PDA

View Full Version : Bare sjekker folkets mening om helvetes gruppa PEACHES!

BedLamP
17-01-2003, 14:31
Jeg vil bare vites forumets mening ang gruppa fra helvete PEACHES!

phunkee
17-01-2003, 15:07
"musikken" er på en måte utrolig genial. de ligger riktignok langt unna Dream Theater i teknisk kvalitet, men det er få personer som klarer å lage musikk som er bedre egna til å irritere folk. De skal ha for den, lage så irriterendes musikk og samtidig få det til å bli listemusikk.

Musikalsk så stiller det seg på samme nivå som Heidi Hauge. Frøken Hauge er derimot bare dårlig, ikke så sinnsykt irriterendes som peaches.

edit: huff er var det så mange skrivefeil at jeg ikke orker å rette alle =)

2fst4u
17-01-2003, 15:28
peaches er det mest kommersielle dritt jeg har vært borti noen gang. for no møkk. at folk gadd å bruke penger på sånt skjønner jeg ikke. hater sånne folk som lager musikk som er kun for å tjene litt penger sånn i huj og hast for å så forsvinne og aldri komme tilbake. kan bare konklydere med en ting, DØD over peaches. de fikk som fortjent på tg 02. hehe, den videon som ble spilt på veggen var genial.

HellBoy
17-01-2003, 16:28
Dette har vel blitt tatt opp i iallefall to tideligere threads, alle er enige om at Peaches er noen gruppevoldtatte tolvåringer fra Sverige, og at musikken dems er kjiipere enn nyttårstalene til Kongen.

Volkov
17-01-2003, 18:17
er vel igrunn lite nytt som kommer frem her...

men det faktum at RH var på topp20 i sommer er skummelt.....!!!

Mosy
17-01-2003, 18:25
Det er sykt ja.

Det må jo bety at der er noen som liker dem og det er jo intet annet n skremmende. Enda mer skremmende en noe noen gang har skremt før... Og DET er skremende det.

Volkov
17-01-2003, 18:32
og at dem er så SEINT ute da..!

fysjom! skukke værrt lov vett.... her har den "låta" plaga oss i flerfoldige år, åsså plutselig kommer den på topp20 med radiospilling og hele pakka.. skukke vært lov!!!!