PDA

View Full Version : Musikkpoll

Jonte
18-01-2003, 13:24
Åssen musikk kommer til å dundre ut av DINE høytalere under TG03?

HellBoy
18-01-2003, 13:30
En forhåpentligvis harmonisk blanding av diverse typer rock, metal, punk, electronica og ligende.

Sikkert noen chiptunes òg, chiptunes rocker :)

phunkee
18-01-2003, 13:33
stort sett metal og punk + litt elektonisk.

Panther
18-01-2003, 13:42
Hvis jeg hører på musikk så tar jeg headsettet på og sparer omgivelsene for min musikk smak :)

Ellers synes jeg at vi bør på neste TG ha et utrykningscrew med saks. Altså et Anti Rosa Helikopter Utrykningslag med saks :D

Indrazor
18-01-2003, 13:45
Kommer ikke til å ta med noen høytalere til TG.. enkelit å greit. Et bra headsett funker mer en bra nok for meg. Trenger ikke dele musikken min med de som sitter rundt meg. Mye bedre å høre på bare sin egen en den salige blandinga som det blir i salen.

NaitS
18-01-2003, 14:19
Skal ta me meg Headsette åsså skal æ sitte å høre på Opera :rolleyes: hele TG :p

Mosy
18-01-2003, 15:40
Hmm.

Jeg hører mest på Trance og Techno jeg. URL=http://www.scootertechno.com]Scooter[/URL] er jo bare best. Hvaffal på den fronten der;)

termos
19-01-2003, 14:26
For en dårlig poll. Den har ikke noen valg for klassisk musikk eller chiptunes, som er det jeg hører på.

Fanden
19-01-2003, 16:16
Jøss, er jeg den eneste som valgte listepop?
Er det virkelig ingen andre ondsinnede folk her? Merkelig...
Joda, jeg hører jo også på litt techno og litt metal, men den såkalte litepop'n er i overtall. (men dog det er noen sanger som jeg skyr ifra lista, nemlig boy-bands, får være måte på hvor ond jeg er!)

-Fanden

Fanden
19-01-2003, 16:18
Hups, glemte helt å nevne J-pop/rock, mange japanske band er ganske geniale, som feks Do As Infinty og Sex Machineguns.

-Fanden

HellBoy
19-01-2003, 16:46
Glem ikke K-rap, da med Yang Dong Geun som fremste artist! ;D

drbass
19-01-2003, 17:28
Jeg kommer til å spille alt fra klassisk musikk til heavy trance:D

r-0X#Zapchud
20-01-2003, 07:21
Kommer ikke til å dra med meg høyttalere, bare headsett, og ut av de kommer det til å frese litt trance... om jeg gidder å høre på musikk i det hele tatt på TG.

ShadoW^_
20-01-2003, 09:37
slengte meg på rock/metal menne kommer til å gå mye i punk og sikkert en del sånn trance,techno bullshit og kanskje litt rap... har alt å hører på altså blir nok god blanding.

DeathStar
20-01-2003, 14:06
Bjørk er herlig..

deilig å sette på headset å slappe av med god chill musikk, stenge alt annet borte.

elektronis og metal,punk,rock ruler mine høytalere. alt som ikke er "komærs" igrunn.

ds out!

Radagast
20-01-2003, 18:56
kanskje det kommer til å dundre ut litt ACDC

Volkov
20-01-2003, 20:06
i stressede situasjoner er det headset og air for alle penga.. nydelig laxemusikk!

DeathStar
20-01-2003, 20:34
JIIHHAAA :) ingen har vote'a rap

(nå kommer sikkert noen til å gjøre det på pure faen)

Mosy
20-01-2003, 21:23
Originally posted by DeathStar
JIIHHAAA :) ingen har vote'a rap
Det kommer av den meget enkle grunn at veldig få (tilnermet lik 0) liker rap. Dermed blir det 0 votes for rap. Godt er det, for rap suger [sett inn noe kjipt her]^10...
(syntes jeg da:p)

Breiker
20-01-2003, 22:51
Skal høre på alt som finnes.. Vel jeg har ingen favoritt innen musikksjangerene.. Synes det meste er bra untatt boy band og opera.

har en del kødde/plagemusikk også som kan bli litt moro å kjøre.

HellBoy
21-01-2003, 08:02
Originally posted by Breiker

...og hvis du har ett ønske om å våkne opp med intakte genitalia dagen etterpå, så lar du vær ;)

Fanden
21-01-2003, 09:02

Vennligst gjør det, og den gangen du kommer tilbake til plassen din etter å ha sovet eller vært på dass, så vil harddiskene dine blitt lowlevel-formatert...

-Fanden

HaanZ
21-01-2003, 09:18
Her går det i Chip Tunes, Klassisk Filmmusikk (The Rock, Jurassic Park), Klassisk, men aller mest og best går det i Enerverande Trance--> Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix) :D

Breiker
21-01-2003, 09:27
Originally posted by HellBoy
...og hvis du har ett ønske om å våkne opp med intakte genitalia dagen etterpå, så lar du vær ;)

hmm skrive huskeliste:

- ta med susp
- hengelås

Fanden
21-01-2003, 11:13
Fanden's huskeliste:

- Svært sterk magnet (godt adskilt ifra pc'ene mine)
- Kraftig avbiter.
- Paintball?

^_^

-Fanden

HaanZ
21-01-2003, 11:23
Hugseliste:
-Pepsi
-RH-singel

Ja, det var alt.

Breiker
21-01-2003, 12:10
Originally posted by HaanZ
Hugseliste:
-Pepsi
-RH-singel

Ja, det var alt.

Faen du slår meg du.

Pepsi blæh
RH blø

HaanZ
21-01-2003, 12:30
Vi hadde aldri nokon konkurranse, ser du ikkje unity? Dei skal nok finne seg i irritasjon, ja :D

Fanden
21-01-2003, 13:35
Vi hadde aldri nokon konkurranse, ser du ikkje unity? Dei skal nok finne seg i irritasjon, ja :D

Mmmm, du er en ond, ond mann... Nesten så jeg starter å like deg. ^_^

"Join the dark side, and get a free cookie"

-Fanden

Breiker
21-01-2003, 16:31

Plagerne UNITE!

HaanZ
21-01-2003, 16:53
Det einaste lille eg manglar eeer jo ein RH-singel, og andre høgtalarar enn desse sikkert 2 watts infinity-møkkahøgtalarane her... Og veit ikkje om eg har lyst på så mykje brus... men ellers!

Breiker
21-01-2003, 16:57
Det einaste lille eg manglar eeer jo ein RH-singel, og andre høgtalarar enn desse sikkert 2 watts infinity-møkkahøgtalarane her... Og veit ikkje om eg har lyst på så mykje brus... men ellers!

Vel.. kan sikkert komme bort til meg med singelen da.. så skal vi spille den hos meg.

HaanZ
22-01-2003, 07:40
Vel.. kan sikkert komme bort til meg med singelen da.. så skal vi spille den hos meg.

Eg skriv jo at eg ikkje har den singelen...

Breiker
22-01-2003, 08:10
Eg skriv jo at eg ikkje har den singelen...

Ja men det er lenge til tg vet du. bare å starte å lete! Du kan jo kjøpe hits for kids 8 og da!

Fanden
22-01-2003, 08:50
Øyh!
Ikke gi ham flere onde ideer her nå, det er jeg som har eneretten på dem!
Hits For Kids er en av mine prosjekter for å ta over verden, so lay off!

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 09:11
Vel da kommer jeg med "bettan synger julesanger". Mwhahaha!

Fanden
22-01-2003, 09:31
Pass deg, jeg har både sølvguttene og sissel kyrsjebø på laget mitt! Du vil gå en horribel lyd-død imøte... :D

-Fanden

Breiker
22-01-2003, 10:05
da drar jeg frem min 1996 hit mix! hmm kanskje ikke et så bra valg men.. Mwhahaha. jeg vet hva jeg skal ta...

Alvin & the chipmunks! mwhahaha!

merilin
22-01-2003, 16:13
Hører på Rosa Helikopter 24/7/365 *not*
Hører på mye forskjellig da..

HaanZ
23-01-2003, 10:24
Originally posted by arwen
Hører på Rosa Helikopter 24/7/365 *not*
Hører på mye forskjellig da..

Du må jammen lære deg å spamme! Går da ikkje an å halde på slik. Ikkje post på ei stund du, berre sjå på spammeproffane som i år er Fanden og Breiker, før du startar sjøl... :rolleyes:

Har Bjørn Eidsvåg album >=D

Breiker
23-01-2003, 10:57
Du må jammen lære deg å spamme! Går da ikkje an å halde på slik. Ikkje post på ei stund du, berre sjå på spammeproffane som i år er Fanden og Breiker, før du startar sjøl... :rolleyes:

Takk. jeg prøver så godt jeg kan. pcn står på med outlook på konstant mailsjekk. så fort jeg hører pling. bort å sjekke.
Men jeg prøver og spamme om det det handler om da. ikke sånne små innlegg som:

"stemmer det"
"nei"
"Jeg er helt enig med deg der"

DeathStar
23-01-2003, 16:40
Jeg vet en sang jeg kommer til å spille mye ->

Folk & Røvere - Utadæsjælopplevelse

den er grom.

Fanden
23-01-2003, 17:10

Jøss, er det smigring på gang HaanZ? ^_^
Grunnen at jeg poster mye er at jeg har mye å si, og litt på grunn av Top10-posters-lista der jeg ligger på en foreløpig 9plass. =)

Prøver å holde meg til topic, men er desverre ikke perfekt...

Skal spille litt J-pop på tg i år, bare litt, for det er ikke alle som liker den sjangeren. (selv om jeg prøver hard å konvertere folk).

-Fanden

Breiker
23-01-2003, 17:17
Originally posted by Fanden
Jøss, er det smigring på gang HaanZ? ^_^
Grunnen at jeg poster mye er at jeg har mye å si, og litt på grunn av Top10-posters-lista der jeg ligger på en foreløpig 9plass. =)

Prøver å holde meg til topic, men er desverre ikke perfekt...

Skal spille litt J-pop på tg i år, bare litt, for det er ikke alle som liker den sjangeren. (selv om jeg prøver hard å konvertere folk).

-Fanden

hehe.. vel jeg ligger på 16 plass. klatrer stadig oppover.
Har masse å si jeg og. vet ikk eom alt er så utrolig vettugt. men det er bare meg. blir masse rart på tg ja. kan være alt fra pusemusikk til dreppusenmusikk!

Fanden
23-01-2003, 17:39
hehe.. vel jeg ligger på 16 plass. klatrer stadig oppover.
Har masse å si jeg og. vet ikk eom alt er så utrolig vettugt. men det er bare meg. blir masse rart på tg ja. kan være alt fra pusemusikk til dreppusenmusikk!

Tja, god plassering det da, med tanke på at vår kjære uberspammer BoogieMan har nesten 1900posts. =)
Jeg sloss meg oppover til en 8plass snart, jeg vil nemlig bli kvitt HellBoy som ligger rett under meg nå. :D

"Dreppusenmusikk" var en ny vri, jeg antar det er opera/høy stemme-musikk du hinter til? (også kalt "jammer-musikk")

-Fanden

Breiker
23-01-2003, 17:49
Tja, god plassering det da, med tanke på at vår kjære uberspammer BoogieMan har nesten 1900posts. =)
Jeg sloss meg oppover til en 8plass snart, jeg vil nemlig bli kvitt HellBoy som ligger rett under meg nå. :D

"Dreppusenmusikk" var en ny vri, jeg antar det er opera/høy stemme-musikk du hinter til? (også kalt "jammer-musikk")

-Fanden

Tenkte mer på den svartestedreppusenmusikk. men pusemusikk er k-ci & jojo. som faktisk har en del bra.

HaanZ
24-01-2003, 10:45
Trance forever! Trance is THE nerdmusic, it's from our world, the new world which will rule. Trance is tomorrow's music. And there's nothing you can do :p

termos
24-01-2003, 10:47
Nerdmusic? Jeg kaller meg nerd, men hører ~aldri på trance.

Breiker
24-01-2003, 10:51
Trance forever! Trance is THE nerdmusic, it's from our world, the new world which will rule. Trance is tomorrow's music. And there's nothing you can do :p

Veeeeel.. HEhe.. det er vel mere C64/amiga musikk som er nerde musikk tenker jeg.

vehitman
24-01-2003, 10:57
All elektronisk musikk må jo være laget av elektroniske nerder og for elektroniske nerder.
Hører en del på forskjellig sånt, jeg.
I tilleg, så kommer jeg nok til å plage sittende i nærheten med en del metallica og rammstein osv...

Breiker
24-01-2003, 10:58
Originally posted by vehitman
All elektronisk musikk må jo være laget av elektroniske nerder og for elektroniske nerder.
Hører en del på forskjellig sånt, jeg.
I tilleg, så kommer jeg nok til å plage sittende i nærheten med en del metallica og rammstein osv...

Metallica er konge da. Samme med Rammstein.
Kommer vel til å kjøre en del Foo Fighters, Sum41, Linkin Park, System of a Down.

Fanden
27-01-2003, 23:59
Eneste låten jeg synes er bra ifra System of a Down er "sugar", har den på en musikkvideo der anime-serien "Trigun" er brukt, passer bare så genialt bra den sangen til den serien. ^_^

-Fanden

HellBoy
28-01-2003, 05:03
Eneste låten jeg synes er bra ifra System of a Down er "sugar", har den på en musikkvideo der anime-serien "Trigun" er brukt, passer bare så genialt bra den sangen til den serien.

Den orginale videoen er òg temmelig fet, og hvis den burde ha blitt mekka til noen animè, så burde det jo vært til Sugar - The Tiny Snow Fairy. :)

DeathStar
28-01-2003, 09:11
Jeg kaller meg ikke nerd, men "Gamer" :p

og elektronisk owns (jeg hater euro-topp20-trance, så for all del,dont get me wrong :p)

drumnbass,techno,hardcore(gabber),psychedelic/goa-trance, Ambient,Chill-out, Hard-trance, Hard-house,house, trip-hop, techstep osv osv mye bra :)

(jeg hører også på metal av diverse slag. Cradleoffilth,dimmu,nightwish,rhapsody,avantasia,s ystemofadown,placebo,offspring OSV OSV)

og for all del -> BJÖRK :D

Breiker
28-01-2003, 10:36
Originally posted by DeathStar
Jeg kaller meg ikke nerd, men "Gamer" :p

og elektronisk owns (jeg hater euro-topp20-trance, så for all del,dont get me wrong :p)

drumnbass,techno,hardcore(gabber),psychedelic/goa-trance, Ambient,Chill-out, Hard-trance, Hard-house,house, trip-hop, techstep osv osv mye bra :)

(jeg hører også på metal av diverse slag. Cradleoffilth,dimmu,nightwish,rhapsody,avantasia,s ystemofadown,placebo,offspring OSV OSV)

og for all del -> BJÖRK :D

Ehh du burde ikke kalle deg gamer her.. Saken er at du nå sikkert kommer til å få så mye spam mot deg. De fleste her liker ikke gamere! Men for å ikke være rasistisk mot cs nerder osv så spiller jeg en del cs og quake også. men gamer vil jeg ikke kalle meg. for det er jeg ikke.