PDA

View Full Version : Coca Cola vs Pepsi Cola

pcBaktus
13-01-2003, 20:49
Hva liker du, har du ombestemt deg siden ifjor?

r-0X#Zapchud
13-01-2003, 20:54
Herre!
Problemstillingen er akkurat like enkel og lett å besvare som i fjor, Coca-Cola for alle penga!
Måtte de som mener noe annet brenne.

HellBoy
13-01-2003, 21:07
Nå er vel egentlig ikke rusbrus en konkurrent for vanlig brus, og vel, det funker iallefall dårlig på TG, da rusmidler er forbudt.
Så faktisk en rusbrus test i Januar utgaven av FHM, Smirnoff Ice kom godt ut, liten gay-faktor, men så er Smirnoff Ice temmelig digg òg da :)

Personlig sverger jeg til Coca-Cola, og tar det egentlig ikke så tungt om folk drikker Pepsi (selv om jeg har sett lyset, og innsett at Pepsi er gjørme) ;)

per
13-01-2003, 21:10
Jeg vil informere om at alle som ikke stemmer coca cola vil bli sporet opp!! :)..

r-0X#Zapchud
13-01-2003, 21:14
flott per, jeg deltar gjerne i aktiv anti-pepsidranker-aksjoner. Vi trenger ikke folk som drikker av de profane flaskene :D

Nilka
13-01-2003, 21:27
Joa Coca Cola er den sikre vinner. Vet at noen hater meg for å si dette, men en sjelden gang i blant velger jeg å ha en pepsi twist flaske inne blant alle mine Coca Cola flasker. Dette er fordi jeg må ha varisajon, og dessuten smaker den ikke så ille, men Coca Cola smaker derimot enda bedre etter en flaske Pepsi Twist.

Zaphy måtte du tilgi en lusen stakar

r-0X#Zapchud
13-01-2003, 21:32
Originally posted by Nilka
Joa Coca Cola er den sikre vinner. Vet at noen hater meg for å si dette, men en sjelden gang i blant velger jeg å ha en pepsi twist flaske inne blant alle mine Coca Cola flasker. Dette er fordi jeg må ha varisajon, og dessuten smaker den ikke så ille, men Coca Cola smaker derimot enda bedre etter en flaske Pepsi Twist.

Zaphy måtte du tilgi en lusen stakar

Jeg tilgir aldri noen det å frivillig konsumere pepsi (smaken, formen er irrelevant) dersom man faktisk ikke har planer om å gjøre noe med det! Hvor gode venner/fiender/bleh - etc. de er, har ingen betydning!

Enkelt og greit, slutt med den latterlige pepsi-drikkinga di, så skal jeg spare litt nåde til deg :D

Madsy
13-01-2003, 21:32
bortsett fra at Coca Cola Company er forkastelig, sett sånn politisk..... takk gud for Cola :D

Mosy
13-01-2003, 21:33
Jepp

Selv har jeg en kasse med 24 bokser Coca-Cola stående i skape. Danske i år. Cola smaker best, men Pepsi Max kommer på en anenplass med Pepsi Twist hakk i hel. PÅ 4. kommer Cola light,, med Pepsi helt tiø sist og langt bak. Vanilla Cok har jeg ikke med engang for det eer underforstått at den suger ****.

Nilka
13-01-2003, 22:48
Ok Zapchud jeg skal slutte med Pespi tar ingen sjangser særlig ikke etter å ha sett Pers advarsler.

Pepsi <---vik fra meg du smaker høgg --
Pepsi <---------vik fra meg du smaker høgg --
Pepsi <---------------vik fra meg du smaker høgg
Pepsi <-------------------vik fra meg du smaker høgg
Sm dere ser er jeg på bedringens vei

;-)

r-0X#Zapchud
13-01-2003, 22:52
Dette er en avgjørelse du ikke vil angre på! Å kvitte seg totalt med Papsi er noe av det klokeste et menneske kan bestemme seg for. Bare keep-it-up, og aldri fall tilbake :)

afen
13-01-2003, 22:54
http://www.miniaturesplus.com/bb319.jpg

You know you like it :D

Indrazor
14-01-2003, 02:03
Coca-Cola for alle penga... ikke no sånt pepsi skvipp. Pepsi Twist var jo bare en dum spøk å ikke en gang snakk om Vanilla Cok!! det er no skvipp de mekka sammen ved en tilfeldighet å fant ut at dette kan vi selge til alle fjortissene for de elser jo ting som er ekstremt søtt å ikke minst "LIMITED EDITION!!!"

Coca-Cola på boks,, det er det som duger.... eller glassflaske da.. det er jo ingenting som kan slå en iskald cola på glassflaske!

ZpiFF
14-01-2003, 06:54
Gjett hvem som vota Pepsi :D

DeathStar
14-01-2003, 06:57
COLAAAAAA. the one and only

ShadoW^_
14-01-2003, 07:20
Originally posted by per
Jeg vil informere om at alle som ikke stemmer coca cola vil bli sporet opp!! :)..

Bare å spore meg opp! Stemte rusbrus for alt det andre der var jo helt høl i hue... cola pffft at det går ann... kanke lage en sånn her poll uten å ha med FANTA den beste brusen.... urk
Cola urk u make me sick!

Muslingen
14-01-2003, 07:54
Spor meg også opp..... Skal med glede drikke pepsi på årets TG

DeathStar
14-01-2003, 08:20
pepsi ja, hvorfor ikke ta en pepsi max i samme slengen? HUFF""€%€"%

Volkov
14-01-2003, 09:08
pepsi twist er jo jævli.. pepsi er ille..
vanilla coke er ille..

Cola er SAKER!

helst på glass, evt boks..

bevilga meg en på glass i fjor.. gjett hva det sto i korken?

"Er du online?" <- måtte være skjebnebestemt..!

pcBaktus
14-01-2003, 13:35
Originally posted by ShadoW^_
Bare å spore meg opp! Stemte rusbrus for alt det andre der var jo helt høl i hue... cola pffft at det går ann... kanke lage en sånn her poll uten å ha med FANTA den beste brusen.... urk
Cola urk u make me sick!

om du ikke fikk med deg det så var det cola brus, ikke beste brusen, rusbrus var for dere som vil ha det gøy:)

helt enig i at Fanta er bra!

Panther
14-01-2003, 13:48
Cola er jo den beste brusen, men hvis det er pepsi hjemme så drikker jeg heller den, enn å løpe ned til butikken for å kjøpe en cola. Er ikke så kresen som f.eks. Guezz-Who :D

ShadoW^_
14-01-2003, 15:52
Originally posted by pcBaktus
om du ikke fikk med deg det så var det cola brus, ikke beste brusen, rusbrus var for dere som vil ha det gøy:)

helt enig i at Fanta er bra!

hirrhirr ok da er jeg med:D skriver meste av detta forumet greiene på skolen ofte lite søvn tilig morgen:D blir noen feil
eheh

Breiker
14-01-2003, 17:25
Det var vel poll om dette i fjor og hvis jeg ikke husker feil!

KpH
14-01-2003, 17:26
Rusbrus er best.

HellBoy
14-01-2003, 17:34
Når vi er inne på rusbrus, se denne lille saken fra FHM Jan-03. I mangel av scanner måtte jeg ta bildet med vanlig digicam, men det er lesbart, og det holder.

http://users.frailart.net/hellboy/rusbrus.jpg :)

Nilka
14-01-2003, 18:50
Ok nå har jeg vært avholds i 2 dager. (tenker da på avholds fra Pepsi) og jeg merker Abstinensen, men som den tøffe og barske fyren jeg er skal jeg holde ut.

Vi går over på mørsjk sida no.

Lenge leve Coca Cola

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:03
WTF?? Hva er dette? Abstinenser, og pepsi er to ord som ikke hører sammen i en setning på den måten.

Det du føler er befrielse, men det er vanskelig å oppdage med det første. Etter en god stund vil kun føle glede igjen i kroppen, glemme alt det vonde, det onde pepsi-grepet har på sin sleipeste måte påført deg mye smerte. Et fengsel for ditt uvitende sinn.

Ok, cut the crap. Pepsi-tap vil bare gjøre deg godt.

Furinax
14-01-2003, 19:24
orker ikke å lese igjennom alle postene..
men er det noen planer for loffing av pepsi drikkere i år?

vil si at jeg ikke la så mye merke av dere i 2002.

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:27
For min del er det ingen planer om loffing, en ny taktikk trengs! Vi kan gi dem BukseVanillaCoke (så vi bruker et udrikkelig Coca-Cola-produkt, uten å sløse bort den deilige, pure Colaen), det burde ha sin effekt, noe så jeflig og det!

IMO må iallefall noe nytt til.

Kjeft Indrazor, og alle andre som måtte finne på å kommentere meg den siste natta :D

Furinax
14-01-2003, 19:29
hadde jeg hadd ork så skulle jeg ha "eid" mange i seriøs loffing og "trakkasering" av pepsi og vanilla coke drikkere.

Men jeg gidd seriøst ikke:) har blitt for lat.

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:35
Jepp, du har nok blitt for lat der nede i stolen din! Må komme deg opp og røre på deg, vettu :D
Bli med og herje de ekle pepsi-drankerne til helvete :D Men du.. har et poeng! Jeg følte meg lat i fjor, og vil sikkert gjøre det i år også...

Hadde kanskje noe med at loffelandslaget ikke ble den mega-hit'n som jeg hadde håpet på..

Nilka
14-01-2003, 19:37
Vel som nyfrelst melder jeg meg med glede til krigen mot alle pepsi drankere. i og med at jeg har likt det en gang vet jeg i alle fall hva man skal gjøre for å ødelegge smaken ytterligere.

Nilka til tjenset i krigen mot Pepsi

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:38
Vi burde hatt offisielle drakter, vi som skal jakte ned pepsi-folk :D

Furinax
14-01-2003, 19:38
nei. det landslaget er det mest tafatte jeg har sett:)

Og zapchud,, Stolen min er hellig:)

må da være noen som finner opp en stol som gjør at du trimmer selv om du sitter i ro. det hadde blitt den mest seriøse geniale stolen som hadde blitt oppfunnet. spesielt til "nerder"!

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:43
har man en slik stol trenger man ikke gjøre noe annet enn å ha det fett da :D Må mekke meg en slik, dersom det er mulig å manipulere kroppen til å bli trent fysisk, uten å faktisk gjøre det! For ikke faen om jeg gidder å ergometersykle, eller liknende når jeg spiller Q3.

Furinax
14-01-2003, 19:46
skal ikke noe "sykkel" ned på rommet mitt nei.

men det finnes jo noe du "fester" på musklene. som sender ut noen "pulser" av noe slag. som strammen musklene og slapper dem av igjen.

må være mulig å mekke seg noe sånt noe.
hmm. tenke litt på det der,

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:48
Originally posted by Furinax
skal ikke noe "sykkel" ned på rommet mitt nei.

men det finnes jo noe du "fester" på musklene. som sender ut noen "pulser" av noe slag. som strammen musklene og slapper dem av igjen.

må være mulig å mekke seg noe sånt noe.
hmm. tenke litt på det der,

Ahh, du mener en sånn ting som BirTh mente han skulle ha på kewken? Det er jo faktisk et alternativ, men ikke på kewken! For å få trimmet den, er jeg faktisk villig til å løfte HeavyAssen min av stolen, dersom det kreves :D

Furinax
14-01-2003, 19:50
jah. vi kjøpte en sånn sak når vi bodde på hybelen.

funka og ..

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 19:56
visst fean! glemske meg, han kjøpte seg en sånn også vettu :D

Men var det slik at den ikke fungerte spesielt bra altså?

Ok, vi må back on-topic :D
Hva er folks mening om vanilla coke egentlig? sammenliknet med vanlig cola, pep*i, og pep*i twist?

Furinax
14-01-2003, 19:59
jeg har bare drukket 1 stk vanilla coke.

De første slurkene var ikke så ille. men syntes det ble værre etter hvert.
noe med den forbanna ettersmaken.

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 20:02
Jeg drakk 2 slurker av annenmanns VanillaCoke. Det smakte sur kuk (misforstå meg rett), hest, og grått skjegg! I det man får væsken på tunga smaker det mer eller mindre OK, men etter at man har svelget, da kommer høgget! og det så det står etter, masse vond, oversøt, og ekkel vaniljesmak som rett og slett bare er kvalmende!

Den er verre enn Pepsi Twist (jepp, 2 slurker av annenmanns flaske, som jeg spyttet ut igjen :D), flau sammenliknet med Cola-light, bare skrekkelig!

Nilka
14-01-2003, 20:25
Hmm etter alt jeg kan se er det ikke umulig å lage en slik stol, men tenk deg scenarioet da furix akkurat i det du har en fyr på kornet strammer magemusklen og hele du ykker til og bommer. Nei takke meg til Parkeringsplassen på OsloLAN eller hva Zaphy????

ZpiFF
14-01-2003, 20:39
Da er handlelista klar:

2 kasser à 24 bokser Pepsi
2 kasser à 24 bokser Pepsi MAX

Nilka
14-01-2003, 21:12
Scimitarer er skumle Zpiff... pass ei viss it kjemn å .....TE I

Blankvåpenkam er fett og scimitar er feteste våpenet ever!!!!

ZpiFF
14-01-2003, 21:15
Katana er fett våpen. Haldberd også. Skjønte ikke helt hva du babla om jeg... :D

drbass
14-01-2003, 21:17
Cola til hverdag, cola til fest.. er det ikke det man sier:confused:

ZpiFF
14-01-2003, 21:18
Har standard ett brett battery og ett pepsi på TG. Hvis noen loffer meg for mine drikkevaner skal det kneipes tilbake :D

drbass
14-01-2003, 21:20
Jeg tror jeg skal drikke sånn russisk red bull jeg. Det gir det vinger vettu

ZpiFF
14-01-2003, 21:22
Det gjør det ass. Nei battery er noe jeg har hatt med ett brett av sidne tg99 så det er tradisjon liksom. Skal bli godt det. Hver gang jeg åpner en batteryboks får jeg tg feeeeling yeah!

Nilka
14-01-2003, 21:26
God ide det der med russisk redbull.

Skal kanskje en tur til Russland i slutten av Februar og da er det bar en ring å gjøre...
Vi snakker russiske drikkevarer her ass...

drbass
14-01-2003, 21:28
Hvis du skal til russland... kan du kjøpe med to kasser med smirnoff til meg da:confused: :confused:

ZpiFF
14-01-2003, 21:28
Skal til Finland neste uke. Da blir det mye energidrikke ass. Ikke bare energidrikke men sånt snakker vi ikke om her. Mange under 10 på boardet her :P

drbass
14-01-2003, 21:31
hahha, de liker bare rusbrus de:D

ZpiFF
14-01-2003, 21:32
Stememr det. Hyllene var jo ribba i helga :D Skulle ut å ha no jeg men endte opp på ØL isteden. Jeg liker ikke ØL..

drbass
14-01-2003, 21:34
Syntes øl er godt jeg, aøt unntatt vanlig rignes da. Dessuten er rusbrus dyrt, men teezer barcelona er sinnsykt god. Den smaker akkurat som solbær saft, noe som jeg elsker

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 22:00
Øl er for bønder, Sune og fiskere! Faen meg dårlig kompostvann på fin flaske, som via media og uhell har blitt populært for folket. Noen må... dø!

drbass
14-01-2003, 22:02
Øl smaker da godt, ikke sånn lunken rista ringnes fra i fjor, men skikkelig ØL

Deosl
14-01-2003, 22:05
Lurer på om Sune liker Pepsi eller Cola...:rolleyes:

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 22:06
Det kan jeg faen meg spørre ham om neste gang jeg treffer på'n. Men jeg er 90% sikker på at han er en ekte fan av Coca-Cola :) Eller øl da... drikker vel ringnes AFAIK.

HellBoy
14-01-2003, 22:51
Originally posted by drbass
Jeg tror jeg skal drikke sånn russisk red bull jeg. Det gir det vinger vettu

... red wings? ;) :D :D

(sikkert fåtallet som skjønte denne, hadde dere bare lest på Rush Magazine sitt board så hadde dere fått frysninger nedover ryggen)

drbass
14-01-2003, 23:11
Forklar oss da, jeg ler forde da, selv om jeg ikke skjønner hvorfor:D

HellBoy
15-01-2003, 04:59
javel, men husk at du spurte...

tar det på engelsk, for da kan jeg quote litt fra rushmagazine-forumet.

You earn your red wings by going down on a girl during her period. You'll end up with blood on both sides of your face, similar to a wing shape. It makes you look like some sort of derranged vampire.

;)

Ekkelt. Oh yeah.
(Du spurte!)