PDA

View Full Version : Vanilla Coke

DeathStar
15-01-2003, 16:53
Hva med å forby denne drikken? en skam for ekte cola.

Noen som ærlig kan si de hadde orket en 1.5 liter med dette?

forslag til compo @ TG: drikke en 1.5 liter vanilje cola fortest mulig = garantert mye å tørke opp.

xthal
15-01-2003, 17:00
pøh, vanilla coke er jo genial da, håper de lager 4pakekr med 1.5l vanilla coke, da vet jeg iallefall hva jeg skal kjøpe meg :D

DeathStar
15-01-2003, 17:08
håper du var full når du skrev det.

r-0X#Zapchud
15-01-2003, 17:50
Dere kanskje tror vanlig VanillaCoke er ille, men derimot varm og kokt VanillaCoke m/ TJUKKMJØLK er langt verre. (Ja jeg har konsumert det frivillig, og det gikk ned)

Uansett, VanillaCoke burde overføres til pepsi-konsernet, som kan selge skripet. Passer deres idé om smak og behag langt bedre...

HellBoy
15-01-2003, 18:25
Vanilla Coke er tøft av den enkle grunn at de drikker det i Pulp Fiction (om jeg husker rett). Det smaker vel nesten som vanlig cola når man styrter det ned, men ettersmaken er ikke fullt så digg... :p

Volkov
15-01-2003, 18:31
Originally posted by HellBoy
Vanilla Coke er tøft av den enkle grunn at de drikker det i Pulp Fiction (om jeg husker rett).

stemmer, stemmer.. det er vincent vega aka john travolta som bestiller det på "jack rabbit slims" til sin biff mens mrs mia wallace bestiller sin 5-dollar shake

var artig å oppdage det jah

Deosl
15-01-2003, 18:34
En i klassen min ble borte 3 dager etter Vanilla Coke kom ut...

Og ja, han drakk flere av dem om dagen :rolleyes:

Så hver gang han er borte spør vi om han har drukket Vanilla Coke :D

phunkee
15-01-2003, 19:12
Hadde en forferdelig opplevelse med Vanilla coke for noen dager siden.

Satt og arbeida forann PCen da noen begynte å prate om mat og cola på IRC som sto og surra i bakgrunnen som vanlig. Gikk ned trappa til kjøkkenet og røska opp døra for å sjekke tingenes tilsand. Brått så jeg litt lysere på livet da det lå 0.5liter brus med sort drikke m/ rød etikett. Fikk dradd av korken og tok en god slurk, alle skjønner jo nå hva som skjedde. Selvsagt spydde jeg opp dette skvipet over hele kjøkkenet, hvordan i sattans navn går det an å lage noe slikt og selge det som annet enn rottegift? Var sikker på at cola'n var utgått på dato jeg, huff. Vi har lover for mye her i landet, men en lov mot å selge produkter i colalignende flasker kunne vi absolutt trengt! :mad:

fiXion
15-01-2003, 19:19
Vanilla Coke må forbys .. ferdig .. smaker jo pjuuuk .. *blargh*

ShadoW^_
15-01-2003, 20:14
den smaker pjuuk oppkast osv... men er nå fortsatt bedre enn vanlig cola=)

Volkov
15-01-2003, 20:21
hedning!!!

værst med vanilla saken er egentlig at den kommer på lik flaske..

pepsi twist er samma ulla, men den klager jeg ikke på, umulig å forveksle den med noe drikkbart...

Mosy
15-01-2003, 21:49
Jeg har bare hørt at Vanilla coke smaker høgg og sardiner.
Etter at jeg leste denne threaden her har jeg bestemt meg: Jeg skal aldri drikke vanilla coke. Har heller aldri gjort det.

KAAN
15-01-2003, 22:04
Best at du ikke gjør det!!! Jeg tok en slurk av flaska til en kompis og holdte på å gå i bakken!!! Makan tell skvip skal man lete lenge etter! OM jeg noen sinne må velge, gud forby, mellom Vanilla Coke eller pepsi da tar jeg steget og heller i meg den pepsi'n... Hvordan noen klarer og drekke VC er utenfor fatte evne....
Har aldri tatt feil av flaskene heller.

ZpiFF
15-01-2003, 22:11
Har en følelse av at TG kommer ti å bli sponsa av Vanilla Coke i år. Vanilla skiten trenger litt PR. Personlog syntes jeg det smaker høgg. Brakk meg første gang jeg drakk det

r-0X#Zapchud
15-01-2003, 23:07
Originally posted by ZpiFF
Har en følelse av at TG kommer ti å bli sponsa av Vanilla Coke i år. Vanilla skiten trenger litt PR. Personlog syntes jeg det smaker høgg. Brakk meg første gang jeg drakk det

TG må ikke bli sponsa med VC! Folk kan jo finne på å drikke det, brekke seg, spy og herje. Det vil ikke på noen måte skape noen god stemning når folk spy, og lage ulukter rundt om i skipet, pga den ekle VC'n. Det bør egentlig forbys totalt fra skipet.

Indrazor
16-01-2003, 01:08
Dette skvippet de våger å kalle cola skulle aldrig ha fått kommet på markedet.
Har smakt det en gang å det var en gang for mye.

Zapchud som derimot drakk kotk med tjukkmjølk(min oppfinnelse :D ) skal ha ros... det gikk jo ganske fort ned å det kom ikke opp igjen som det gjorde på den forgje jallacompoen :D

Muslingen
16-01-2003, 08:34
er det så stor overaskelse at det smaker dritt.. det er en cola

r-0X#Zapchud
16-01-2003, 10:13
Originally posted by Muslingen
er det så stor overaskelse at det smaker dritt.. det er en cola

Asså... du som er pepsidranker har ingen ting du skulle ha sagt i denne saken. Bare ligg unna...

Epsilon
16-01-2003, 12:04
jeg har smakt denne meget omtalte VanillaCoke, og det kommer jeg nok ikke til å prøve igjen.

men det som slo meg var at den fordømte ettersmaken minner veldig om smørbukk karameller!

-------------------------------------------------------
sier bare kast alle plast flasker!
gi oss den gode gamle glass flaska tilbake!
er jo en vanskelig vare å få tak i!
-------------------------------------------------------

Volkov
16-01-2003, 12:36
nesj.. smørbukk er digg, minner ikke om dem..

mer om vaniljeis.. eller for masse soft-is kanskje....

DeathStar
16-01-2003, 13:18
Klarer man å blokkere smaksløker og andre viktige ting 1ms etter man har konsumert den går det kanskje bra.

smaker som cola som har stått i sola i 5 dager i starten så kommer den helvetes ettersmaken..

urrk:mad:

phunkee
16-01-2003, 14:17
Originally posted by DeathStar
smaker som cola som har stått i sola i 5 dager i starten så kommer den helvetes ettersmaken..

Sleng på litt H-melk (etter cola'n har stått ute i sola, ikke før du setter den ut) så er du der ;)

ZpiFF
16-01-2003, 15:46
Vanilla Coke smaker rett og slett helt for jævlig! Særlig hvis den er lunka og man har store forventninger... ;D

merilin
16-01-2003, 18:08
Vanilla Coke er det verste jeg har smakt. Det hadde garantert vært bedre om væska var hvitfarget, det stemmer liksom mer. For når det er cola-svart så "vet" jeg at det er cola.. så den ettersmaken som kommer etterpå er ikke særlig velkommen.

DØD OVER VANILLA COKE! :mad:

BedLamP
16-01-2003, 19:11
vannila coke er bare WEEEEEEEEEEEEEe

ShadoW^_
17-01-2003, 08:06
vannila coke smaker pjuuuk men det er fortsatt bedre enn vanlig cola

Epsilon
17-01-2003, 11:50
jeg syns det fortsatt smaker litt smørbukkaktig av den jeg...
jeg smakte faktisk en (veldig) liten slurk i går bare for å minne meg på at det skal jeg aldri skal bruke penger på det skvipet der.

ettersmaken er jo helt vill da, det er den som virkelig slår de i bakken! plutselig så sitter du der med en ettersmak så utrolig jævlig at det frister mer å suge svetten ut av ett par gymsokker med fotsopp og det som verre er i!

Indrazor
21-01-2003, 14:21
I dag har jeg hatt den værste opplevelsen på lenge. Skulle ut på et oppdrag på jobben som hastet litt. Kjørte da innom shell for å kjøpe meg en Ostebaconpølse (DIGG) å en cola.
Rett ved disken har de en kjøledisk med cola så jeg grabbet med meg en i farten fikk pølsa å satte meg i bilen.
Etter å ha konsumert pølsa blir man jo tørst så jeg åpnet colaen uten å se på den (kjørte jo bil) å bøtta nepå. Ca et millisekund etter at jeg tok flaska fra munnen kjente jeg hva det var jeg hadde drøkke. Ettersmaken kom buldranes å jeg holdt på å miste fatningen. Bare en gang tidligere hadde jeg smakt noe så ille å det var når jeg smakte på Vanilla Coke for å finne ut hva det smakte. I ren frustrasjon åpnet jeg vinduet å kasta flaska ut. Ikke bare hadde jeg drøkke vanilla Coke men hele den gode lunchen min var blitt ødelagt av den djeveldrikken. URK!!!

HaanZ
21-01-2003, 15:43
Det er Coca Cola... men men, tykjer ikkje den er så vond eg da... så drikk eg aldri brus heller da...

Fanden
21-01-2003, 16:13
Jeg har en aldri så liten teori om hvorfor The CocaCola Company(c) lanserte Vanilla Coke:

Hos bryggeriet som produserer CC for det norske markedet har de hatt en lærlig,
og som alle lærlinger har for uvane å gjøre, så er det å gjøre ting FEIL!

På en eller annen måte greide han å blande feil ingrediens oppi det aller helligste(Helligbrøde!!)
og voila; noen 10-tusen liter med ubrukelig og usmakelig Cola!

MEN;
Her kommer det beste:
Siden The CocaCola Company(c) er "litt" grådige, og ikke ville kaste bort disse dyre(men dog usmakelige) 10-tusen literene
så tapper de dem på helt like flasker som vanlig Cola, slenger på en lapp som ligner mistenkelig mye på den vanlige
(ingenting annet, ikke engang annen farge på toppen!) og kaller vidunderet "Vanilla Coke".

Dermed går tusenvis av intetanende forbrukere rett på limpinnen og kjøper Vanilla Coke i den tro at det er vanlig CocaCola,
smaker den, og løper rett inn i butikken igjen og kjøper en normal
CocaCola for å skylle vekk den fæle smaken!

Du snakker om sleip markedsføring, her blir de kvitt et feilprodukt i en fart og samtidig kjøper folk like mye CocaCola som før, om ikke mer.

-Fanden

HaanZ
21-01-2003, 16:48
Jepp, Coca Cola er råttent tvers gjennom... Er jo det vi har sagt heile tida. Forklaringa kan vere interessant nok den, men du må da ta vårt ord på det??

Volkov
21-01-2003, 16:59
artig teori.... men du glemte effekten av "ny cola?, den MÅ jeg smake"

men tror ikke den stemmer.... dem har hatt vanilla coce endel år på amdre sida av dammen...

Fanden
21-01-2003, 23:16
Originally posted by Volkov
artig teori.... men du glemte effekten av "ny cola?, den MÅ jeg smake"

men tror ikke den stemmer.... dem har hatt vanilla coce endel år på andre sida av dammen...

Tja, kanskje en og annen ville prøve noe annet enn den vanlige Cola'n, for hvem kan seriøst tro at Cola og vanilje er en god kombinasjon?

Grunnen til at de har hatt den på andre siden av dammen er jo selvfølgelig at de har mange flere bryggerier som produserer Cola der,
og selv amerikanske lærlinger gjør feil, og dermed ble VanillaCoke først oppdaget og distribuert der.

Når så en norsk lærlig greier å gjøre samme tabben så sender de ikke den over dammen, men distribuerer den her i et forsøk på å tjene mer penger på tabben.

Eller kanskje ikke..... ^_^

-Fanden

HaanZ
22-01-2003, 07:35
Kva enn Cola gjorde og fekk utretta med Vanilla coke, utnytta dei forbrukarane sine til å tjene meir pengar. Eg seier vi går over til Pepsi alle saman!!

Muslingen
22-01-2003, 08:52
det er den beste ideen jeg har hørt på lenge

Fanden
22-01-2003, 09:06
Originally posted by HaanZ
Eg seier vi går over til Pepsi alle saman!!

Nei, ikke tale om!
Jeg tilhører det største av de onde imperiumene, nemlig The Coca Cola Company, og vil slettes ikke nedgradere meg selv med å gå over til Pepsi-fronten...

Tenk om Pepsi skulle sponse Julenissen, da ville han gått rund i en svart&blå frakk istendfor den koselige røde&hvite han har nå!
Han ville jo sett ut som en satanrocker! (hmmm, snedig tanke)

Neitakk, jeg holder trofast med Cola, selv om de er grådige og utspekulerte.

-Fanden

Breiker
23-01-2003, 07:38
Originally posted by HaanZ
Kva enn Cola gjorde og fekk utretta med Vanilla coke, utnytta dei forbrukarane sine til å tjene meir pengar. Eg seier vi går over til Pepsi alle saman!!

u must die painfully! Grrr.. ikke svarte om jeg lar tenna mine bli berørt av djevel vann! nei her er det Cola sukkervannet som gjelder!

DeathStar
23-01-2003, 08:20
Jeg svikter ikke colaen min altså.

MiZzPeNtA
23-01-2003, 08:21
Originally posted by r-0X#Zapchud
TG må ikke bli sponsa med VC! Folk kan jo finne på å drikke det, brekke seg, spy og herje. Det vil ikke på noen måte skape noen god stemning når folk spy, og lage ulukter rundt om i skipet, pga den ekle VC'n. Det bør egentlig forbys totalt fra skipet.

gjør ikke folk dette uansett da? synes å huske at det alltid er noensom spyr og lukter vondt :p

men jeg er ganske enig.. TG sponset av Vanilla Coke erke bra reklame.. sannsynligvis hverken for TG eller VC..

men jeg vil og si at VC smaker litt godt hvis den er iskald og man ikke drikker mer enn 0.5l, selv om ettersmaken kunne vært bedre!:(