påvirket tilstatsnd. Jeg spiller skjeldent (nær aldri), men har nok tatt turen innom IRC etter å ha kommet hjem fra byen.

Fanden
24-01-2003, 13:28
Ahh, godt å se at flesteparten er like ille som meg, hehe. :D
Men som sagt, det finnes mellomting ifra edru til sørpe full, det sistnevnte er ikke noe spesielt gøy.
Men å være "god & brisen" er ganske artig, da har man iallefall litt kontroll over tingene man gjør og husker dagen derpå hva som ble gjordt. ^_^

-Fanden

Indrazor
24-01-2003, 13:51
Å spille når man er sørpe full er ikke så morsomt nei. Men når man er godt i farta er det utrolig show. Gode minner fra en Doom2 kamp mellom meg og en kamerat. Vi satt på hver side av et bord å spilte. Bynte å gå hardt for seg etterhvert som kampen spredte seg utenfor maskinene. Kaste korker (å andre ting som var i nærheten) på motstanderen som en avledningsmanøver osv.... utrolig morsomt :D

the_bar0n.
25-01-2003, 01:22
vel du sitter rolig å denger alle vennene dine i ett spill som cs\q3\sc , så hva kan du gjøre jo drikke litt så blir det mye mer utfordrene å spille mot dem :)

HellBoy
25-01-2003, 09:55
Originally posted by arwen
Det er kulere enn å ligge og spy dagen derpå og være helt råtten :p

...man må ikke nødvendigvis være røten dagen derpå, det kommer bare annpå hvorvidt man faktisk kan drikke, og kjenner sine grenser... det er farlig lite mellom "fin i formen" og "brukte natta med hue' i en dass". Jeg har heldigvis bare vært hungover en gang, og etter det skjønte jeg at jeg aldri mer skulle drikke øl. Sprit er fint :)

Fanden
25-01-2003, 13:28
Originally posted by HellBoy
Jeg har heldigvis bare vært hungover en gang, og etter det skjønte jeg at jeg aldri mer skulle drikke øl. Sprit er fint :)
Jøss, endelig en som virkelig har forstått seg på drikking.
Det var som om jeg skulle ha sagt det selv!

-Fanden

PS:
Jeg skal ut på by'n i trondheim i kveld, så vært obs hvis det dukker opp noen snåle poster på forumet iløpet av natta.. :p

merilin
26-01-2003, 00:32
...man må ikke nødvendigvis være røten dagen derpå, det kommer bare annpå hvorvidt man faktisk kan drikke, og kjenner sine grenser... det er farlig lite mellom "fin i formen" og "brukte natta med hue' i en dass". Jeg har heldigvis bare vært hungover en gang, og etter det skjønte jeg at jeg aldri mer skulle drikke øl. Sprit er fint :)

du har rett i det at man ikke alltid er dårlig dagen derpå. første gang på fylla blacka jeg. dagen derpå var jeg i fin form men psyken.. ikke helt bra :P det var første og siste gang.

Onkel Ballong
26-01-2003, 00:40
Lite drikking og spilling, om det blir noe, har jeg en tendens til og sovne foran PC'en :D

Det gikk vel i litt annet enn bare øl der vel? :D

HellBoy
26-01-2003, 09:34
Originally posted by Onkel Ballong
Det gikk vel i litt annet enn bare øl der vel? :D

Ja, men jeg begynnte med noen øl, og jeg takler ikke øl what-so-fucking-ever. Men problemet begynnte vel når jeg fikk i meg såpass mye sprit at jeg krevde mer fra alle som hadde sprit, og ettersom få av de hadde sett meg full før, så de gav jo meg sprit gladlig, og da gikk det dritt. Det var egentlig greit, for etter det lærte jeg meg og drikke, og har aldri vært hungover etter det :)

Breiker
26-01-2003, 11:03
Ja, men jeg begynnte med noen øl, og jeg takler ikke øl what-so-fucking-ever. Men problemet begynnte vel når jeg fikk i meg såpass mye sprit at jeg krevde mer fra alle som hadde sprit, og ettersom få av de hadde sett meg full før, så de gav jo meg sprit gladlig, og da gikk det dritt. Det var egentlig greit, for etter det lærte jeg meg og drikke, og har aldri vært hungover etter det :)

Vel 1 "bad trip" så lærer man seg å drikke skikkelig. Sånn her også.. drita full og mer enn det. trodde jeg skulle etse fra innsiden og ut!

Onkel Ballong
26-01-2003, 14:19
Originally posted by Breiker
Vel 1 "bad trip" så lærer man seg å drikke skikkelig. Sånn her også.. drita full og mer enn det. trodde jeg skulle etse fra innsiden og ut!
Enig. Etter å ha blitt kjørt hjem av sjukebil natt til 17. mai, har jeg gitt opp å drikke sprit :D

Fanden
26-01-2003, 17:48
Originally posted by Onkel Ballong
Enig. Etter å ha blitt kjørt hjem av sjukebil natt til 17. mai, har jeg gitt opp å drikke sprit :D

Hoho, that's bad! =)
Da er du rimelig drita når du blir kjørt hjem av sykebilen..
Men men, min første natt med ubegrenset sprit var helt fin husker jeg, helt til jeg var 50meter ifra huset, alt etter det er borte fram til neste dag... Enough said.. ^_^

-Fanden

Fanden
26-01-2003, 18:22
Ble foresten ikke noe fylle-posting på meg i går kveld, orket ikke å sette meg ned ved pc'n da jeg kom tilbake ifra by'n, la meg ned på senga og sovet iløpet av 10sekunder... :p

-Fanden

Breiker
26-01-2003, 18:32
Originally posted by Fanden
Ble foresten ikke noe fylle-posting på meg i går kveld, orket ikke å sette meg ned ved pc'n da jeg kom tilbake ifra by'n, la meg ned på senga og sovet iløpet av 10sekunder... :p

-Fanden

var sammen med fattern i oslo i går å så 8mile. Utrolig bra film. tok en øl etterpå og.. mm digg!