PDA

View Full Version : HAH! endelig en fornuftig thread av meg

BedLamP
19-01-2003, 19:07
Jeg bare lurte at hva slags høre telefoner er verdt og ha? trenger noen skikkelige ¨heldekkende¨hvilken er og anbefale og hvor mye?

HellBoy
19-01-2003, 19:56
Koss har temmelig gode headsets, har selv ett pàr Phillips trådløse headsets som jeg er meget fornøyd med, vurderèr dog å kjøpe ett nytt pàr før TG. (Og når threaden heter "HAH! endelig en fornuftig thread av meg" så er det vel litt trist ;)).

BedLamP
19-01-2003, 19:58
`true true

drbass
19-01-2003, 20:16
denon sine er meget bra

Mosy
19-01-2003, 20:46
Koss leverer dessuten livslang garanti med varene sine. Det gjør de hvertfall med mosdellen jeg kjøpte, Porta Pro, og da gjør de nok det mad alle de andre modellene også.

Volkov
20-01-2003, 09:48
kanskje en ide å ha noen relevans til emnet i subject, feltet, KAN være at flere med meninger kommer innom da.. (eller, nei, er de samme som sjekker/spammer alikevel)

må få tak i noe headset ja, du sier noe.. hvilken prisklasse må man opp i for å få noe fornuftig..?

BedLamP
20-01-2003, 12:53
er dte mulig og få et stk kvalitet headset for 500kr?

Mosy
20-01-2003, 13:08
Ja

Koss Porta Pro koster 700,-
De ligger godt over normalen...

tkalve
20-01-2003, 14:24
Originally posted by Mosy

Koss Porta Pro koster 700,-
De ligger godt over normalen... [/B]

Det er de jeg har, er veldig godt fornøyd med dem.

Jeg kjøpte dem forresten hos geekstuff.no (http://www.geekstuff.no/) under TG02. ;)

HaanZ
20-01-2003, 14:43
Denon AH-D750, ca tusenlappen. EKSTREMT GODE :D

Volkov
20-01-2003, 14:48
hmmm.... mer ram: 500 (minst)
tgbilett: 500 ?
matbudsjett: 500 ? (ca)
cola: 150
brennecd'r: 200
headset på toppen...? Hmm....

noen må ha noe å låne bort!

Breiker
20-01-2003, 23:29
Originally posted by Volkov
hmmm.... mer ram: 500 (minst)
tgbilett: 500 ?
matbudsjett: 500 ? (ca)
cola: 150
brennecd'r: 200
headset på toppen...? Hmm....

noen må ha noe å låne bort!

Hmm skal du ha cola for 150kr?
Hvorfor ikke gå å kjøpe deg en kasse med 1,5litere? Her har du nok brus for hele tg. Tro meg. ellers beinflyr du fremogtilbake på dass.. kassa koster 99,- + pant på meny.
Brennecdr kjøper du der da..
Hva slagsram?
Mat.. tja vel.. man bruker egentlig ikke så mye penger grunnet "ettildudriter" 69kr,-

Breiker
20-01-2003, 23:33
Når det gjelder hodetelefoner/headphones så trenger man ikke koss for å få det bra. ( selv om koss er noe av det beste du får )

Sitter selv med et Sony MDR-P180. De er tette. har ganske god bass og klarhet. De er heller ikke så dyre. ligger fra 300-500kr. helt etter hvor du kjøper dem.

Svarte... mens jeg satt her og skrev starta en basstester på øra... argh..

Fanden
21-01-2003, 09:15
Originally posted by Breiker

Svarte... mens jeg satt her og skrev starta en basstester på øra... argh..

hehehe, luring! ^_^
Full av faen som jeg er, så elsker jeg å kødde med folk som har trådløse headsett. Spesielt dem som sover med dem på... ^_^
Ingen av kameratene mine har trådløse nå, så nå er jeg på jakt etter nye offer på tg.

-Fanden

DeathStar
21-01-2003, 09:18
Du kan få kjøpe microsoft headset av meg (det er da for spilling og ikke et Hi-fi headset) det har mic (veldig hendig når du (hvis du) komuniserer i lag-spill)

se egen post her på boardet

Breiker
21-01-2003, 09:27
Originally posted by Fanden
hehehe, luring! ^_^
Full av faen som jeg er, så elsker jeg å kødde med folk som har trådløse headsett. Spesielt dem som sover med dem på... ^_^
Ingen av kameratene mine har trådløse nå, så nå er jeg på jakt etter nye offer på tg.

-Fanden

Har et skikkelig hardt subtester album på min pc.. Det dunker no så inni helvete når den startes.

Volkov
21-01-2003, 13:25
Originally posted by DeathStar
Du kan få kjøpe microsoft headset av meg (det er da for spilling og ikke et Hi-fi headset) det har mic (veldig hendig når du (hvis du) komuniserer i lag-spill)

se egen post her på boardet

hmmmm.. jeg spiller ikke, så takk men neitakk :)

bare ha noe til å stenge ute "bakgrunnsstøy" med

Breiker
21-01-2003, 16:11
kjøpe deg de sony headphonsa som jeg har.. de er ganske lukka.

Fanden
21-01-2003, 23:47
Eller vanlige hørselvern med radio.. ^_^
Men seriøst, sov-i-ro dotter fungerer utmerket til å stenge ute irriterende bakgrunnstøy.

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 00:05
Gjør det. og i tillegg kan du kjøre headphones. Tenker på militæret der vi går med dobbelthørselsvern. 1 par hørselvern og 1 par ørepropper..

apropos ørepropper.. Husker dere filmen "hot shots 1" der han generalen står oppe i tårnet og klager på at lyden er så utrolig høy grunnet afterburner på flyet. Så ser man han menigen tar ut sine propper og gir dem til han. Generalen tar dem og svelger dem ned med et glass vann... hehe

HaanZ
22-01-2003, 07:42
Finn deg eit par DJ-øyreklokker, du. Dei skal vere lukka så det held :)

Breiker
22-01-2003, 08:15
Originally posted by HaanZ
Finn deg eit par DJ-øyreklokker, du. Dei skal vere lukka så det held :)

Da er det sony som gjelder
MDR-V700dj
MDR-V600

Disse konster rundt en 1-2k. og utrolig bra!

Fanden
22-01-2003, 08:46
No way om jeg betaler 2k for et headsett jeg kommer til å bruke 3 eller 4 ganger iløpet av året..
Bruker heller pengene på noe fornuftig som feks ny harddisk, DVD-plater, etc. ^_^

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 09:10
hehe skulle gjerne hatt dem men som du sier så er dem veldig dyre. Bruker heller penga på noe annett.

Fanden
22-01-2003, 09:36
Som for eksempel DVD'n til LOTR-TwoTowers kanskje?
Gleder meg noe sinnsykt til den kommer ut, da blir jeg borte enda en dag ifra skolen. ^_^

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 10:07
Originally posted by Fanden
Som for eksempel DVD'n til LOTR-TwoTowers kanskje?
Gleder meg noe sinnsykt til den kommer ut, da blir jeg borte enda en dag ifra skolen. ^_^

-Fanden

du bestiller den vel fra nettet håper jeg..
fikk xXx ( triplex med vin diesel og ikke som dere pervoer tror!) for noen dager siden på sone1!
www.dvdstrax.com (http://www.dvdstrax.com) masse filmer der!

Fanden
22-01-2003, 10:12
Selvfølgelig bestiller jeg den på nett, er jo tradisjon det! ^_^

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 10:13
bra, man sparer ikke penger, man sparer tid!

HaanZ
23-01-2003, 10:43
Lurer på om det er eitt par Pioneer eller noko slik som Mauro Picotto har. Grønne eller gule, skikkelig råe. Kostar sikkert flesk, men dei må da funke i og med at han spel på parties heile tida, og der er det nok ein del høgare lyd enn du nokon gong får på TG...

Breiker
23-01-2003, 11:01
Originally posted by HaanZ
Lurer på om det er eitt par Pioneer eller noko slik som Mauro Picotto har. Grønne eller gule, skikkelig råe. Kostar sikkert flesk, men dei må da funke i og med at han spel på parties heile tida, og der er det nok ein del høgare lyd enn du nokon gong får på TG...

mauro picotto er konge. utrolig mye bra musikk. Hørt "kebab" ( <-- ja faktisk )

vehitman
24-01-2003, 11:42
Originally posted by BedLamP
er dte mulig og få et stk kvalitet headset for 500kr?
Av og til bruker jeg å bare ta en vanlig hørsesvern og et par gode ørepropper under den.
Da får jeg både relativt grei lyd og hvis man slår på litt rolig musikk (f.eks Prodigy), så blir all annen lyd borte...
Og prisen er selvfølgelig et godt stykke under 500...

Mosy
25-01-2003, 14:14
Originally posted by vehitman
Av og til bruker jeg å bare ta en vanlig hørsesvern og et par gode ørepropper under den.
Da får jeg både relativt grei lyd og hvis man slår på litt rolig musikk (f.eks Prodigy), så blir all annen lyd borte...
Og prisen er selvfølgelig et godt stykke under 500...
Det var en utrolig god idè. Så god at jeg må prøve det på TG:D

Onkel Ballong
26-01-2003, 01:29
En kamerat av meg har et par fete høretelefoner, de er ikke så gode på og holde lyd ute om du spiller lavt, men siden følsomheten og uteffekten på de er så heftig, så kan du spille DRITHØYT med dem. Han plugga dem inn i anlegget sitt og guffa opp, på 5 meters avstand hørtes det ut som om han spilte med høyttalerne..

Dette er dog høretelefoner til *litt* mer enn 500, er vel nærmere 2500 kroners klassen (ca. slike jeg har :D)

Breiker
26-01-2003, 11:02
Originally posted by Onkel Ballong
En kamerat av meg har et par fete høretelefoner, de er ikke så gode på og holde lyd ute om du spiller lavt, men siden følsomheten og uteffekten på de er så heftig, så kan du spille DRITHØYT med dem. Han plugga dem inn i anlegget sitt og guffa opp, på 5 meters avstand hørtes det ut som om han spilte med høyttalerne..

Dette er dog høretelefoner til *litt* mer enn 500, er vel nærmere 2500 kroners klassen (ca. slike jeg har :D)

Vet du navnet på dem? *interessert!*

Onkel Ballong
26-01-2003, 14:20
Nei, men kan ringe han og høre, også poste etterpå :p

Breiker
26-01-2003, 18:47
Originally posted by Onkel Ballong
Nei, men kan ringe han og høre, også poste etterpå :p

greit.. stikker i forcen i dag igjen.. turnus på er et helvete, turnus av er digg!

KAAN
28-01-2003, 19:48
kjøp koss TD/65, de er det vannvittig god lyd i både ved høy og lav lyd. Funker ganske som hørselsvern på TG også! hehe... Kjøpte et par av de på tg noen år siden til 600kr og det er det beste kjøpet jeg har gjort noen gang innenfor den kategorien

Breiker
29-01-2003, 13:02
Originally posted by KAAN
kjøp koss TD/65, de er det vannvittig god lyd i både ved høy og lav lyd. Funker ganske som hørselsvern på TG også! hehe... Kjøpte et par av de på tg noen år siden til 600kr og det er det beste kjøpet jeg har gjort noen gang innenfor den kategorien

Vel hvorfor koss? okay det er utrolig bra.. men hvorfor? Fungerer ikke billigere like bra. Kjøpte noe som het Hoss ( eller no ) på expert noen år tilbake. de er de beste jeg noen gang har hatt. Slår til og med de jeg har nå. Eneste som var litt dritt var at en dag jeg skulle sette dem på meg så knakk dem.. SNUFS!

Mosy
29-01-2003, 21:45
Fordi koss er et bra merke som leverer kvalitetsprodukter til en pris som reflekterer kvaliteten...
pluss at du får livslang garanti;)