PDA

View Full Version : Hvordan kommer du deg til TG03?

Breiker
23-01-2003, 08:25
Hvordan kommer du deg til TG03?

skoen
23-01-2003, 08:33
Kommer nok til å sette meg på en av disse bussene som kjører til stedet fra Stavanger.

MiZzPeNtA
23-01-2003, 08:41
Jeg tror jeg satser på å få lappen! i så tilfelle så stikker man av med bilen til far, og tar turen til tg:D

Indrazor
23-01-2003, 09:46
Blir vel en liten Roadtripp kan jeg tenke meg. Jeg var sjofør i fjor så i år skal jeg nok ikke kjøre. Skal derimot få tak i en overbygd tilhenger som vi skal bruke for å frakte utstyret nedover.

HaanZ
23-01-2003, 10:16
Køyrer med vennegjengen :)

Wibla
23-01-2003, 10:39
Kjøre selv.. om vi skal dra, da.. ( tvilsomt om ting går i orden med penger osv. innen den tid :( )

Mosy
23-01-2003, 13:13
Heh

Blir kjørt av far min jeg...
har ikke lappen så da blir det slik. (Er dessuten bare 17;))

Panther
23-01-2003, 13:37
Hauekli ekspressen :D

Fanden
23-01-2003, 13:52
Kjører selv med egen bil, den fryktede blå mazda 626! :D

Skal vel kanskje ta med en kamerat eller to på lasset, planlegger å låne henger for å få plass til stoler, mange Cola-brett, høytalere, madrasser, 3 stk 19" skjermer, etc.
Er utrolig hva som kan presses inn i en mazda 626 egentlig, men i år blir det litt for mye tror jeg.. :p

-Fanden

Breiker
23-01-2003, 13:56
Originally posted by Fanden
Kjører selv med egen bil, den fryktede blå mazda 626! :D

Skal vel kanskje ta med en kamerat eller to på lasset, planlegger å låne henger for å få plass til stoler, mange Cola-brett, høytalere, madrasser, 3 stk 19" skjermer, etc.
Er utrolig hva som kan presses inn i en mazda 626 egentlig, men i år blir det litt for mye tror jeg.. :p

-Fanden

kjørte mot en sånn en i går. han måtte gi seg fort ja. holdt følge opp til 170 men så ble han borte i støvet mitt!

Fanden
23-01-2003, 14:47
Originally posted by Breiker
kjørte mot en sånn en i går. han måtte gi seg fort ja. holdt følge opp til 170 men så ble han borte i støvet mitt!

hehe, det måtte vært en 1.6L utgave av 626'n, for 2.0 er et villdyr når du justerer litt på tenningen. =)
Gjør 205, men med bare 4trinns girkasse låter det mildt sagt underlig under panseret da. :D

-Fanden

Breiker
23-01-2003, 15:55
hehe, det måtte vært en 1.6L utgave av 626'n, for 2.0 er et villdyr når du justerer litt på tenningen. =)
Gjør 205, men med bare 4trinns girkasse låter det mildt sagt underlig under panseret da. :D

-Fanden

ehh.. jeg har dratt fra turbolada opel calibra. Denne bilen her var ingen 1.6 og og den hadde over 4 gir. så det på den. men bilen kan ikke ha helt god under panseret. og den ble borte!

DeathStar
23-01-2003, 16:46
Jeg fyller 7 april, men får nok ikke lappen før Tg uansett så håper på noen sjåfører melder seg, enten far/mor/bror eller no kompiser som skal oppover :)

Breiker
23-01-2003, 17:19
Originally posted by DeathStar
Jeg fyller 7 april, men får nok ikke lappen før Tg uansett så håper på noen sjåfører melder seg, enten far/mor/bror eller no kompiser som skal oppover :)

Gled deg til du får den. alt blir så mye bedre da. du blir så mye firere. trenger ikke å kjøre offentlig eller få noen til å kjøre deg. ahh og så kan du kjøre fort. veldig fort!

HellBoy
23-01-2003, 18:22
/me hitches a ride with the allmighty Onkel Ballong :)

eirik
23-01-2003, 18:25
Det kommer nok ann på hvor det blir, men blir vel mamma eller pappa som må opp tidlig for å kjøre.

Surfaced
23-01-2003, 21:45
syns det var dårlig at det ikke var mulighet for å vote helikopter i pollen.. --v
:D
Neida... Får vel skyss med noen kompiser som skal dit.. Eller kanskje buss..vi får se :)

Breiker
23-01-2003, 22:02
Originally posted by Surfaced
syns det var dårlig at det ikke var mulighet for å vote helikopter i pollen.. --v
:D
Neida... Får vel skyss med noen kompiser som skal dit.. Eller kanskje buss..vi får se :)

1 som har helikopterskyss mens de andre har bil.

HaanZ
24-01-2003, 10:41
du, om du har du en råsa helikåpter? Bara undrade, skulle hatt ride till TG detta år

vehitman
24-01-2003, 10:48
Døkk glømte jo muligheten med å sykle til TG. Kunne vart artig det.
Men tanken på 50 kg utstyr o.l. hengende bak på sykkelen er egentlig noe skremende, så jeg får heller leie meg en bil eller no'...

Breiker
24-01-2003, 10:54
Originally posted by vehitman
Døkk glømte jo muligheten med å sykle til TG. Kunne vart artig det.
Men tanken på 50 kg utstyr o.l. hengende bak på sykkelen er egentlig noe skremende, så jeg får heller leie meg en bil eller no'...

Du får henger på sykkelen der kan du ta med alt av saker som du vil.
Og jeg gadd ikke sette opp helikopter og sykkel. Sjansen for at noen tar det er liten.

Helikopteret tror jeg ikke får lov til å lande i området heller!

vehitman
24-01-2003, 11:01
Er man flink med fallskjerm, så gjør ikke landeforbud noenting...

*** BДB ***

Breiker
24-01-2003, 11:03
Er man flink med fallskjerm, så gjør ikke landeforbud noenting...

*** BДB ***

jepp fallskjerm og alt av utstyr. går nok rett i bakken det ser du. Og det er vel heller ikke så trykt å hoppe i fallskjerm fra helikopter.

vehitman
24-01-2003, 11:10
jepp fallskjerm og alt av utstyr. går nok rett i bakken det ser du. Og det er vel heller ikke så trykt å hoppe i fallskjerm fra helikopter.
Det er derfor man må være flink!!!

Breiker
24-01-2003, 12:11
Det er derfor man må være flink!!!

du kommer sikkert til å deise rett i bakken!

Fanden
24-01-2003, 12:28
du kommer sikkert til å deise rett i bakken!

Hva hvis han hiver ut utstyret i egen fallskjerm (stakkars harddisker...) og så hopper etterpå?
Det hadde jo fungert, men det er jo en stor sjangse for at utstyret lander på feil plass,
som feks taket på skipet, rett i mjøsa, eller i hodet til en svært uheldig nerd, etc, etc.. ^_^

-Fanden

cruz
24-01-2003, 12:59
buss fra trondheim er helt ok :)
veldig morsomt er det iaffal..
dessuten er buss veldig mye bedre enn tog.. jeg tok tog hjem i 01, og det skal ikke gjenta seg. fytterakkern :rolleyes:

Breiker
24-01-2003, 14:52
Hva hvis han hiver ut utstyret i egen fallskjerm (stakkars harddisker...) og så hopper etterpå?
Det hadde jo fungert, men det er jo en stor sjangse for at utstyret lander på feil plass,
som feks taket på skipet, rett i mjøsa, eller i hodet til en svært uheldig nerd, etc, etc.. ^_^

-Fanden

Saken er at rotoren på helikopteret blåser nedover for å få oppløft. Så fallskjermen må åpnes fra stor høyde eller vil den ikke klare å folde seg ut grunnet at den blir blåst sammen. Men hvis du heller hadde hoppet strikk derifra så hadde det vært litt konge.
"Brb skal bare ned å sette fra meg skjermen"

DeathStar
24-01-2003, 14:55
Skal noe genial timing og utregninger til for å få målt slik at strikken rakk akkurat litt over bakken :)

men hadde vært genialt ja

Breiker
24-01-2003, 15:11
Skal noe genial timing og utregninger til for å få målt slik at strikken rakk akkurat litt over bakken :)

men hadde vært genialt ja

litt for lang strikk og klask! Du har inntrøkt tryne!

Surfaced
24-01-2003, 18:44
Jeg skal komme i et rosa helikopter! Med sangen på seff..
Det blir gøy! Tenk på hvor kul alle tror jeg er! :D (not)
hehe... Eller trillebåre ...
men men.... samma bare jeg kommer meg dit...

:cool:

Mosy
24-01-2003, 20:43
litt for lang strikk og klask! Du har inntrøkt tryne!
Apropos:
En amerikaner ble funnet død under en 50 meter høy bro. Han hadde i tillegg en 50 meter lang strikk festa rundt beina og i bruen.... *Splat*
jaja...

Breiker
24-01-2003, 22:49
Originally posted by Surfaced
Jeg skal komme i et rosa helikopter! Med sangen på seff..
Det blir gøy! Tenk på hvor kul alle tror jeg er! :D (not)
hehe... Eller trillebåre ...
men men.... samma bare jeg kommer meg dit...

:cool:

Det helikopteret kommer aldri til å lande trygt! Det kommer til å bli steina ned!

Fanden
25-01-2003, 13:54
Originally posted by Mosy
Apropos:
En amerikaner ble funnet død under en 50 meter høy bro. Han hadde i tillegg en 50 meter lang strikk festa rundt beina og i bruen.... *Splat*
jaja...

Joda, amerikanere er generelt ganske stupide, noe som bekreftes ved at Bush fremdeles er ved makten der borte..
(errr... ikke at norge er noe bedre, vi har en jævla prest til statsminister)

-Fanden

Mosy
25-01-2003, 14:20
Joda, amerikanere er generelt ganske stupide, noe som bekreftes ved at Bush fremdeles er ved makten der borte..
(errr... ikke at norge er noe bedre, vi har en jævla prest til statsminister)

-Fanden
Ahaha.

Apropos det:
Bonden (Bondevik) skal dele ut antirasistisk pris på skolen vår på mandag. Clemet kommer også. Tror ikke de blir serlig godt mottat av elevene.:D. Vi vurderer å smelle opp Ottos apell til Bonsdevik på anlegget under talen hans...

Fanden
25-01-2003, 14:29
Åhå! Der skulle jeg gjerne ha vært og sett tryne til bondevik når otto's stemme kommer på høytalerene. :D
Skulle også kommet med en "liten" kommentar til bondevik personlig...

-Fanden

Breiker
25-01-2003, 14:38
Ahaha.

Apropos det:
Bonden (Bondevik) skal dele ut antirasistisk pris på skolen vår på mandag. Clemet kommer også. Tror ikke de blir serlig godt mottat av elevene.:D. Vi vurderer å smelle opp Ottos apell til Bonsdevik på anlegget under talen hans...

hvor er dette?? jeg kommer og smeller med kjeften jeg og!

KAAN
28-01-2003, 19:26
Detta med hellikopter er jo genialt det, om man har tilgang da, man for bare noen til å fly det og når man er fremme så pakker man alt i den digre sekken og rappelerer ned....

Funker fett å rappelere fra hellikopter med 50Kg på rygg...

Mr-CEO
28-01-2003, 20:47
50K??? er ikke det litt vel lite da?
Kasse, skjerm, stol, div utstyr, cola etc. Tror nok du runder 50K med god margin.

Men men... samma hordan du kommer til TG så lenge du har tralle til å kjøre utstyret inn med :) Bæring suger kraftig!

Onkel Ballong
28-01-2003, 21:32
Hohoi!

/me kjører med enorm boogiehenger med tak, så jeg skal ha med ei feit, hjemmemekka tralle, som jeg skal få fadern til å mekke.. :)forhåpentligvis får jeg han til å installere en motor fra en gammel rullestol også :p

Mosy
28-01-2003, 21:57
Jeg tror vi er seks stykker som skal oppover...

Kan bli litt stress med kjøring siden ingen har varebil eller.no.

Menmen, noe finner en altids på;)

Onkel Ballong
28-01-2003, 22:46
Som sagt, henger med kapell (tak over) er tingen. Om du kjenner noen på Teknisk Etat i kommunen, er det god mulighet for at du kan få lånt en sånn en :D

Modern jobber i kommunen, så jeg fikk låne en gratis :D

Breiker
29-01-2003, 12:58
Hmm skal vi se..

Kassa mi veier rundt en 15-20kg tror jeg..
Skjermen veier vel en rundt 5kg
Kassebrus, hmm skal vi si 10-15kg?
Resten av ustyret: 50kg.

jada -+ litt til. har ikke akkurat veid det jeg skal ha med meg. men det kan jeg sikkert gjøre den dagen jeg drar dit.

afen
29-01-2003, 20:41
Jeg håper på at en snill fyr fra trondheim vil ha meg med. *hint hint*

Fanden
30-01-2003, 23:44
Originally posted by afen
Jeg håper på at en snill fyr fra trondheim vil ha meg med. *hint hint*

Sorry, men drar nedover 2dager før TG starter i år og overnatter/camper hos en onkel i 11rum, ca 3/4time kjøring unna hamar.
Blir litt små-vanskelig å ta med deg... Kanskje utstyret, men det tviler jeg på at du tar sjangsen på. ^_^

-Fanden

memoxyde
31-01-2003, 09:15
jeg kjører fra Mo i Rana, sammen med en kompis...fra Mo -> Trondheim, for så å overnatte. Deretter tidlig neste morgen til Hamar (om det nå blir der i år også)

og alt dette i en (sannsynligvis) Celica 2.0 91 mod...dvs. mycket lite plass...men vi overlever vel :)

*sukk*

er over 80mil en vei...

12 timers kjøring en vei det ca..

ingenting galt med pågangsmotet! ;P

Breiker
31-01-2003, 20:12
Originally posted by memoxyde
jeg kjører fra Mo i Rana, sammen med en kompis...fra Mo -> Trondheim, for så å overnatte. Deretter tidlig neste morgen til Hamar (om det nå blir der i år også)

og alt dette i en (sannsynligvis) Celica 2.0 91 mod...dvs. mycket lite plass...men vi overlever vel :)

*sukk*

er over 80mil en vei...

12 timers kjøring en vei det ca..

ingenting galt med pågangsmotet! ;P

hehe prøv og legg ned det lille baksetet. Men du skal klare å dra på litt nedover da i en celica. trenger jo ikke å ligge i fartgrensa!

BedLamP
02-02-2003, 10:00
lol. man tar jo TR.heim/hamar på en dag da 8-9 timer

Breiker
02-02-2003, 12:43
Originally posted by BedLamP

Ehh hvis du kjører tr. heim -- hamar på 8-9 timer så går det tregt når oslo -- tr heim går på 6-7 timer.

memoxyde
02-02-2003, 16:21
Originally posted by BedLamP
vel, man tar Mo -> Tr.Heim på ca 6 timer... 6,25 timer om man kjører i 80 hele veien.
Tr.Heim -> Hamar går på ca 5 timer...

å kjøre 11 timer i strekk, tar litt på, og når man da kommer frem, for å bære alt utstyr inn i hallen, samt sette alt makkverket opp, så er man så utslitt, at det eneste man vil, er å sove...da er første dagen ødelagt :)

derfor vi overnatter i tr.heim før vi drar videre

Breiker
02-02-2003, 16:31
Originally posted by memoxyde
vel, man tar Mo -> Tr.Heim på ca 6 timer... 6,25 timer om man kjører i 80 hele veien.
Tr.Heim -> Hamar går på ca 5 timer...

å kjøre 11 timer i strekk, tar litt på, og når man da kommer frem, for å bære alt i halutstyr inn len, samt sette alt makkverket opp, så er man så utslitt, at det eneste man vil, er å sove...da er første dagen ødelagt :)

derfor vi overnatter i tr.heim før vi drar videre

Hehe.. skal si det en ting jeg.. jeg har kjørt fra tr heim til gardermoen på 4timer og 45 min.

DeathStar
02-02-2003, 17:02
Og der stod et fly og venta 5 minutter etter avgangstid? :p

Breiker
02-02-2003, 18:10
Og der stod et fly og venta 5 minutter etter avgangstid? :p

sjekk under avataren min. hva står det der?

Mr-CEO
05-02-2003, 21:15
Så det stod en illsint sjant 5 min etter oppstillingstid? ;)

Breiker
05-02-2003, 21:20
Originally posted by Mr-CEO
Så det stod en illsint sjant 5 min etter oppstillingstid? ;)

nei faktisk ikke.. hehe..

drbass
05-02-2003, 23:16
Kjører nok ja, men må leie tilhenger da... skal ha med meg høytalere m.m:D

Breiker
06-02-2003, 00:00
Originally posted by drbass
Kjører nok ja, men må leie tilhenger da... skal ha med meg høytalere m.m:D

hva slags da? bilde?

ZpiFF
06-02-2003, 07:36
Ble visst litt endringer i kjøreplanene (heldigvis). Skulle egentlig kjøre oppover med en liten Peugeot 206 med tre pers, dataer, bager, hylle og høytalere og denna bilen har ikke hengerfeste =) MEN så var det en av dem som skulle kjøre selv og da går det faktisk kanskje akkurat :)

Breiker
06-02-2003, 08:13
Originally posted by ZpiFF
Ble visst litt endringer i kjøreplanene (heldigvis). Skulle egentlig kjøre oppover med en liten Peugeot 206 med tre pers, dataer, bager, hylle og høytalere og denna bilen har ikke hengerfeste =) MEN så var det en av dem som skulle kjøre selv og da går det faktisk kanskje akkurat :)

au. og en peugeot er jo bare så stor. Pluss 3 dataer blir den bilen vektsenka. ( hvis det ikke er stv da.) Hehe. tror det var best at dere bytta bil ja.

Indrazor
06-02-2003, 08:33
I fjor kjørte jeg nedover med to andre. Hadde heldigvis en Dodge med masse plass i. Fikk faktisk med oss stoler samt alt annet utstyr og madrasser til og sove på :) Men siden den bilen nå er solgt må man ty til andre midler. Å vi er også ganske mange flere som skal i vei så tilhenger er et must.

Breiker
06-02-2003, 08:36
Når jeg tenker jeg må så må jeg si at campingbil må være midt i blinken for tg. god plass til å frakte utstyr. god seng, + kjøkken. ekke det "scphaa" ( hehe ) så vet ikke jeg.

OJe
06-02-2003, 08:46
Står stort skilt på p-plassen: No camping!

=/

vurderer å ha med sykkel, kjekt å kunne sykle hjem å sove =)

Breiker
06-02-2003, 09:10
TIL ALLE SAMMEN. SLEEPOVER HOS OJe

Yamano
06-02-2003, 12:27
Tja, hadde egentlig tenkt å ta bussen, men vis det blir biligere å leie en bil (fra stavanger til TG(+ overnattingen ) ) så kommer jeg nok til å gjøre det.
Tror nesten at det vile være biligere, forde at da kan vi være 3 stk i bilen ( det enste negative er at, jeg må nok gjøre renig med at jeg Må sove vær eneste dag ) Arrg

Tror at fateren har en kompis som har mulighet å leie ut, ein gammen drid for veldig lite Peng ( svart, asså :D )

ZpiFF
06-02-2003, 18:10
rentawreck =) Sover bare siste natta jeg og satser på at det går fint

Breiker
06-02-2003, 20:29
hardcore zpiff.. hehe.. faen det skal jeg ikke gjøre. jeg skal sove masse. skal til leiren igjen på søndag men før det er TG!!!.. woho

BTW ( hehe se jeg lærer ) prøv å lå bilen til besteforeldra dine eller no.

NaTAs
07-02-2003, 15:56
Hehe, det blir vel som vanlig det dødelige kappløpet mellom meg og mine kompiser om og komme seg fortest mulig til hamar det :)

Det har en tendens til og gå sinnsykt radig unna på veiene der :)

Breiker
07-02-2003, 16:03
De veiene fra hønefoss er ikke bra å kjøre fort på da. Men det går unna for det. Kjører dere via gjøvik eller over åsen og til gardermoen?

NaTAs
07-02-2003, 16:10
De veiene fra hønefoss er ikke bra å kjøre fort på da. Men det går unna for det. Kjører dere via gjøvik eller over åsen og til gardermoen?

Jeg kjører over åsen til gardermoen :) Ifjor kjørte vi 5 biler, 2 over åsen og 3 vi gjøvik :)
Vi seiret med hele 15 minutter. Og vi valgte veien over åsen :) Sier litt om hvor radig det gikk over de stusselige veiene! hehe!

Breiker
07-02-2003, 18:32
har kjørt fort over den åsen en gang for mye
ente neste i en elg. faen så mye elg og dårlig vei det er der!

NaTAs
08-02-2003, 02:03
Jah, kan være ganske leit med den elgen, den er ikke alltid like grei og tryne i...

Breiker
08-02-2003, 02:28
bare å tenke seg hvordan det er å få rundt 700kg med rått kjøtt kasta mot seg i høy hastighet det.

Mosy
08-02-2003, 10:02
Vi holdt på å kjøre inn i en elg en gang. Husker ikke hvor, men den stod bare der i veikanten, og vi måtte kaste bilen ut ti siden. Heldigvis kom det ingen imot...

Breiker
08-02-2003, 13:34
Vi holdt på å kjøre inn i en elg en gang. Husker ikke hvor, men den stod bare der i veikanten, og vi måtte kaste bilen ut ti siden. Heldigvis kom det ingen imot...

på oppkjøringa holdt jeg på å ta med meg en litt eldre mann. men jeg sto faktisk!

KAAN
08-02-2003, 14:01
Originally posted by OJe
Står stort skilt på p-plassen: No camping!

=/

vurderer å ha med sykkel, kjekt å kunne sykle hjem å sove =)

Nå tror jeg det stiller seg litt annerledes når man bruker campingbil. Slipper liksom å sette opp telt å greier.

Breiker
08-02-2003, 14:07
Originally posted by KAAN
Nå tror jeg det stiller seg litt annerledes når man bruker campingbil. Slipper liksom å sette opp telt å greier.

hehe.. stemmer det. men no camping er faktisk no camping uansett hvor man står hen. Du har jo alle de årlige tyskerne som kommer. Så det er ikke lov til å campe der uansett hva man camper i! men regler er for å brytes!

Crosser`n
08-02-2003, 21:46
I år kjører jeg selv.,. :)

jeg låner chevrolet starcraften til pappa.. plass til 10 folk..
og så låner jeg bort golfen min til en kammerat.. da har vi plass til 15 folk.. og siden jeg ikke kan kjøre med henger etter starcraften (fordi det veier for mye til førerkort klasse B) så kobler jeg til motorcross hengeren til golfen.. da har vi plass til stoler og utstyr og sofa til alle 15 folka + (15" beskjedene høgtalere og kino)..

i år tror jeg d kan bli fett.. :)

Breiker
09-02-2003, 00:23
Originally posted by Crosser`n
I år kjører jeg selv.,. :)

jeg låner chevrolet starcraften til pappa.. plass til 10 folk..
og så låner jeg bort golfen min til en kammerat.. da har vi plass til 15 folk.. og siden jeg ikke kan kjøre med henger etter starcraften (fordi det veier for mye til førerkort klasse B) så kobler jeg til motorcross hengeren til golfen.. da har vi plass til stoler og utstyr og sofa til alle 15 folka + (15" beskjedene høgtalere og kino)..

i år tror jeg d kan bli fett.. :)

hehe.. blir utrolig trangt i den golfen da. Men du har ikke lov til å kjøre den starcraften uansett. For klasse B gjelder 8passasjerer + 1 fører! så du har kun lov til å kjøre med 9 personer i bilen! Så det blir vel ikke så fett å bli stoppa på vei til tg. det var lappen det!

ZpiFF
09-02-2003, 00:36
10 seter er minubuss. Da må man ha minibusslappen. Du får beregne at noen sitter i den sofaen dere skal ha med *glise* Starcraft er fet bil som faen. Sliter med lappen nå jeg. Skal liksom ha dne før tg men tiden går FORT!

Breiker
09-02-2003, 00:41
10 seter er minubuss. Da må man ha minibusslappen. Du får beregne at noen sitter i den sofaen dere skal ha med *glise* Starcraft er fet bil som faen. Sliter med lappen nå jeg. Skal liksom ha dne før tg men tiden går FORT!

mwhahaha. noen har lappen ja. helt til onkel står i veien!
Men det stemmer. og kjører du med større bil en du har lov til så ryker det førerkortet veldig fort!

ZpiFF
09-02-2003, 00:46
har fortsatt 66 dager og gjøre det på. Får se og komme igang så fort som mulig. Må få tatt teorien, og så gå løs på diverse glattkjøring, rundkjøring, råkjøring og fyllekjøring så er jeg klar!

Breiker
09-02-2003, 12:21
har fortsatt 66 dager og gjøre det på. Får se og komme igang så fort som mulig. Må få tatt teorien, og så gå løs på diverse glattkjøring, rundkjøring, råkjøring og fyllekjøring så er jeg klar!

hmm

råkjøring - done
Rundkjøring - [ host spy host ] done
Glattkjøring - done
teori - done
Fyllekjøring - no done. not ever gonna be done!

hehe du får ha lykke til.

Breiker
09-02-2003, 12:26
Hei breiker, sjekk PM'n din!

(skal slette denne meldingen straks Brieker har lest den)

-Fanden

fy faen fanden du har slått deg! oppsøk lege ASAP!

Fanden
09-02-2003, 12:31
fy faen fanden du har slått deg! oppsøk lege ASAP!
hehe, sa jo at jeg hadde kjedet meg litt i dag.. :D
Skal poste screenshot av det senere. =)

-Fanden

Breiker
09-02-2003, 12:39
hehe, sa jo at jeg hadde kjedet meg litt i dag.. :D
Skal poste screenshot av det senere. =)

-Fanden

kjeda deg litt var vel å ta i litt for lite. ( underdrive med andre ord) hehe.. tror du ikke hadde no liv akkurat der!

Onkel Ballong
09-02-2003, 13:21
Hva er det dere prater om a ?

Hva med å dele med resten av oss :D

Breiker
09-02-2003, 13:36
Originally posted by Onkel Ballong

sjekk seatmap @ test.partyticket.net/tg03

Fanden
09-02-2003, 13:37
Originally posted by Onkel Ballong

Hehehe, jeg kjedet meg grusomt i dag tidlig, så jeg logget meg på test-serveren til PTN, og lagde et lite kunstverk... :p

Se bildet som ligger HER (http://home.online.no/~hemmingb/tg/)

-Fanden

ZpiFF
09-02-2003, 13:45
Hahaha dritfett! Du må virkelig ha kjeda deg en hel haug! Er det sånn seatinga kommer til å se ut? Det mangler noen bord her og der, og hva har skjedd i venstre hjørne øverst liksom? Rotete spør du meg. Er jo en test server, men seatmapen er vel nesten lik?

Breiker
09-02-2003, 13:48
Hahaha dritfett! Du må virkelig ha kjeda deg en hel haug! Er det sånn seatinga kommer til å se ut? Det mangler noen bord her og der, og hva har skjedd i venstre hjørne øverst liksom? Rotete spør du meg. Er jo en test server, men seatmapen er vel nesten lik?

seatmappet er bygget opp slik at hele hallen er 4 seksjoner. slik at du må gå inn på en seksjon for at du skal kunne velge plass!

ZpiFF
09-02-2003, 13:54
Det har det alltid vært egentli. Midgang horisontalt over midten av hallen og en midtgang til vertikalt i midten av hallen. Men seatmappen på testgreia ser jo bare helt føkka ut. Ta en titt =) Blir helt forvirra jeg

Breiker
09-02-2003, 13:55
Det har det alltid vært egentli. Midgang horisontalt over midten av hallen og en midtgang til vertikalt i midten av hallen. Men seatmappen på testgreia ser jo bare helt føkka ut. Ta en titt =) Blir helt forvirra jeg

har testa det ut. ble faktisk ikke så utrolig forvirra. faktisk litt enklere å treffe plassen du vil sitte på i år!

Fanden
09-02-2003, 13:58
ZpiFF :
Sikkert en bug som har sneket seg inn, eller så er det en dårlig spøk ifra D`Arcy side... :p

Og ja, jeg kjedet meg, og så ville jeg teste litt hvor mange billetter jeg kunne kjøpe og så ballet det bare på seg og vips: 1stk smiley, 1stk strekman og 1stk "figur" på seatmapet.. ^_^

-Fanden

ZpiFF
09-02-2003, 13:58
det er dte kanskje, men jeg mener bordoppsettet. Hele venstre øverste hjørne mangler jo? Og det er mellomrom mellom hvert 10'ene sete?

Breiker
09-02-2003, 14:05
det er dte kanskje, men jeg mener bordoppsettet. Hele venstre øverste hjørne mangler jo? Og det er mellomrom mellom hvert 10'ene sete?

hmm.. der ja.. vel det er sikkert bare en liten bug. ikke no stort. blir sikkert fiksa på skal du se!

ZpiFF
09-02-2003, 14:11
Det håper jeg. Håper også radene er delt opp i 1 2 3 4 også videre for hele gruppa jeg sitter med har fått beskjed om å gå inn og sette seg på noen bestemte plasser.. Tror faktisk de er i den delen som ikke finnes =)

Breiker
09-02-2003, 14:20
Det håper jeg. Håper også radene er delt opp i 1 2 3 4 også videre for hele gruppa jeg sitter med har fått beskjed om å gå inn og sette seg på noen bestemte plasser.. Tror faktisk de er i den delen som ikke finnes =)

kjipern. da kom ikke zpiff på tg. veldig synd!

drbass
09-02-2003, 14:29
Uff, jo fler som blir pressa inn i hallen, jo mer oppgitt blir jeg

Breiker
09-02-2003, 14:51
Uff, jo fler som blir pressa inn i hallen, jo mer oppgitt blir jeg

hehe det kommer jo uansett ikke 5100 deltakere. vil vel kommer rundt 4500 tenker jeg.

Crosser`n
09-02-2003, 15:36
hehe.. blir utrolig trangt i den golfen da. Men du har ikke lov til å kjøre den starcraften uansett. For klasse B gjelder 8passasjerer + 1 fører! så du har kun lov til å kjøre med 9 personer i bilen! Så det blir vel ikke så fett å bli stoppa på vei til tg. det var lappen det!

hmmz.. jeg mente 9 folk i starcraften.. den ble registrert som personbil for litt sia.. og jeg skrudde ut et sete.. sånn var det.. og vi bryter ingen regler..
det går fett 5 folk i golfen.. fordi det ikke er utstyr i den.. bare i hengern.. men det er jo ikke mitt problem.. jeg kjører starcraften :)

golf 5 folk
starcraft 8 folk + meg.. da 9

jeg burde egentlig ta spenn for det.. da kan jeg tjene fett

Breiker
09-02-2003, 16:29
Originally posted by Crosser`n
hmmz.. jeg mente 9 folk i starcraften.. den ble registrert som personbil for litt sia.. og jeg skrudde ut et sete.. sånn var det.. og vi bryter ingen regler..
det går fett 5 folk i golfen.. fordi det ikke er utstyr i den.. bare i hengern.. men det er jo ikke mitt problem.. jeg kjører starcraften :)

golf 5 folk
starcraft 8 folk + meg.. da 9

jeg burde egentlig ta spenn for det.. da kan jeg tjene fett

der ja. der ble bilen lovlig. men du kan ikke si at det ikke blir trangt i golfen for det blir det som bare det!

drbass
09-02-2003, 19:04
Det er alltid trangt inni en golf, samma omj det er noen i den eller ikke:D

ZpiFF
09-02-2003, 19:13
kjipern. da kom ikke zpiff på tg. veldig synd!

Det er jeg som organiserer gruppa vår da. Er du frekk nå ell? ;D

Midget
09-02-2003, 19:17
hvordan komme seg til TG?

Hva har man foreldre for !? :D

ZpiFF
09-02-2003, 19:19
Tenkte jeg og, helt til vi solgte den jævla minibussen til fordel for en jalla mercedes. Mercedesen er dust i forhold til en god gammel toyota minibuss. Altså er det ikke plass til foreldre på vei oppover i år. Fikk glattkjøring i morgen så 1 down 4 to go! og teori da

Midget
09-02-2003, 19:22
hehe. En venn av meg skal også sitte på da, og det er snakk om en Scoda eller wtf merket er/staves, lite plass og det er da ikke mye jeg får dratt med meg oppover ... :(

ZpiFF
09-02-2003, 19:25
Du kan alltids teipe fast noe på taket :D Det skal jeg! en Peugeot 206 er ikke mye større

Midget
09-02-2003, 19:28
tviler på at pappa lar meg teipe noe som helst på taket.. :(
men jeg skal dra han med meg til sverige før TG - COOOLA :D

ZpiFF
09-02-2003, 19:31
Hvis du har skistativ og skiboks kan du jo få med deg litt? Holder også med skistativ så kan du feste ting der..

Midget
09-02-2003, 19:33
tror pappa har skistav thingo på toppen ja..husker litt dårlig, men skal da være mulig å feste ett brett med bokse-cola der da :)

drbass
09-02-2003, 19:33
ski boks er en fin ting:D BTW det staves Skoda

Midget
09-02-2003, 19:34
mjaha, takk :)
toobad at pappa ikke har skiboks eller mulighet for henger :mad:

drbass
09-02-2003, 19:36
Lei en større bil da;)

Midget
09-02-2003, 19:39
større bil, det tror du pappa gidder å betale ?

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 30 seconds. <-- GRRR

ZpiFF
09-02-2003, 19:41
Fpr jeg ikke lappen får jeg enkelt og greit muttern til å kjøre oppover med en god og stor henger! Henger er svaret på alt.

drbass
09-02-2003, 19:41
Betal selv da vel, eller stjel en bil eller.no

Midget
09-02-2003, 19:43
leie koster penger, og lille meg fikser ikke å stjele en bil. Blir vel bare å mase på pappa så går det sikkert... :)

ZpiFF
09-02-2003, 19:44
Hva har man ellers foreldre til? Muttern har kjørt oss oppover i fire år og vi har alltid klart å snylte oss til en baguett på en eller annen bensinstasjon ved siden av et hav et sted =) Nesten leit og bryte tradisjon men nå er jo bussen borte så det blir ikke veldig folksomt i bilen :/

Midget
09-02-2003, 19:46
foreldre er her for å gi oss ting; TG billetter, data, osv osv. og sist men ikke minst, kjøre oss steder..

drbass
09-02-2003, 19:46
haha, ta bussen da. Eller toget osv til og med taxi kan man ta

Midget
09-02-2003, 19:48
hm, lenge har jeg posta nå a? 30 min ?? dvs ca 1 post per min det...går jo smooooooooooooth det her..

men, buss/tog er tragis, bil er saken. eod.

ZpiFF
09-02-2003, 19:48
Buss må være stress hvis man har mye å bære på, men tog er garantert værre. Sette igjen masse stuff på hamar stasjon for så å lempe flere kilo stæsj bort til skipet i flere omganger. Så skal man ha alt ut av toget før det kjører videre og =)

drbass
09-02-2003, 19:49
tja, hva har man venner til sier jeg. Eller konduktører

Breiker
09-02-2003, 20:00
haha, ta bussen da. Eller toget osv til og med taxi kan man ta

tror jeg skal ta taxi til tg jeg. drar kortet når jeg er fremme! noen som vil sitte på?

Midget
09-02-2003, 20:01
/me rekker opp hånda :)

drbass
09-02-2003, 20:02
Du betaler ikke, stikker av da vettu. Skal love deg at txi sjåføren blir forbanna da:D

ZpiFF
09-02-2003, 20:03
Jeg kan sikkert sitte på gratis. Blir vel no helvetes dyrt? Kosta 900 spenn og kjøre 2 mil ut av Oslo...

drbass
09-02-2003, 20:04
Hmm, da må du ha blitt lurt. Jeg betalte 500kr fra lillestrøm til Kaia for å ta danskebåten og det er faen meg 2mil

Breiker
09-02-2003, 20:05
Du betaler ikke, stikker av da vettu. Skal love deg at txi sjåføren blir forbanna da:D

hehe ta alt av utstyr på nakken å beinfly inn på tg!

Midget
09-02-2003, 20:05
hørt om folka som tok taxi fra kina eller noe til London ? mens sjåføren fortale om Englands historie osv :p

drbass
09-02-2003, 20:07
?:confused: ?

Midget
09-02-2003, 20:07
ikke det nei, står vel i VG arkivet hvis du leter litt

drbass
09-02-2003, 20:08
Ok, trodde det var et bilde for noe jeg. Kan være litt treig til tider

Midget
09-02-2003, 20:10
hehe, neida, er en artikkel som stod i VG for en stund siden

ZpiFF
09-02-2003, 20:14
Jævla iddioter. Noen har rett og slett ikke bedre ting og bruke penger på. Kjipt for han fyren når han skal tilbake igjen fra London til Kina da :)

drbass
09-02-2003, 20:15
Tror ikke at det er så dyrt for taxi i kina heller

Midget
09-02-2003, 20:16
men med taxi fra kina til london..og er det ikke i kina at de har sånne sykkeltaxier ??

drbass
09-02-2003, 20:17
Får da inderlig håpe at det ikke var det han tok da

Midget
09-02-2003, 20:19
mhm

O_o sett på TVNORGE NÅ :D

drbass
09-02-2003, 20:40
Dette begynner å ligne litt for mye på irc chatt ass

Fanden
09-02-2003, 22:30
Dette begynner å ligne litt for mye på irc chatt ass
No shit!
Og jeg som trodde at jeg kjedet meg da jeg lagde kunst på partyticket, dere sitter jo flere timer å chatter på forumet som om det skulle være en hvilken som helst IRC-kanal... :)

-Fanden
(for dem som vil se mitt "kunstverk", trykk her (http://home.online.no/~hemmingb/tg/) ) ^_^

drbass
09-02-2003, 23:04
HAHA, det der er værre. Men dog litt kult, tror nesten jeg må lage noe sånt selv:rolleyes:

CEO
09-02-2003, 23:33
Tja, det blir vel egen bil i år oxo...

Må ha henger oxo, skal jo ha plass til alt lydustyret =)

Midget
10-02-2003, 06:08
javel, så likner det på en IRC-kanal da :p

*spamme spamme og være forum-hore*

ZpiFF
10-02-2003, 06:39
IRC jah. Skal si at folk her ikke hadde hatt mye posts hvis alle svarene hadde vært 3 meter lange :D. Nå tar jeg første steg til bil om 50 minutter. Altså glattkjøring. Så får vi se om resten går før 65 dager har gått og tg er faktum :)

HaanZ
10-02-2003, 07:09
alle i gjengen min har katet, og vi er dermed sikra. Nå er det bare billettene som må til

vehitman
10-02-2003, 13:44
Originally posted by Midget
javel, så likner det på en IRC-kanal da :p

*spamme spamme og være forum-hore*
Og så spamme enda mer for å få avatar, ikke sant?

Midget
10-02-2003, 14:30
det er jo det som er hele poenget da :D

NaTAs
10-02-2003, 14:51
Nei og nei, ikke bra og spamme. Jeg har faktisk ikke skrevet et eneste innlegg her som kun er spamm. Alltid endel linjer og noe som har med topicen å gjøre.

Midget
10-02-2003, 14:52
jeg PRØVER å holde meg til topic da...ikke alltid like lett, ett eller annet sted sporer man av, og da går hele shiten til helvete, sånn er det alltid...

NaTAs
10-02-2003, 15:07
Jaja, følge tråden er en ting. Det og bare skrive inn korte usakelige kommentarer som "Ok, Det blir gøy, Hehe," Etc etc :) Bare korte fraser som du egentlig aldri hadde trengt og skrive inn :)

ZpiFF
10-02-2003, 16:03
Originally posted by NaTAs
Nei og nei, ikke bra og spamme. Jeg har faktisk ikke skrevet et eneste innlegg her som kun er spamm. Alltid endel linjer og noe som har med topicen å gjøre.

I begynnelsen (altså når forumet åpna i fjor) fant jeg ut at man fikk avatar ved 512 posts. Da spamma jeg som en gal helt til jeg kom til 30 posts og så ble jeg piss lei. Fant ut da at det var bedre å skrive saklige gode innlegg tilbake istedenfor og irritere alle på boardet, og se, jeg har fortsatt klart å skaffe meg avatar ;) Så det er bare å roe ned gutter og jenter. Man er ikke verdig sin avatar hvis grunnlaget er rævva spam. Nå er det simpsons.

Får se om jeg rekker og ta lappen før tg. Har to måneder på meg til å ta alt utenom glattkjøring pluss at jeg er ikke helt stødig sånn i trafikken enda. Samma f. egentlig.. Blir jeg kjørt trenger jeg ikke sove natta til søndag :D

drbass
10-02-2003, 17:07
Det sprøs hav man regner som spam, dessuten er jo dette off topic og det er fullt mulig å være off topic på off topicen oxo:D

Mosy
10-02-2003, 17:11
I begynnelsen (altså når forumet åpna i fjor) fant jeg ut at man fikk avatar ved 512 posts. Da spamma jeg som en gal helt til jeg kom til 30 posts og så ble jeg piss lei. Fant ut da at det var bedre å skrive saklige gode innlegg tilbake istedenfor og irritere alle på boardet, og se, jeg har fortsatt klart å skaffe meg avatar ;) Så det er bare å roe ned gutter og jenter. Man er ikke verdig sin avatar hvis grunnlaget er rævva spam. Nå er det simpsons.

Enig. Selv prøver jeg skaffe meg avatar. Starta i mars i fjor og jobber nu for harde livet. Har 400 eller.no Skal nok gå bra uten 5rangs spam som enkelte andre driver med her.....

krage
11-02-2003, 00:58
Tenker jeg suser med fly fra Tromsø til Oslo også et lite tog til Hamar...... om fly fålka klarer å ødelegge kassa eller skjermen min blir jeg PIST, stole stero å slikt tror jeg at blir stående i Tromsø,

Tar med
1. Stk PC
1. Stk Lap Top
1. 18" LCD skjerm
1. Stk ryggsekk med klær +++ oppi kjøper cola'n på hamar vist di ikke er fri....:D

Midget
11-02-2003, 06:12
er TG virkelig verdt fly osv ? bare sånn, FLY ?!?!?!
*leke board-hore tidlig om morgenen*

[BZ]cy_demon
11-02-2003, 08:50
stakkars ha ene som må gå til tg

ZpiFF
11-02-2003, 08:54
Originally posted by raud-fyr
Tenker jeg suser med fly fra Tromsø til Oslo også et lite tog til Hamar...... om fly fålka klarer å ødelegge kassa eller skjermen min blir jeg PIST, stole stero å slikt tror jeg at blir stående i Tromsø,

Tar med
1. Stk PC
1. Stk Lap Top
1. 18" LCD skjerm
1. Stk ryggsekk med klær +++ oppi kjøper cola'n på hamar vist di ikke er fri....:D

Så lenge man får alt med seg på en tur så er det jo 0 problem og komme seg til tg med et hvilket som helst transportmiddel =) God tur

krage
12-02-2003, 15:09
Ja TG er verd å ta fly til!

Tenker at jeg putter lap topen i ryggsekken så snart jeg ankommer gardemoen. Dermed så er det: Ryggsekken på ryggen, pc + kabler, i pc baggen i høyrehanda og LCD skjermen i venstre handa :D d bør da gå bra på en tur? Pris fly: 1050 kr. tog aner ikke sidene til NSB var nede når jeg skulle skjekke sist.....

Tenker jeg får finne en plass og overnatte enten i Oslo eller på hamar siden flyet mitt nedover går dagen før TG starter og opp igjen dagen etter at TG er ferdig.....

drbass
12-02-2003, 15:12
Ja klart det er verdt det. Blir litt dyrt da, men. Selv så slipper jeg sånt, men tenker på dere