PDA

View Full Version : Hva gjør du på TG

Knuters
16-01-2003, 06:52
Hei noen kommer til TG for å spille noen for å lage demoer, noen for å laste ned masse rart eller andre ting ?

Hva gjør du ?

Indrazor
16-01-2003, 07:33
Hmmm siden det ikke er et gamer lan så kommer jeg hovedsaklig for å finne masse cool stuff å rett å slett være der.
Opplevelsen, stemmningen, folket alt sammen er det som trekker meg dit.

Driver ikke med så mye konstruktivt der da. Mest konstruktive jeg kommer til å gjøre på TG03 er vel å prøve å blåse hue av de som blir med på UT2003.

HellBoy
16-01-2003, 08:04
Jeg kommer sikkert til å kopiere diverse ting, ikke at jeg kommer til å bruke så grusomt mye tid på det, jeg skal trolig delta i useless utility compo, for å opprettholde den knalle tradisjonen en kamerat og jeg begynnte på i fjor.

Så skal jeg sitte å generellt bare kope litt, gå rundt å snakke med folk, osv. blir knall iallefall :)

Knuters
16-01-2003, 08:38
Enig en stor del av TG er å hvere der. Ikke noe spess planer selv bortsett fra å gå rundt å se på hva folk driver med osv. Seff se om noen deler noe kult å spille litt.

Er jo en helt hærlig atmosfære å stå oppe på tribunen å se utover hallen er jo helt enormt.

Håper at setedet blir på skipet i år også å mange år fremover

Lenge leve skipet

ivers
16-01-2003, 09:16
Hvem vet om du får billetter ?
Er jo 25000 cs-nerder som sitter og trykker F5 på partyticket.net 5 min før billettene legges ut :mad:

r-0X#Zapchud
16-01-2003, 10:15
Skal vel... kopiere noen småsaker de siste par dagene, ellers blir det vel å labbe rundt i skipet, prate med folk, delta i hi-quality muzak-compo (dersom jeg får til et bidrag jeg er fornøyd med i tide...), kanskje delta i Q3-compo, bare for å bli eid litt...

Fanden
16-01-2003, 11:44
Tja, kommer sikkert til å kopiere litt stuff, og så skal jeg spille litt mot andre, prate litt med folk, labbe litt rundt i hamar, kanskje
delta på en av compoene, og selvfølgelig gå mange runder rundt i skipet og se på alt det rare. =)

-Fanden

DeathStar
16-01-2003, 13:19
blir mitt første TG, kommer nok til å gå rundt å kope og kikke og prate med folk. spille litt. leeche litt. kose meg :)

Volkov
16-01-2003, 14:45
noe av det samma som i fjor... ikke at jeg har helt oversikta over hva jeg dreiv med men..

leece litt saker og ting, kræsje os og formatere og reinstalle, irritere meg over bøtteknotter som napper ut tp'n min, stikke på pizza driver, spamme litt forum, knote på irc, kanskje kode litt håmepæjge, høre på tgradio (den uoffisielle, www.tgradio.tk), være med å lage den, bygge colabokstårn, spile litt (nah..), se på WyMyN, le av alle de andre bøtteknottene som opptrer, snakke med folk og fe, leite etter såveplass, spille planetarion (hvis dem nå kommer), konsumere cola i uhorvelige mengder, se på compoer (ikke gaymecompo) og i det hele tatt storkose meg!

termos
16-01-2003, 14:54
Originally posted by HellBoy
Jeg kommer sikkert til å kopiere diverse ting, ikke at jeg kommer til å bruke så grusomt mye tid på det, jeg skal trolig delta i useless utility compo, for å opprettholde den knalle tradisjonen en kamerat og jeg begynnte på i fjor.

Så skal jeg sitte å generellt bare kope litt, gå rundt å snakke med folk, osv. blir knall iallefall :)
Den tradisjonen dere begynte på i fjor?
Dvs. dere har gjort det en gang, og da er det ikke noen tradisjon. Det kan være forsøk på å lage en tradisjon derimot ;)

Mosy
16-01-2003, 15:34
Jeg kommer til å sitte på plassen min, chille, laste ned masse stasj fra andre folk, kanskje spille litt UT1 med noen av de som jeg drar dit med, drikke coka-cola, vandre rundt og kikke og rett og slett bare oppleve den enorme stemningen og følelsen som bare finnes på TG.

ZpiFF
16-01-2003, 15:45
Jeg drar dit for å oppleve stemningen, treffe folk, dra ned noen hundre gb med warez, kode litt HTML, og ikke minst levere compobidrag i pcdemo :D Yeah bebeh yeah!

HellBoy
16-01-2003, 16:15
Originally posted by termos
Den tradisjonen dere begynte på i fjor?
Dvs. dere har gjort det en gang, og da er det ikke noen tradisjon. Det kan være forsøk på å lage en tradisjon derimot ;)

neida. for en hund ville tradisjonen vært 7 år gammel (eller no'), så da er det en tradisjon. om ikke, fokk it, det blir useless shit iår òg :)

merilin
16-01-2003, 18:10
Da jeg kom til TG hadde jeg tenkt å spille cs. Men det ble det faktisk ikke noe av. Var å svirra rundt hallen både inne og utenfor med nye bekjente :) Benyttet kinoen men der var jeg så satans strøtt at jeg slukna. Ble heldigvis ikke busta av crew. Ellers lasta jeg ned tette med filer, filmer etc etc. :)

BedLamP
16-01-2003, 19:14
PÅ tg lar jeg være og sover, drikker RB og NERDER 2K! og seff smoker

styx
16-01-2003, 19:33
Originally posted by arwen

who | grep -i blonde | date; cd ~;

unzip; touch; strip; finger; mount;

gasp; yes; uptime; unmount; sleep

En liten kommentar til signaturen din, bare... At det faktisk står "unmount" har irritert meg siden jeg så påtrykket på den t-skjorta for første gang på TG i fjor. Hvem har anvaret for den? :P

Og hva jeg gjør på TG..? Tjah, stort sett det alle andre har sagt fra før. Føler stemningen, prater med folk, koder litt når jeg ikke er alt for trøtt, spiser søppelmat osv. Gleder meg :D

pcBaktus
17-01-2003, 11:32
i fjor gjorde jeg ikke annet enn å spise appelsiner trur jeg... å så på scenecompoene, men det er jo livet!

2fst4u
17-01-2003, 14:26
Jeg drar til tg for å oppleve den helt egne og spesielle stemningen. Det er helt ubeskrivelig det man føler når man er der. ellers er det for å spille div spill med andre folk, laste ned, dele ut, være med gode kompisser, chille, nyte TG, drikke cola, ikke oppleve tiden, se på alt som er der, se mange fete pcer og compoer, lære mye forskjellig, treffe nye folk som har samme interesse, oppleve den digge og spesielle støyen, og det å rett og slett bare være der, og mye mye mer.

Mosy
17-01-2003, 14:36
Originally posted by 2fst4u
Jeg drar til tg for å oppleve den helt egne og spesielle stemningen. Det er helt ubeskrivelig det man føler når man er der. ellers er det for å spille div spill med andre folk, laste ned, dele ut, være med gode kompisser, chille, nyte TG, drikke cola, ikke oppleve tiden, se på alt som er der, se mange fete pcer og compoer, lære mye forskjellig, treffe nye folk som har samme interesse, oppleve den digge og spesielle støyen, og det å rett og slett bare være der, og mye mye mer.
Må si meg enig med 2fst4u. Kanskje ikke så rart da vi drar dit sammen;)

|-LoX-|
17-01-2003, 21:16
For å si det kort:
1- Treffe likesinnede
2- Ha det gøy på whichever way jeg nå enn måtte finne passende! :D Og dette (altså det jeg skal gjøre for å ha det gøy...) skulle inkludere det meste jeg kan finne på både foran skjermen og ellers rundt i hallen.

merilin
18-01-2003, 00:23
Originally posted by styx
En liten kommentar til signaturen din, bare... At det faktisk står "unmount" har irritert meg siden jeg så påtrykket på den t-skjorta for første gang på TG i fjor. Hvem har anvaret for den? :P

Ikke vet jeg, jeg var en av de som kjøpte tskjorta :P Hva skal egentlig stå der da? umount?

Knuters
24-01-2003, 12:46
Noen som skal bygge hyller på TG ta med plater å legge oppå kassa? Stasje masse rundt plassene sine ?

Husker for noen år siden var det noen som tok med party telt, er jo litt kult det da.

Fanden
24-01-2003, 12:51
Originally posted by Knuters
Noen som skal bygge hyller på TG ta med plater å legge oppå kassa? Stasje masse rundt plassene sine ?

Husker for noen år siden var det noen som tok med party telt, er jo litt kult det da.

Skal stable 1midi- oppå 2fulltower kasser i år, og ha litt lys og forskjellige effekter oppå der igjen. Blir vel også Colaboks-tårn i år igjen, er jo en tradisjon på TG. ^_^

-Fanden

pSyops
24-01-2003, 12:59
hva må man egentlig ha med seg på tg??

har aldri vært der før?

Er det noe sted på forumet her det står noe om det?!?

termos
24-01-2003, 13:00
Om jeg sitte foran deg å får lys i aksiktet så, så.. ja. ;)

termos
24-01-2003, 13:01
Originally posted by pSyops

har aldri vært der før?

Er det noe sted på forumet her det står noe om det?!?
ta med deg det du tror du trenger er vel ett råd

Fanden
24-01-2003, 13:17

har aldri vært der før?

Her er en offisiell TG-guide ifra 2000, som beskriver hva TG er, litt om historien til TG og folkene bak, og selvfølgelig en liste over ting du bør og ikke bør ta med deg til The Gathering.

http://home.online.no/~hemmingb/tg/tg-guide.txt

-Fanden

pSyops
24-01-2003, 13:21
takk takk... bra at noen gidder å hjelpe stakkarslige n00bs..

Fanden
24-01-2003, 13:31
hehe, no problem, alle har vært en n00b engang i livet. ^_^
Vanligvis ligger denne guiden lett tilgjengelig på websida til TG, men det ser ut som de har glemt å linke til den i år..

-Fanden

HellBoy
25-01-2003, 09:41
...websidene har fortsatt store mangler da, de driver å jobber med sidene, så smør dere med tolmodighet.

Fanden
25-01-2003, 13:27
...websidene har fortsatt store mangler da, de driver å jobber med sidene, så smør dere med tolmodighet.

Tja, de kunne i det minste lagt ut Guiden da, så folk fikk noe å lese på. (og blitt litt klokere på hva The Gathering egentlig er og hvordan det hele ble slik.

-Fanden

Breiker
25-01-2003, 13:50
Originally posted by Fanden
Tja, de kunne i det minste lagt ut Guiden da, så folk fikk noe å lese på. (og blitt litt klokere på hva The Gathering egentlig er og hvordan det hele ble slik.

-Fanden
Fanden sjekk denne:
http://home.online.no/~kastoer/breikerspam.jpg

Fanden
25-01-2003, 13:59
Ye Flipping Gods!!
Du er virkelig en GAL, GAL man! ^_^
Lite å finne på om dagene eller? Jeg må ta meg sammen, kan ikke slappe nå som du fyker over hele forumet og spyr ut poster.
5plassen skal bli MIN!! :D

-Fanden

Breiker
25-01-2003, 14:36
Ye Flipping Gods!!
Du er virkelig en GAL, GAL man! ^_^
Lite å finne på om dagene eller? Jeg må ta meg sammen, kan ikke slappe nå som du fyker over hele forumet og spyr ut poster.
5plassen skal bli MIN!! :D

-Fanden

Er litt sjuk i dag. Er nesten aldri hjemme da. Men så fort jeg finner en datamaskin så sjekker jeg!

HellBoy
25-01-2003, 14:42
Originally posted by Breiker
Fanden sjekk denne:
http://home.online.no/~kastoer/breikerspam.jpg

...og... dette er du... stolt av?

Breiker
25-01-2003, 14:51
...og... dette er du... stolt av?

har jeg sagt at jeg er stolt? hehe.. er nok ikke stolt. Det er et bevist på at jeg sliter!

Fanden
25-01-2003, 15:14
har jeg sagt at jeg er stolt? hehe.. er nok ikke stolt. Det er et bevist på at jeg sliter!

Det er et bevis på hva slags fanatisme som hersker her på forumet for å komme på 1plass...
Og vi liker det, vi strever etter å bli nr1, så vi kan skille oss ut ifra den store massen og bli en enhet som vil bli husket!

-Fanden

("husker for hva da, mest posts eller mest spam?" blir så neste post ifra HellBoy) :p

Breiker
25-01-2003, 15:19
Det er et bevis på hva slags fanatisme som hersker her på forumet for å komme på 1plass...
Og vi liker det, vi strever etter å bli nr1, så vi kan skille oss ut ifra den store massen og bli en enhet som vil bli husket!

-Fanden

("husker for hva da, mest posts eller mest spam?" blir så neste post ifra HellBoy) :p

skulle hatt en hyllest til oss synes jeg.. er på god vei opp til 8ende plass nå.

Fanden
25-01-2003, 19:45
skulle hatt en hyllest til oss synes jeg.. er på god vei opp til 8ende plass nå.

Hah! Du er på bare 15nd plass nå, jeg er på 8nd. ^_^
Men snart rykker jeg opp på 7nd. :D

-Fanden

PS: La oss ta det litt rolig nå, det er mange dager til tg begynner, vi har plenty tid på oss til å skrive fornuftige meldinger.

HellBoy
25-01-2003, 20:18
husker for hva da, mest posts eller mest spam?

(gblah)

jeg tror egentlig ikke det er noe stas å ligge på toppen her, Boogieman høstet vel ikke utrolig mye street cred på TG bare for sin utrolige postcount..?

Onkel Ballong
26-01-2003, 00:57
Wurd y0! :D:D

Jeg gidder bare ikke poste like mye i år som i fjor
(evnt. så har det noe med at jeg jobber ca. fra 7 til mellom 19-22 hver dag nesten, men det er en annen sak :D)

Men back to topic:

Jeg drar til TG mye bare av ren tradisjon, blir mitt 6. TG, så jeg er vel snart som veteran og regne.
Men som de aller fleste drar jeg for stemningen, møte folk, dasse rundt i salen og kveme litt med et kamera som jeg tar opp masse av det festlige som står plassert rundtomkring i salen, spise noen søppelburgere, laste ned alt mulig rart fra nettverket (bare sharware og freeware SELVFØLGELIG!!) og generelt bare ha det morro, som de aller fleste som drar dit.

Breiker
26-01-2003, 11:12
husker for hva da, mest posts eller mest spam?

(gblah)

jeg tror egentlig ikke det er noe stas å ligge på toppen her, Boogieman høstet vel ikke utrolig mye street cred på TG bare for sin utrolige postcount..?

har han i det hele tatt skrevet noe i år?

Mosy
26-01-2003, 11:25
Niks.

"last post posted on "Er det strippebar i Hamar?" i 2002 en gang"

Fanden
26-01-2003, 18:15
har han i det hele tatt skrevet noe i år?

Noen som vet om han i det hele tatt er i live ennå?
Det er litt rart om han ikke dukker opp her innen de neste 4ukene, han som var så stolt over plassen/tittelen sin... ^_^

-Fanden

Breiker
26-01-2003, 18:36
Noen som vet om han i det hele tatt er i live ennå?
Det er litt rart om han ikke dukker opp her innen de neste 4ukene, han som var så stolt over plassen/tittelen sin... ^_^

-Fanden

vel det er god til han blir tatt igjen da..

Fanden
26-01-2003, 19:56
vel det er god til han blir tatt igjen da..

Skal vi se.... Nå skal jeg påpeke skrivefeil igjen, så følg godt med og se om du finner ut hva du hadde glemt på den forige posten:
"vel det er god tid til han blir tatt igjen da.."

Sett av ca 30sekunder til å sjekke posten før du trykker på "Submit Reply", så slipper du å se denne meldingen igjen. ^_^

-Fanden

Breiker
26-01-2003, 20:00
Skal vi se.... Nå skal jeg påpeke skrivefeil igjen, så følg godt med og se om du finner ut hva du hadde glemt på den forige posten:
"vel det er god tid til han blir tatt igjen da.."

Sett av ca 30sekunder til å sjekke posten før du trykker på "Submit Reply", så slipper du å se denne meldingen igjen. ^_^

-Fanden

hehe.. mente jeg trykka D.. huff.. my bad! hehe... vel.. skal sette av litt tid til det ja.

( titte over denne posten også! )

Fanden
26-01-2003, 20:22
Flink gutt, du lærer fort! ^_^
I neste leksjon skal vi ta for oss til hvilken tider man skal quote og hvordan en kan mest effektivt quote en tekst.

-Fanden

DeathStar
27-01-2003, 10:09
Forum/spam skole ?

Breiker
27-01-2003, 11:07
I neste leksjon skal vi ta for oss til hvilken tider man skal quote og hvordan en kan mest effektivt quote en tekst.

-Fanden

Hei frøken jeg har tatt med et eple til deg! :D

pSyops
27-01-2003, 11:19

-Fanden

hvilken tider???

det var dette med å sjekke rettskrivning da......lol

Mosy
27-01-2003, 21:22
Også var det dette med å ikke spamme så mye da gutta..

(Nå blir threaden sikkert stengt av Per:D)

Volkov
27-01-2003, 21:32
kan da ikke skjønne voffor per skulle ville stenge denna threaden, mest givende jeg har vært borti på lang tid... :)

Breiker
28-01-2003, 10:50
ikke jeg heller. Den virker ikke nedverdigende på noen. Den plager ingen. og det er nesten eller ingen banneord i denne treaden!

Muslingen
28-01-2003, 11:47
Originally posted by Volkov
kan da ikke skjønne voffor per skulle ville stenge denna threaden, mest givende jeg har vært borti på lang tid... :)

Det sier jo det meste hvis denne er den mest givende threaden på lang tid....

Fanden
28-01-2003, 12:10
hvilken tider???

det var dette med å sjekke rettskrivning da......lol
Jeg tok det ordvalget med viten & vilje, jeg kunne selvsagt skrevet;
"I neste leksjon skal vi ta for oss når tid man skal quote og hvordan en kan mest effektivt quote en tekst."
men jeg valgte å gå for "til hvilken tider" for jeg syntes det hørtes mest gammeldags ut. ^_^

-Fanden

pSyops
28-01-2003, 12:16
Jeg tok det ordvalget med viten & vilje, jeg kunne selvsagt skrevet;
"I neste leksjon skal vi ta for oss når tid man skal quote og hvordan en kan mest effektivt quote en tekst."
men jeg valgte å gå for "til hvilken tider" for jeg syntes det hørtes mest gammeldags ut. ^_^

-Fanden

hehe... forstår den Fanden. Men: det korrekte i henhold til norsk grammatikk er jo selvfølgelig "til hvilke tider" og verken "til når tid" eller "til hvilken tider"..

Fanden
28-01-2003, 12:29
hehe... forstår den Fanden. Men: det korrekte i henhold til norsk grammatikk er jo selvfølgelig "til hvilke tider" og verken "til når tid" eller "til hvilken tider"..
Hmmm... Etter å ha rullet teksten noen ganger rundt i munnen synes jeg faktisk at "tid" ikke passet så godt inn,
kunne kanskje ha kuttet den helt ut og bare hatt "ta for oss når man skal quote".

Men det ble liksom ikke samme klangen som i "til hvilken(-n) tider" ^_^

-Fanden

pSyops
28-01-2003, 12:36
enig der. selv om "til hvilke tider" jo er unødvendig, så har det liksom en liten "schwung" over seg. Det er jo denne "schwungen" vi alle prøver å få til, da det er den som skiller en god spammer fra en vanlig spammer..